Tomáš Prouza

PPC konzultant pro živnostníky a menší firmy

Již 10+ let pomáhám živnostníkům a menším firmám uspět na tvrdém konkurenčním poli díky do detailu propracovaným PPC kampaním. Specializuji se na reklamu na Googlu, Seznamu a ve zbožových srovnávačích Zboží či Heureka.portfolio zahrnuje vše od vstupního auditu a založení účtu přes nastavení parametrů a analytiky až po testování a hodnocení.

Pravidelně absolvuji odborná školení o digitálním marketingu a vlastním několik certifikátů. Za dostupnější ceny tak nabízím kvalitu i know-how špičkových reklamních agentur. Garantuji transparentní, rychlé jednání, dodržování termínů, stejně jako flexibilitu co do délky a intenzity spolupráce. Rád se ujmu správy vašich kampaní dlouhodobě a komplexně a společně dosáhneme vytyčených cílů.

Galerie vybraných klientů

PPC reklama pro Bohemia Wellness PPC reklama pro HK Dřestav Marketingové kampaně pro Zámečnictví Brno Marketing pro A. K. servis PPC reklama pro Stay Golden
Zobrazit všech 13 náhledů

V čem vám pomohu?

  • Vytvoření a spuštění PPC kampaní
    • založení a nastavení potřebných účtů
    • nastavení konverzí a jejich správného měření dle cílů klienta
    • nasazení měřicích kódů a jejich nastavení
    • nastavení analytiky pro vyhodnocování (Google Analytics)
    • nastavení Google Tag Manager, Google Search Console, Google Merchant Center + případná příprava feedů
    • vzájemné propojení všech nástrojů a testování funkčnosti
    • dávám bonus kredit v hodnotě 1 500 Kč pro nové Google Ads účty
    • klasické vyhledávání, produktová inzerce i obsahová síť
  • Dlouhodobá správa kampaní
    • výběr vhodného typu kampaní a bidovacích strategií s ohledem na obor klienta a konkurenci
    • optimalizace klíčových slov, cílení a nabídek
    • optimalizace rozpočtu
    • tvorba marketingových publik
    • remarketingové kampaně
    • bannerové kampaně
    • reporting
  • Audit kampaní
    • kontrola veškerého nastavení a optimalizačních kroků
    • report s hodnocením a konkrétními kroky ke zlepšení

Jak probíhá spolupráce?

  • Spolupráce ve 4 krocích:
    • Poptávka – Ozvěte se mi a domluvíme si úvodní hovor (telefonicky, Google Hangouts apod.).
    • Zjištění potřeb – Probereme, s čím potřebujete pomoct, jaké máte cíle a jak byste si představovali spolupráci.
    • Nabídka – Pokud se naše představy protnou a spolupráce nám bude dávat smysl, připravím nezávaznou nabídku.
    • Začátek spolupráce – Pokud pro vás bude nabídka zajímavá, podepíšeme jednoduchou smlouvu bez výpovědní lhůty a pustíme se do práce. Pravidelně vás budu informovat a výsledky budeme procházet v rámci přehledných reportů.
  • Jak pracuji:
    • Žádné zbytečné schůzky a hovory – Pracuji tak, abyste se mohli věnovat svému podnikání. Nevyžaduji nekonečné množství schůzek a hovorů, které často k ničemu nevedou. Obvykle se snažím fungovat co nejvíce samostatně.
    • Bez marketingové omáčky – Nezahrnu vás marketingovou teorií a nicneříkajícími pojmy. Budu mluvit srozumitelně a vždy budete vědět, co se bude dít. Když nebude cokoliv jasné, ochotně vám vše vysvětlím.
    • Bez nesmyslných závazků – Přestože preferuji dlouhodobou spolupráci, netrvám na nesmyslných závazcích. Pokud chcete spolupráci ukončit nebo pozastavit, učiníte tak kdykoliv a bez jakýchkoliv sankcí. Obvykle pouze dokončíme daný měsíc.
    • Dlouhodobá spolupráce – Preferuji klienty, kde vidím dlouhodobý potenciál. Úvodní činnosti jsou obvykle časové náročné. Z tohoto důvodu vybírám klienty, kde je šance, že spolupráce potrvá minimálně několik měsíců.
  • Kdy spolupráce nebude dávat smysl:
    • Nerealistické cíle – Ne každému dokážu pomoct. Pokud jsou vaše očekávání a cíle nerealistické, na rovinu to řeknu. Nechci se pouštět do projektu, u kterého nedokážu doručit výsledky.
    • Rozdílné hodnoty – Do spoluprací nechodím ani když se naše hodnoty rozcházejí a nefunguje mezi námi chemie (i to se stává).
    • Neochota upravit web – Základem úspěchu na internetu je web, který prodává. Pokud tomu tak není, můžeme tam přivést sebe relevantnější návštěvnost a k ničemu to nepovede kromě zbytečně vyhozených zdrojů. Proto vždy na začátku sepíši body, které je třeba na vašem webu doplnit, změnit, upravit, přidat. Pokud úpravy dělat nechcete, spolupráci odmítám.

CENÍK

Správa PPC reklamy začíná na 8 000 Kč/měsíc + reklamní kredit. Konkrétní cenu si vždy dohodneme a odsouhlasíme před začátkem spolupráce. V případě zájmu o vícero služeb upravuji ceny na míru.

VYBRANÁ ODBORNÁ ŠKOLENÍ

  • Kurz Google Analytics 4 – webový analytik (Sova)
  • Školení Google Ads a Skliku pro pokročilé (H1)
  • Online marketing pro manažery (Digicamp)
  • Školení Google Tag manager (Taste)

CERTIFIKACE

  • Adform
  • Sklik
  • Collabim specialista
  • Google Partner
  • Heuréka partner
  • Mergado specialista
  • PPC Bee

VYBRANÉ REFERENCE

  • Bistro Pampeliška – vyhledávací kampaně na Googlu, bannerové kampaně na Seznamu a podpora na sociálních sítích pro moderní náchodské bistro
  • Bohemia wellness – vyhledávací kampaně na Googlu pro privátní wellness na okraji Prahy
  • Ceny při zemi – všechny typy kampaní na Googlu a Seznamu, zbožové srovnávače a analytika pro eshop s odpadovým a vodním hospodářstvím
  • Fotky od Katky – vyhledávací, bannerové a remarketingové kampaně na Seznamu pro prodejní stránku autorských fotografií
  • GuideVision – vyhledávací kampaně na Googlu, kampaně na Linkedinu, podpora webinářů a remarketing pro servisního partnera pro implementaci nástroje ServiceNow v Evropě
  • Imrwere – vyhledávací kampaně na Googlu a Seznamu, remarketing a analýza klíčových slov pro stěhovací služby
  • Kanalizace Instalatéři – vyhledávací kampaně na Seznamu a remarketing na sociálních sítích pro instalatérské služby
  • Kaufbauer – všechny typy kampaní na Googlu, zbožové srovnávače, analýza klíčových slov, analytika a sociální sítě pro eshop s kontejnery, kompostéry a nádržemi na vodu
  • Lifeliqe – bannerové kampaně na Googlu a kampaně na sociálních sítích pro vzdělávání ve virtuální realitě
  • Lucky hair – lokální podpora ve vyhledávání na Googlu pro vlasový salón v Ostravě
  • Lukáš Wojtyla – vyhledávací kampaně na Googlu a Seznamu, cílení na Prahu, remarketing na FB a IG pro fitness trenéra
  • Magnezitové kotouče – podpora ve vyhledávání na Googlu pro prodej kotoučů
  • Malíři Ústecko – vyhledávací kampaně na Googlu a Seznamu, remarketing pro malířské služby v Ústeckém kraji
  • Original barber – podpora ve vyhledávání na Googlu i Seznamu pro pánské holičství v Plzni
  • Perfektní úklid – analýza klíčových slov, vyhledávací kampaně na Googlu a remarketing na sociálních sítích pro úklidové služby
  • Prague´ s barrel – podpora na sociálních sítích a remarketing na Seznamu pro pořadatele sportovních turnajů
  • Překladex – podpora ve vyhledávání na Googlu a Seznamu a analýza klíčových slov pro překladatelské služby
  • RE-MAX – bannerové kampaně na Seznamu pro podporu lokální pobočky
  • Stay Golden – podpora ve vyhledávání na Googlu a Seznamu pro solárium
  • The Bootstrap Themes – vyhledávací kampaně na Googlu + remarketing pro WordPress šablony na míru
  • U stolu spolu – bannerové kampaně a remarketing pro gastro projekt
  • Voda topení HK – lokální podpora ve vyhledávání na Googlu a Seznamu, remarketing pro topenářské služby
  • Zámečnictví Brno – lokální podpora ve vyhledávání na Googlu + Seznamu a analýza klíčových slov pro zámečnické služby
Tomáš Prouza
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Tomáš Prouza
Koperníkova 10
Praha 2
120 00
Mobil:774 264 787
Email:info@tprouza.cz
Web:tprouza.cz

Doporučení
z první ruky

Pan Prouza je člověk na svém místě. Umí věci jasně vysvětlit, navrhnout rozumné řešení a hlavně ho následně zařídit. Úspěšně jsme spolu realizovali několik projektů a nepochybuji, že budeme spolupracovat i na dalších. Jen víc takových odborníků.

Michaela Kaufmanová

majitelka MIVE Marketing