Jak validovat cenu

11. března 2022

Mnoho freelancerů má podobný problém — za svou práci by si mohli účtovat klidně dvakrát nebo i třikrát tolik, ale nikdy se k tomu neodhodlají… Jestli jste na tom podobně, s řešením vám pomůže tenhle článek o validaci ceny.

„Stanovení ceny je základní podnikatelská svoboda. Vzdejte se jí ze strachu či z obavy, co si klienti (nebo kolegové) o vás pomyslí, a máte zaděláno na mnohem větší problém, než že tu a tam neklapne nějaká zakázka. Což ostatně nemusí být nutně špatně.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter)

Podobné novinky

Business konzultant Jan Koudela

„Do světa byznysu jsem se dostal přes politologii a politické kampaně,“ říká business konzultant Jan Koudela. „Zlom přišel ve chvíli, kdy jsem pochopil, že pokud vidím problém, který má řešení, je mou povinností převzít odpovědnost a změnu uskutečnit.“

Dnes Honza pomáhá majitelům firem do 50 zaměstnanců restartovat růst a uvádět strategii do praxe. Sází přitom na kombinaci designového myšlení, empatie a strategického plánování. „Mám rád, když klient přichází ve chvíli, kdy je ochotný ke změně. V tu chvíli navlékám jeho dres a začínám kopat za jeho strategii,“ dodává.

Za klíčové zkušenosti považuje Honza působení ve studiu Court of Moravia a agentuře igloonet. Mezi referencemi má e-shop imago.cz, holandskou IT firmu SalesChamp nebo neziskovku Czech Epilepsy Association. A působil také jako mentor pro CzechInvest.

Na práci ho nejvíce těší, když se tým dostane do společného flow a nápady začnou zapadat do většího celku. Speciální slabost má pro projekty sociálních inovací, kde je nutné hledat cesty v komplexním prostředí.

Honzovu nabídku a referenci najdete v jeho prezentaci.

Investiční webinář

Jak při investování nepřicházet o peníze? Přesně o tom bude mluvit uznávaná nezávislá investiční a majetková poradkyně Michala Janatová (CFA) na osvětovém webináři 25.8. od 19 hod. Přihlásit se můžete zdarma zde.

Webinář bude mít 60–90 minut a pokryje:

  • 4 reálné příklady, jak investoři přišli o peníze a jak se poučit
  • Nejčastější důvody ztráty kapitálu, kterým se můžete vyhnout
  • Osvědčené strategie, jak se chránit před rizikem
  • Bonusový obsah a vaše dotazy

P.S. Webinář pořádá Michala ve spolupráci s naší sesterskou produkcí FreeMe zaměřenou na online vzdělávání.

Cenotvorba s Dominikou

O kolik % zdražit? Jedno ze zásadních témat, které na svém blogu srozumitelně přibližuje naše členka, expertka na cenotvorbu Dominika Špačková. Postřehy k tomu, jak s cenou v podnikání pracovat nebo na co si dát pozor při zdražování, sdílí vedle krátkých článků i v rámci svého pravidelného newsletteru.

„Mnozí živnostníci také udělají tu chybu, že dlouhodobě s cenou nepracují a cenu navyšují až když mají svoji klientskou kapacitu plnou. To je velká chyba hlavně kvůli tomu, že nemohou nabrat nové klienty za nové ceny,“ upozorňuje Dominika v jednom z příspěvků.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Jaký budete mít důchod?

Zajímá vás, kdy a s jakým důchodem na volné noze počítat? Ověřit si to můžete jednoduše přes Informativní důchodovou aplikaci na webu ČSSZ. Stačí se přihlásit přes Identitu občana nebo datovou schránku.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Validace ceny

Máte představu, jakou nejvyšší cenu jsou (zhruba) ochotni akceptovat vaši klienti? Pokud ne, pak možná máte problém, který vám pomůže vyřešit tento článek.

Číst dál

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí