Pomáhám jednotlivcům i společnostem řešit marketing komplexně a plnit jejich stanovené cíle.
Jsem Týna, věcný optimista, milovník dobré kávy, asijského jídla a marketingu, v kterém se pohybuji přes 13 let.
Několik let jsem pracovala v reklamních agenturách, kde jsem měla možnost pracovat na stovkách projektů pro různé klienty – od malých rodinných firem po korporace, od čokolád po stavebniny.
Viděla jsem, jak se marketing vyvíjí, klienti překlápí do online světa a otevírají se nové možnosti pro podporu značek. Nyní už téměř 4 roky jsem na volné noze a pomáhám společnostem i jednotlivcům řešit marketing komplexně.
Jací klienti za mnou chodí?
Nejčastěji mě oslovují dvě skupiny klientů.
První jsou klienti, kteří už něco vyzkoušeli či investují do marketingu, ale nemají žádné výsledky. Většinou se s marketingem trápí, zkouší každou chvilku jiný přístup, střídají komunikační kanály a přestávají mu tak trochu věřit.
Druhá skupina klientů teprve začíná, nevědí, kde začít a potřebují to pořádně rozjet. Mám široké pole působení a moji klienti mají různé modely – B2C, B2B, D2C i různá zaměření – e-commerce, kybernetická bezpečnost, jazykové kurzy, startupy, sebepoznávací deník, second hand a další.
Proč je to se mnou jiné?
- Nedělám jen hezké věci, které vidím u konkurence. Já dělám chytrý marketing, který dává smysl, zaměřuje se na cíle a využívá data.
- V marketingu se pohybuji přes 13 let. Roky praxe v agentuře mi daly zkušenosti, díky kterým vidím marketing komplexně a dokážu to tak i předat dál.
- Lidský přístup a pochopení jsou pro mě důležité hodnoty. Vaše podnikání pro mě není jen další business. Dokážu svým klientům pečlivě naslouchat a pracovat s jejich potřebami, obavami i sny.
- Odřídím celý projekt. Na něm mohu spolupracovat s vaším týmem, dodavateli, ale i odřídit vše s vlastními specialisty, se kterými mám dlouhodobé pozitivní zkušenosti.
V čem se na mě můžete obrátit?
- Marketingová strategie – Chcete z marketingu udělat něco víc než jen slova na papíře? Společně vytvoříme strategii, která neleží v šuplíku, ale vede vás k úspěchu. Neztratíte se ve složitých teoriích, ale naučím vás přemýšlet o marketingu tak, jak ho vidíte jen málokde – jednoduše, smysluplně a s výsledky.
- Marketing – Zapomeňte na nekompletní marketing bez vize a strategie. Postarám se o váš marketing a pokud bude potřeba, postavím tým nebo zajistím řešení s externími dodavateli. A nejlepší na tom je, že naše spolupráce může být na předem domluvenou dobu či na neurčito.
- Audit marketingu – Nečekejte žádnou nudnou zprávu, která vás zahrne spoustou výrazů a obecných pouček. Budu hledat věci, které v aktuálním marketingu nefungují a nahrazovat je příležitostmi, které mohou zvednout váš marketing na úplně novou úroveň.
- Konzultační hodina – Potřebujete odpovědi na své marketingové dilema rychle a bez zbytečných obecných pouček s omáčkou, které vám nic neřeknou? Poskytnu vám okamžitou zpětnou vazbu, která bude mixem přesných ukazatelů chyb, čísel, kreativity a akčních kroků.
- Školení – Nudí vás ta stejná marketingová školení, která nevíte, jak uchopit a uvést do praxe? Předám vám nebo vašemu týmu komplexní nahlédnutí do jednotlivých částí marketingu a jak o něm přemýšlet z dlouhodobého, komplexního a udržitelného pohledu, který vede k stanoveným cílům. Můžeme se i zaměřit na jednu oblast, která je pro vás klíčová nebo kde potřebujete doplnit své znalosti.
Vybrané spolupráce:
- Angry Beards – Pro český e-shop s pánskou kosmetikou jsem připravila strategii pro launch subrandu dámské kosmetiky a samotné uvedení na trh. Po 3 týdnech byla vyprodaná zásoba hero produktu. Spolupráce pokračovala ještě dalších několik měsíců, kdy jsem jako brand owner propisovala tonalitu značky do komunikace, budovala komunitu na hodnotách značky a plánovala produktové portfolio na další 2 roky.
- MyCom – IT společnost se zaměření na kybernetickou bezpečnost mě oslovila kvůli spolupráci, která začala „učesáním marketingu“. Ten měl primárně podpořit sales a nakonec se naše spolupráce protáhla na krásné 3 roky, kdy se podařilo postavit corporate identity, nový web, marketingové materiály pro obchodní tým, blog, sociální sítě, nastartovat PPC i e-mailing a ve finále jsem postavila menší marketingový tým. Tyto aktivity pomohly k růstu brand awareness, získání nových klientů, budování vnímání odbornosti v oboru kybernetické bezpečnosti a pevnou půdu pro obchodníky.
- Wake Up Call – Poprvé mě autorka sebepoznávacího deníku oslovila s tím, že potřebuje markeťáka, který jí pomůže s uvedením a prodejem deníku pomocí skvělého marketingu. Na deníku jsem ve finále pracovala od A do Z, kdy součástí byly jednotlivé fáze přípravy deníku a samotné samovydání. Díky tomuto jsem mohla už při tvorbě ovlivnit části, které jsou důležité pro brand, komunikaci a následný prodej.
- Tak Trochu Jiný Sekáč – Jeden z projektů, u kterého jsem mohla být, když byl ještě v hlavě zakladatelky. Celé jsme to postavili na sociálních sítích, které pomohly dostat second hand s tak trochu jiným konceptem mezi lidi. Po FB vznikl Instagram, e-shop, a nakonec kamenná prodejna, která se stala primárním prodejním kanálem a Instagram tím komunikačním. Od vzniku se celá strategie a přístup několikrát měnil podle toho, jak se celá značka vyvíjí a roste. Vidím to brzo na další upgrade.
- Marek Hilšer – Naše spolupráce v rámci prezidentské kampaně začala komunikační strategií pro sociální sítě a samotnou správou sítí. Později jsme od agentury převzali i celkovou komunikační strategii, která pomáhala panu Hilšerovi v první a druhé fázi kampaně.
S některými klienty spolupracuji na projektové bázi, kdy řešíme konkrétní marketingové výzvy či projekty. U jiných klientů se zaměřuji na dlouhodobé partnerství, kde postupně nastavujeme marketingovou strategii a celkovou komunikaci značky. Mezi mé dlouhodobé spolupráce patří například: Progresguru, Jazyko, Český smalt, 1. škola TČM, TABASAMU, NUMOTEQ a další.