Viktor Malcev

marketingový a byznys konzultant, stratég pro řízení webových projektů

Specializuji se na marketingové a byznys konzultace a strategické řízení online projektů. Pomůžu vám nakopnout váš byznys v online světě.

Vycházím ze svých bohatých zkušeností, které jsem získával na straně klientské a agenturní (řádově okolo 200 projektů).

Díky tomu, že vedle konzultační činnosti buduji vlastní podnikání, dokážu lépe pochopit problémy a identifikovat kritická místa, s kterými každý podnikatel bojuje – výkonnost webu, marketing, procesy, finance a další věci s tím spojené. To je moje hlavní přidaná hodnota, která mě odlišuje od drtivé většiny konzultantů nebo agentur, kteří nemají praktické zkušenosti s podnikáním. Pokud si „plácneme“ a začneme spolu spolupracovat, budu se starat o vaše podnikání jako o vlastní.

Strategický rozvoj webu a e-shopu

Za uplynulých 15 let jsem pomáhal spoustě webových projektů, které potřebovaly pomoc jak v počáteční fází vývoje, tak ve fázi zaběhnutého projektu. Viděl jsem projekty, které bohužel skončily neúspěchem a zklamáním, protože ve firmě nebyl nikdo odborně zdatný, který by dokázal vše ohlídat a dotáhnout do úspěšného konce. Rád vám proto nabídnu své služby, aby i váš projekt byl v online světě úspěšný.

Mojí výhodou je široký přesah do různých oborů online marketingu a provozu e-shopu (podnikové informační systémy /ERP/, platební metody, logistika, způsoby dodání zboží atd.). Dokážu identifikovat slabá místa a navrhnout řešení.

Na straně klientské jsem řídil online oddělení, na straně agenturní jsem měl na starosti top klienty (Tchibo, Feedo, SEVT, K+B Expert). Následně jsem se rozhodl jít na volnou nohu a také si založit vlastní online podnikání, kde jsem poznal, jaké to je budovat e-shop od nuly a financovat ho z vlastní kapsy.

Kombinace mých zkušeností je díky tomu komplexní a jsem připravený pomoci i vám vybudovat úspěšný a výdělečný online projekt. S ohledem na mé dlouholeté zkušenosti jsem vybral témata, která nejčastěji řeším:

  • Optimalizace provozu e-shopu – Výběr vhodného technické řešení e-shopu, hosting, podnikový systém (ERP), automatizace procesů, logistika, platební metody, přepravní služby…
  • Celková strategie online marketingu (krátkodobá, dlouhodobá) s ohledem na získání zákazníka a zvyšování tržeb – Něco vám funguje skvěle (např. PPC), někde vidíte příležitosti (např. email marketing), něco neděláte vůbec (např. SEO) anebo vás tíží samotný web. Vše jsou to propojené nádoby, které efektivně fungují, když se navzájem doplňují. Když je správně uchopíte, budou přinášet ovoce celé vaší firmě. Vše z analyzuji, najdu slabá místa a příležitosti a nastavím tak, aby vše do sebe zapadalo jako dílky puzzle.
  • Pomoc s řízením konkrétních online aktivit (PPC, SEO, email marketing, sociální sítě) – Tím nechci říkat, že jsem specialista na vše, ale jsem schopný vidět nedostatky, slabá místa a ty buď odladit sám nebo se specialisty, se kterými spolupracuji.
  • UX/UI webu – Pomůžu vám vyladit web, aby byl srozumitelný a přehledný pro návštěvníka a fungoval tak jak má.

Řízení online projektů

Pomůžu vám řídit online marketingové aktivity vaší firmy. Vytvořím strategický plán včetně rozpočtu a termínů. Stanu se vaším manažerem, který se postará o chod vašeho stávajícího nebo nově vznikajícího digitálního oddělení. Převezmu komunikaci s agenturou, vývojáři a specialisty a budu spojkou mezi vedením firmy. Pomůžu vaší firmě začlenit se do světa digitálních aktivit.

Výběr z nejčastějších témat, které v této oblasti řeším:

  • Potřebujete člověka, který by firmu více dostal do online světa (online marketing, e-shop, web).
  • Potřebujete člověka, který by nastavil a řídil digitální aktivity vaší firmy a to krátkodobě nebo dlouhodobě.
  • Potřebujete člověka, který by převzal komunikaci s vývojáři, specialisty a celkově v tom udělal pořádek a stanovil priority.
  • Potřebujete si ujasnit cíle a vize firmy v online světě.
  • Bojujete s nevyhovujícím technickým řešením e-shopu nebo webu.
  • Řešíte redesign nebo stavbu nového webu.
  • A další příbuzná témata…

S kým jsem spolupracoval:

  • Topenilevne.cz – Jeden z největších e-shopů v segmentu voda-topení-plyn v Česku. Pomáhal jsem s celkovou online strategií, primárně s důrazem na výkonnostní marketing. Zpracovával jsem analýzu konkurence a společně jsme pracovali i na redesignu firemního e-shopu s cílem zvýšit obchodní výkon.
  • JRC – Prodejce her a konzolí. Byl jsem vedoucí projektového týmu, který měl na starosti realizaci nového e-shopu. Koordinace celého procesu od přípravy po spuštění. Dále jsem vypracovával následnou online strategii s cílem dosáhnout obchodních cílů stanovených managementem firmy.
  • Jap-Jacina – Přední česká firma, která se specializuje na výrobu, vývoj a prodej protipovodňových a protipožárních systémů. Pomáhám s propagací produktů, služeb a tvorbou webových stránek, aby splňovaly obchodní a marketingové cíle.
  • Jap-Trade.cz – Prodejce vratové techniky (pohony, ovladače, kování, kované polotovary). Pomáhám s rozvojem e-shopu a výkonnostním marketingem k dosažení plánovaného obratu.
  • Armed – Army a outdoorový e-shop. Spolupráce na celkové online strategii. Společně jsme zapracovali na změně klíčových stránek e-shopu s cílem zvýšit jejich důvěryhodnost a výkon.
  • Fjallraven-shop.cz – Švédská značka specializující se na outdoorové oblečení. Byl jsem vedoucí projektového týmu, který měl na starosti postavení nového e-shopu, v rámci toho jsem zodpovídal za rozpočet, termíny a koordinaci ostatních specialistů. Byl jsem rovněž součástí týmu, který pomáhal se stanovením online strategie, budováním brandu a výkonnostním marketingem se zaměřením na ČR.
  • Jungheinrich ČR – Přední evropská firma v oboru skladovací techniky. Cílem bylo zlepšit výsledky v performance marketingu a dohledatelnost firemní prezentace ve vyhledávačích.
  • Kasparek-baby.cz – Spolupráce při redesignu e-shopu a přechodu na nové e-shopové řešení. Současně jsem dohlížel, aby e-shop při této náročné změně ustál vše v pořádku ve vyhledávačích.
  • SEVT – Prodejce odborné literatury, školního sortimentu a kancelářských potřeb. Průběžné konzultace nad změnou e-shopové platformy a redesignu.
  • Expert ČR – Byl jsem součástí týmu, který připravoval podklady, návrhy a plán na budoucí podobu B2B portálu pro obchodní partnery.
  • Woodcote stavebniny – Pracoval jsem na full-time jako E-commerce Manager s odpovědností za online strategii napříč společností v Česku a na Slovensku. Odpovědnost za stanovení cílů, plnění obchodních výsledků v ČR. Na Slovensku pak příprava obchodního plánu a online strategie pro nový e-shop.
  • Baushop.cz a Stavbaonline.cz – E-shopy se stavebninami (pod jedním vlastníkem). Cílem bylo zefektivnit vnitrofiremní procesy, zrychlit odbavení objednávek, pomoci s logistickými procesy a snížit cenu za dopravu. Optimalizace nákupního procesu na e-shopu. Příprava a realizace online marketingové strategie.
  • Acomware – Působil jsem téměř 5 let jako seniorní e-commerce konzultant. Měl jsem na starosti střední a velké podniky a pomáhal s plánováním online strategie, stavbou nových e-shopů či webových prezentací.
  • Marimex CZ – Pracoval jsem dva roky na pozici jako manažer pro online marketing a měl na starosti vstup této společnosti do e-commerce.
Viktor Malcev

Kontakty

Viktor Malcev
WorkLounge
Plzeňská 155
Praha 5
150 00
Mobil:731 522 431
Email:viktor.malcev@gmail.com
Web:www.malcev.cz
LinkedIn:viktormalcev
Skype:vik.mal
Datovka:9rh573x
IČ:05454492 (plátce DPH)
DIČ:CZ8110240270

Doporučení
z první ruky

Viktora jsem poznal při práci na redesignech velkých českých e-shopů jako schopného, pečlivého a férového projektového manažera. Nad projekty měl vždy plný dohled, efektivně řídil své kolegy a případné neshody řešil ke konečné spokojenosti obou stran. Kromě projektových schopností bych u Viktora vyzdvihl i jeho znalosti v oboru e-commerce a marketingu. Projekty dokázal obohatit o další nápady, případně je správně analyzovat a přijít na dosavadní problémy. Bez debat mohu Viktora doporučit a velmi rád si s ním spolupráci zopakuji.

Oldřich Kejík

CRO & UX & Web Analytics