1000 skutečných fanoušků

25. dubna

Znáte tezi o 1000 skutečných fanoušcích? Říká, že jako kreativní profesionál nepotřebujete miliony sledujících, stačí vám 1000 těch skutečných, kteří vás budou podporovat a nakoupí. Jessica Abel ale tuto myšlenku v dalším ze svých výborných článků vyvrací a poukazuje na to, že mezi teorií a praxí je velký rozdíl. A že počet lidí, kterým musíte nabídnout své produkty či služby, abyste dosáhli 1000 prodejů, je mnohem větší, než se podle této lákavé myšlenky může zdát.

„Získat těch 1000 skutečných fanoušků a udržet je, se zdá být pro většinu téměř nedosažitelné, což pak často vede ke zklamání a sebeobviňování. Nastává tedy čas na vyvracení mýtů,“ píše Jessica v úvodu a přibližuje mj. výzvy, kterým tvůrci na volné noze při snaze o finanční stabilitu čelí.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter)

Podobné novinky

Jak na slogany

Naše členka Lenka Paprok, která se na volné noze zabývá profesionální tvorbou názvů a sloganů, přispěla do výborného článku o sloganech od Jany Langerové na serveru Podnikatel.cz. Ta kromě Lenky požádala o vyjádření několik právních expertů na ochranu duševního vlastnictví a v článku rozepsala pět praktických témat:

  1. Konkurenci je třeba sledovat
  2. Slogany chrání autorský zákon i ochranná známka
  3. Na co si tedy dát pozor?
  4. Jak je to s použitím textu písně nebo filmových hlášek?
  5. Příklady problémových sloganů

Lenka je mj. autorkou osvětového článku o tvorbě názvů a sloganů Názvověda, který patří dlouhodobě mezi tři nejčtenější texty na našem blogu.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

LinkedIn marketing

Článek s všeříkajícím názvem Ne, vy nebudujete osobní značku, vy jenom postujete na LinkedIn přináší zajímavý pohled na stále běžnější využívání LinkedIn v osobním marketingu profesionálů.

Autorka argumentuje, že psaní pro vlastní zviditelnění jako marketingová strategie příliš nefunguje, není-li podepřeno skutečnou expertízou a zkušenostmi. Správně také poukazuje na rozdíl mezi osobní značkou a reputací profesionála:

„Osobní značka je to, jak chcete, aby vás vaše publikum vnímalo a mluvilo o vás. Na rozdíl od reputace není osobní značka o tom, co si o vás jiní lidé myslí. Jde o image, kterou postupně vytváříte, a o to, jak ona promlouvá k ostatním."

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Ztracenné

Michelle Losekoot je spoluautorkou nové knihy esejů pro divoké ženské duše Ztracenné, kterou vydala svépomocí s kolegy. Píše o tom sérii otevřených příspěvků s hashtagem #vydamesitosami na LinkedIn, včetně sdílení fuckupů.

Vydání knihy je nejen ukázkou prvotřídního knižního marketingu, ke kterému má Michelle blízko, ale také jednou z vlaštovek self-publishingu (vydávání knih svépomocí), jehož popularita ve světě rychle roste. Přiklání se k němu i stále více freelancerů, kterým se nepodaří najít vhodného vydavatele.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Video vizitka

Tohle je fakt dobré a navíc vtipné! Náš člen, kreativec Michael Petrus, se nechal inspirovat stylem youtuberů a natočil svižnou 5minutovou video vizitku pro svou prezentaci Na volné noze a další síťové profily:

Narazili jste na podobně vytuněnou video prezentaci freelancera, nebo máte dokonce svou vlastní? Hoďte odkaz do komentářů na Facebooku či LinkedIn.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Tvořit vlastní obsah se vyplatí

Alice Kavková z rodinného deskovkářství 4 Kavky v novém článku píše, proč se v podnikání vyplatí tvořit vlastní obsah.

„S obsahem je to tak, že když ho děláte hodně a jste vidět a slyšet a jste lidem užiteční v oboru, ve kterým i něco vyrábíte a prodáváte, tak se vám pak to něco líp vyrábí a prodává. Protože třeba k nám přijde půlka lidí jen skrzeva obsah o moderních deskovejch hrách, přes vyhledávače na netu a tak. Nemusíme si je kupovat slevami nebo drahou reklamou.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí