„Kdekdo by si myslel, že osobní značka byla vynalezena pro člověka, jako jsem já,“ říká Matthew Fenton na úvod skvělého, kritického článku, kde vysvětluje, proč se coby nezávislý konzultant vyhýbá osobnímu brandingu. Poukazuje mj. na to, že osobní branding a profesní pověst nejsou totéž a doporučuje zaměřit se spíše na charakter a budování vlastní reputace.
Co stojí za úspěchem videotvůrce Martina Mikysky alias Mikýře, který se ve svých YouTube videích věnoval mj. etice internetového podnikání? Jeho pouť byznysem přiblížil v článku na e15 Jakub Zelenka.
„Závazek psát každý týden byl naprosto transformující pro moji kariéru,“ říká UX konzultant Ondra Ilinčev k tomu, proč začal tvořit profesní blog. V rozhovoru pro podcast Vzhůru dolů sdílí vedle postřehů k psaní taky svůj přístup k cenotvorbě nebo osobní propagaci.
Adam Zbiejczuk, náš člen a přední český expert na sociální média sdílí v obsáhlém rozhovoru pro Forbes cenné postřehy a tipy pro LinkedIn a jak se sítí pracovat.
„LinkedIn si přes svoje aktuální změny zachovává punc serióznější sítě. Je zde míň falešných profilů, nedá se to srovnat s Twitterem a Facebookem. Únava, vyčerpání a přehlcení na dalších sítích daly LinkedInu dobrou pozici a překonal se problém ‚vejce a slepice',“ popisuje Adam.
Jak mluvit s lidmi na sítích? — nový ebook Elišky Vyhnánkové a Michelle Losekoot volně navazuje na bestseller Jak na sítě a pokrývá všechna důležitá témata, která při komunikaci na sociálních sítích oceníte. Od nastavení tonality a tvorby obsahu po budování komunity. K tomu 50+ praktických ukázek z praxe a 100+ tipů a rad mj. od nás z Na volné noze a dalších značek jako Ambiente, Martinus, Websupport, Liftago nebo Broni Sobotky.
S kódem NAVOLNENOZE si můžete ebook pořídit s 20% slevou.
Jde podnikat bez sociálních sítí? Naše členka, marketérka Madla Čevelová se na celý měsíc odpojila od sítí a na svém blogu teď sdílí, co jí tato zkušenost přinesla.
„Důvody, proč jsem se do zkoumání sociálních sítí vůbec pustila, byly dva. Předně jsem si chtěla nějak ověřit, jestli mi sociální sítě reálně přinášejí nějaké klienty. Tím druhým byla moje narůstající frustrace nad klesajícími dosahy zejména prodejních příspěvků a nad vlivem, jaký na mě sociální sítě mají.“
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.