„Myslel jsem si, že se můžu stát takovým tím zamlklým vyšetřovatelem, který přichází do kontaktu hlavně s důkazy. A nakonec případ vyřeší.“
Vojtěch Hulinský studoval policejní akademii, ale nakonec se dostal ke copywritingu. Při budování vlastní značky navíc hravě využil svou vadu řeči, takže ho dnes můžete znát jako koktajícího copywritera. O své cestě k podnikání na volné noze nedávno mluvil v článku na Finmagu.
„Samozřejmě bych na ní chtěl zase zamakat, ale teď má prioritu podnikání. U obojího mám vyzkoušené, že pokud do toho nedávám vše, nemá to cenu. Navíc kdybych nekoktal, tak by můj brand byl jen klamavá reklama.“
Poslední úvodník našeho anglického newsletteru o problémech s oslovováním potenciálních klientů na volné noze vyvolal velký ohlas. V celé délce si jej teď můžete přečíst na LinkedInu či Freelancing.eu.
„Problém je, že čím zkušenější a vytíženější jste, tím více si chcete klienty vybírat a za vlastních podmínek. O služby těch nejžádanějších profesionálů může být pak zájem tak velký, že noví klienti mají jen zanedbatelný prostor pro nějaké vyjednávání.
Naproti tomu, nabízení služeb novým potenciálním klientům často představuje snahu prodat jim něco, o co až tak moc nestojí. To mj. vyžaduje přijít s atraktivní cenou a ochotou přizpůsobit se ne právě ideálním podmínkám spolupráce, které nicméně mohou být předpokladem pro uzavření dohody.“
Richard Vondrášek je jeden z posledních tradičních kameníků. Svůj první kámen rozlomil ve čtrnácti, dnes se svému řemeslu věnuje už přes 30 let. V obsáhlém rozhovoru o své práci mj. říká, že důležité vlastnosti, které by měl kameník mít, jsou především umění naslouchat a trpělivost.
„Netrpělivých lidí je všude kolem spousta, ale spěch ke kamenictví nepatří. Tady záleží na každém detailu, protože když blbě seknete, už je to nafurt.“
Paráda! Naše členka, šperkařka a drátenice Anna Benešová alias Monsterance zvítězila v pražském kole soutěže Živnostník roku.
Do finálové TOP10 se navíc dostali i tři další členové naší komunity: newsletterista a konzultant pro obsahové projekty Martin Kavka, marketingová čarodějnice Madla Čevelová a logotvůrce Tomáš Vachuda
Všem moc gratulujeme a Anně držíme palce i do velkého finále. Slavnostní vyhlášení proběhne 14. prosince 2023.
„Oživuje staré řemeslo do moderní formy. Kromě vlastního tradičního rukodělného řemesla má tisíce následovníků po celém světě. Je to ukázka, že taková živnost může dobře fungovat i v digitálním světě. Do drátenictví zapojuje i drahé kovy a nabízí šperky v hodnotě až stovek tisíc korun. Její schopnosti jsou známé i ve Spojených státech amerických, kde se jejím prostřednictvím dozvěděli o českém řemesle,“ řekl za porotu k výběru Anny Vladimír Vomáčka.
Finmag začal online vydávat články na téma Jak na podnikání a Jak začít podnikat. V rámci českých médií jde o následováníhodný a poměrně ojedinělý počin. Jen víc takových!
„Zatím jdeme po povrchu, ale [oba] seriály už mají na papíře poměrně rozvětvený seznam témat, která jdou postupně do větších a větších detailů. Vydržte, jen začínáme,“ slibuje v newsletteru šéfredaktor webu Finmag.cz Michal Hron.
Naše členka, angličtinářka Petra Šolcová alias Englishka získává 1. místo v Živnostníkovi roku Královéhradeckého kraje a postupuje do republikového finále.
Gratulujeme k zaslouženému vítězství! 🏆
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.