Specializuji se na marketingové a byznys konzultace a strategické řízení online projektů. Pomůžu vám nakopnout váš byznys v online světě.
Vycházím ze svých bohatých zkušeností, které jsem získával na straně klientské a agenturní (řádově okolo 200 projektů).
Díky tomu, že vedle konzultační činnosti buduji vlastní podnikání, dokážu lépe pochopit problémy a identifikovat kritická místa, s kterými každý podnikatel bojuje – výkonnost webu, marketing, procesy, finance a další věci s tím spojené. To je moje hlavní přidaná hodnota, která mě odlišuje od drtivé většiny konzultantů nebo agentur, kteří nemají praktické zkušenosti s podnikáním. Pokud si „plácneme“ a začneme spolu spolupracovat, budu se starat o vaše podnikání jako o vlastní.
V čem vám pomůžu:
Strategie online podnikání – Potřebujete posilu, která vám pomůže se spuštěním nového webu, redesignem, firemní koncepcí, celkovou efektivitou a optimalizací procesů v e-commerce prostředí? Najměte si mě do týmu. Stanu se součástí vašeho podniku a posuneme vaše online podnikání o několik levelů výš. Rada od profesionála má cenu zlata. Za uplynulých 15 let jsem pomáhal spoustě webových projektů, které potřebovaly pomoc jak v počáteční fází vývoje, tak ve fázi zaběhnutého projektu. Viděl jsem projekty, které bohužel skončily neúspěchem a zklamáním, protože ve firmě nebyl nikdo dostatečně odborně zdatný. Rád vám proto nabídnu své služby, aby i váš projekt byl v online světě úspěšný.
Nejčastější témata, která řeším:
- Nevychází nám ekonomická stránka našeho online podnikání.
- Proč nám nefunguje online marketing? Co je špatně: web, kampaně?
- Potřebujete si ujasnit cíle webu a jeho funkce s ohledem na budoucnost firmy.
- Chceme se vrhnout do onlinu, jak máme začít? Jak začlenit online do fungování naší firmy.
- Jak marketingově podpořit web, který není nikde vidět.
- Máme několik webových projektů pro každý náš produkt/službu – jak k tomu koncepčně přistoupit.
- Jaké webové nebo e-shopové řešení zvolit s ohledem na velikost naší firmy a našeho rozpočtu.
- Řešíme stavbu/redesign webu a nevíme co a jak.
- Nemáme člověka, který by projektově řídil náš online.
- Jak přistoupit při budování online marketingového oddělení – vlastní tým, agentura, freelancer.
S kým jsem spolupracoval:
- Topenilevne.cz – Jeden z největších e-shopů v segmentu voda-topení-plyn v Česku. Pomáhal jsem s celkovou online strategií, primárně s důrazem na výkonnostní marketing. Zpracovával jsem analýzu konkurence a společně jsme pracovali i na redesignu firemního e-shopu s cílem zvýšit obchodní výkon.
- JRC – Prodejce her a konzolí. Byl jsem vedoucí projektového týmu, který měl na starosti realizaci nového e-shopu. Koordinace celého procesu od přípravy po spuštění. Dále jsem vypracovával následnou online strategii s cílem dosáhnout obchodních cílů stanovených managementem firmy.
- Jap-Jacina – Přední česká firma, která se specializuje na výrobu, vývoj a prodej protipovodňových a protipožárních systémů. Pomáhám s propagací produktů, služeb a tvorbou webových stránek, aby splňovaly obchodní a marketingové cíle.
- Jap-Trade.cz – Prodejce vratové techniky (pohony, ovladače, kování, kované polotovary). Pomáhám s rozvojem e-shopu a výkonnostním marketingem k dosažení plánovaného obratu.
- Armed – Army a outdoorový e-shop. Spolupráce na celkové online strategii. Společně jsme zapracovali na změně klíčových stránek e-shopu s cílem zvýšit jejich důvěryhodnost a výkon.
- Fjallraven-shop.cz – Švédská značka specializující se na outdoorové oblečení. Byl jsem vedoucí projektového týmu, který měl na starosti postavení nového e-shopu, v rámci toho jsem zodpovídal za rozpočet, termíny a koordinaci ostatních specialistů. Byl jsem rovněž součástí týmu, který pomáhal se stanovením online strategie, budováním brandu a výkonnostním marketingem se zaměřením na ČR.
- Jungheinrich ČR – Přední evropská firma v oboru skladovací techniky. Cílem bylo zlepšit výsledky v performance marketingu a dohledatelnost firemní prezentace ve vyhledávačích.
- Kasparek-baby.cz – Spolupráce při redesignu e-shopu a přechodu na nové e-shopové řešení. Současně jsem dohlížel, aby e-shop při této náročné změně ustál vše v pořádku ve vyhledávačích.
- SEVT – Prodejce odborné literatury, školního sortimentu a kancelářských potřeb. Průběžné konzultace nad změnou e-shopové platformy a redesignu.
- Expert ČR – Byl jsem součástí týmu, který připravoval podklady, návrhy a plán na budoucí podobu B2B portálu pro obchodní partnery.
- Woodcote stavebniny – Pracoval jsem na full-time jako E-commerce Manager s odpovědností za online strategii napříč společností v Česku a na Slovensku. Odpovědnost za stanovení cílů, plnění obchodních výsledků v ČR. Na Slovensku pak příprava obchodního plánu a online strategie pro nový e-shop.
- Baushop.cz a Stavbaonline.cz – E-shopy se stavebninami (pod jedním vlastníkem). Cílem bylo zefektivnit vnitrofiremní procesy, zrychlit odbavení objednávek, pomoci s logistickými procesy a snížit cenu za dopravu. Optimalizace nákupního procesu na e-shopu. Příprava a realizace online marketingové strategie.
- Acomware – Působil jsem téměř 5 let jako seniorní e-commerce konzultant. Měl jsem na starosti střední a velké podniky a pomáhal s plánováním online strategie, stavbou nových e-shopů či webových prezentací.
- Marimex CZ – Pracoval jsem dva roky na pozici jako manažer pro online marketing a měl na starosti vstup této společnosti do e-commerce.