O kreativním procesu

27. prosince 2018

„Kreativní blok neexistuje. Jakmile pochopíte, že kreativita není žádná magie, a sladíte se s prapůvodním kreativním procesem, otevřete bránu lavině nových nápadů,“ píše v nabušeném článku na blogu Na volné noze logotvůrce Tomáš Vachuda. Pokud pracujete hlavou a klienti od vás očekávají originální nápady, tohle je povinná četba.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter)

Podobné novinky

Hudbou proti bloku

„Vybral jsem 13 songů, které jsou vstřikovačem kreativního paliva do žíly.“ — Koukáte na prázdný monitor a nápady nikde? Otto Bohuš se podělil o svůj seznam hudebních „roznětek“ (videoklipů), které pomáhají překonat tvůrčí blok.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

#38 Anna Benešová

Anna Benešová alias Monsterance je známá česká drátenice, která dokázala své krásné řemeslo úspěšně přenést i do online prostředí. Založila klub drátování a jejími kurzy prošly tisíce lidí z celého světa. Svou profesní i osobní cestu přiblížila v tomto rozhovoru.

Sledujte na našem podcastu a YouTube:

Od pastelky k vlastnímu ateliéru

Kostýmní designérka Ivana Kaňovská dokazuje, že podnikatelská cesta nemusí být rovná ani jednoduchá, ale s vytrvalostí a vizí může vést k úspěchu. Za covidu si splnila sen a vybudovala vlastní ateliér, který stojí na kombinaci odvahy, investic a tvrdé práce v montérkách i s jehlou v ruce. Dnes v něm nejen tvoří kostýmy a doplňky pro prestižní projekty a klienty, ale také pořádá kurzy a pronajímá prostor dalším tvůrcům.

„Skladba mojí práce se pořád mění. Většinou jsem v dlouhodobějších projektech, které přinášejí solidní honoráře. Učitelská profese je jistota. Teď bych ještě ráda založila kostýmní agenturu,“ říká v rozhovoru na Finmagu.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Cesta digitálního tvůrce

Co obnáší stát se digitálním tvůrcem? Jak v článku píše šéfredaktor Podnikatel.cz Michael Hovorka, zdaleka to nefunguje tak, že si rychle založíte účet na HeroHero a začnete vydělávat: „Za úspěchem těchto účtů je často tvrdá dřina, předchozí zkušenosti, nativní marketing, a co si budeme vykládat, i osobní kouzlo.“

V úvodu nové série Cesta digitálního tvůrce Michael ukazuje, co je nutné si promyslet ještě předtím, než nahrajete první video nebo založíte účet na sítích. Klíčové je třeba mít už od začátku jasně nastavenou strategii monetizace — bez ní se totiž i populární obsah snadno změní jen v koníček bez reálného výdělku.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Kreativní proces

Kreativní blok neexistuje. Jakmile pochopíte, že kreativita není žádná magie, a sladíte se s prapůvodním kreativním procesem, otevřete bránu lavině nových nápadů.

Číst dál

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí