Róbert Sisák je špičkový tvůrce videí a 3D grafik, který má za sebou mj. přes 1000 televizních spotů: „V čase boomu DSLR foťáků, tedy prvních foto-vlaštovek, které byly schopné i natáčení, jsem se rozhodl, že si pořídím Canon 5D Mark II a rozšířím své působení. Nebyl to ale jediný důvod. Trochu mě i štvalo, že pořád sedím jenom u počítače a to mě vlastně částečně ‚postavilo na nohy‘.“
Natáčení se Róbert věnuje přes 15 let, jak ale sám říká, pořád má nejraději 3D video grafiku, kterou využívá všude, kde to klient snese. Dnes tvoří společně s kolegy pod značkou Motionboss a ve svém portfoliu má např. i 1. místo v soutěži České televize Ceny Fóra Dárců za spoty pro neziskovou organizaci Rosa. „Řekl bych, že hlavně za poslední dva roky se obor velice změnil. Přibyla obrovská konkurence, jak v produkční sféře, tak v grafice a animaci. Možná jedině ten 3D obor je zatím pořád výsadou menšího počtu lidí, protože orientace ve 3D softwaru vyžaduje více času a zkušeností. YouTube ale i tento rozdíl pomalu smazává,“ říká Róbert a dodává, že si v každém projektu vždy najde něco, co ho posune dál.
Na otázku, jaké jsou z jeho pohledu nezbytné předpoklady pro tuto práci, pak odpovídá, že je to jednoznačně smysl pro dodržení termínu a zodpovědnost v celém procesu tvorby videa: „Je třeba si uvědomit, že na vaší práci je závislý velký řetězec dalších investicí, jako je nakoupený reklamní čas v TV, který stojí obrovské peníze, plánování kampaní atd. Nedodržení termínu tedy může vést ke ztrátám, které si v korunách ani nechci představovat.“ Ukázky Róbertových videí najdete v jeho prezentaci.
Senzační zpráva! Naše členka Zuzana Bílková zvítězila v prestižní soutěži EY Podnikatel roku 2024 v kategorii Nejlepší podnikatelský příběh.
Gratulujeme a kudos všem, kdo jste Zuzku ve veřejném hlasování podpořili. Mezi 6 vítězi hlavních kategorií je letos Zuzana jedinou oceněnou ženou a její příběh je skutečně výjimečný:
V rodných Beskydech zachránila před zavřením tradiční šicí dílnu na vlněné přikrývky a během 15 let z ní vybudovala vyhlášenou manufakturu Besky na vlněné lůžkoviny nejvyšší kvality.
„Myslím si, že každý úspěšný krejčí musí být trochu amatérský psycholog,“ říká v článku na serveru Podnikatel.cz návrhář a zakázkový krejčí Roman Humlíček. K řemeslu si našel cestu už v dětství a dnes řadu let podniká pod vlastní značkou — navrhuje a šije obleky, košile i džíny.
V rozhovoru mluví o své profesi a mj. říká, že jeho nejoblíbenější fází práce jsou schůzky se zákazníky a předávání hotového výrobku:
„Tam vidíte tu reakci, zpětnou vazbu od klienta. Když je spokojený, tak vám to dá najevo. A hlavně to dá najevo tím, že se potom vrátí, uvidíte ho znovu a chce na něčem pokračovat,“ popisuje.
„Nejtěžší je vytvořit to, co je nejkratší, to znamená název. A druhý v pořadí je slogan“
Co jsou atributy dobrého textaře, ale taky kvalitního marketingového textu — a dokáže skvěle napsaný text prodat cokoliv? Otto Bohuš mluvil v podcastu Kamdu o copywritingu, roli AI i své kariérní cestě z agentury na volnou nohu.
Dan Tržil k sobě hledá parťáka/moderátora do podnikatelského podcastu Byznyscast. „Věřím, že Byznyscast může mít 10× větší dopad,“ píše a dodává, že zájemci můžou psát přímo jemu.
Naše členka Zuzana Bílková z beskydské manufaktury na vlněné lůžkoviny Besky získala nominaci v prestižní anketě Podnikatelský příběh roku 2024!
Anketa je součástí 25. ročníku cen EY Podnikatel roku a vedle Zuzky můžete hlasovat pro další 2 podnikatelské příběhy. Ten její si můžete přečíst na iDNES.cz.
Besky je tradiční beskydská manufaktura na vlněné přikrývky a další lůžkoviny nejvyšší kvality, které vyrábí ručně z ovčí vlny nakoupené od místních farmářů. Podrobnosti najdete na eshopu Besky.cz a v Zuzčině profilu Na volné noze.
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.