Marketing Examples je v každém ohledu mimořádně užitečný zdroj pro všechny freelancery, o marketérech ani nemluvě. Jako katalog ukázek klasických i inovativních marketingových kampaní představuje každý příklad jednoduchou a přístupnou formou, včetně vizuálů. Příklady jsou pečlivě vybrané a roztříděné do kategorií jako Virály, Obsah, Emailing, Copywriting, Cenotvorba, SEO, Prodej, PPC atd. Můžete se také přihlásit k odběru týdenního newsletteru, který rozesílá Harry Dry coby zakladatel a kurátor webu.
Nejnovější epizoda Brocastu s marketérem Jakubem Horákem má sice v podtitulu téma nadcházejících amerických voleb, ale z větší části jde o poutavý kariérní průřez Jakubova působení v českém marketingu od 90. let po současnost. Jako všestranný intelektuál a hybatel je mj. zakladatelem pražského Eccentric Clubu, který v rozhovoru také představil.
Sledujte na Spotify nebo YouTube:
P.S. Starší rozhovor s Jakubem pro náš podcast natočil před 6 lety Adam Zbiejczuk.
Naše členka Lenka Paprok, která se na volné noze zabývá profesionální tvorbou názvů a sloganů, přispěla do výborného článku o sloganech od Jany Langerové na serveru Podnikatel.cz. Ta kromě Lenky požádala o vyjádření několik právních expertů na ochranu duševního vlastnictví a v článku rozepsala pět praktických témat:
Lenka je mj. autorkou osvětového článku o tvorbě názvů a sloganů Názvověda, který patří dlouhodobě mezi tři nejčtenější texty na našem blogu.
Co stojí za úspěchem videotvůrce Martina Mikysky alias Mikýře, který se ve svých YouTube videích věnoval mj. etice internetového podnikání? Jeho pouť byznysem přiblížil v článku na e15 Jakub Zelenka.
„Závazek psát každý týden byl naprosto transformující pro moji kariéru,“ říká UX konzultant Ondra Ilinčev k tomu, proč začal tvořit profesní blog. V rozhovoru pro podcast Vzhůru dolů sdílí vedle postřehů k psaní taky svůj přístup k cenotvorbě nebo osobní propagaci.
Adam Zbiejczuk, náš člen a přední český expert na sociální média sdílí v obsáhlém rozhovoru pro Forbes cenné postřehy a tipy pro LinkedIn a jak se sítí pracovat.
„LinkedIn si přes svoje aktuální změny zachovává punc serióznější sítě. Je zde míň falešných profilů, nedá se to srovnat s Twitterem a Facebookem. Únava, vyčerpání a přehlcení na dalších sítích daly LinkedInu dobrou pozici a překonal se problém ‚vejce a slepice',“ popisuje Adam.
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.