Ing. Adam Bárta

expert na digitalizaci a automatizaci firemních procesů v malých a středních firmách

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR; osobně Plzeňský/Karlovarský/Jihočeský/Ústecký/Středočeský kraj/Praha

Provedu vaši malou či střední firmu digitalizací a automatizací.

Začněte s digitalizací vaší firmy správně! Vymyslím pro vás strategii, navrhnu ideální software a aplikace, nastavím automatizace procesů a zaškolím celý váš tým. Pusťte starosti z hlavy a nechte to na mně. Návratnost investice je raketová!

Od roku 2022 vytvářím první český YouTube kanál, kde představuji užitečné firemní nástroje.

Digitální strategie je pro vaši firmu základem

S klienty si vždy nejdříve společně definujeme hlavní cíle a problémy, které chceme vyřešit. Na základě toho získáte strategii a plán na míru, mnohdy již včetně nějaké specifické ukázky. Jakmile se seznámíme a dobře pochopím fungování a potřeby vaší firmy, postarám se o naplňování strategie v čase, zatímco vy můžete věnovat čas svému podnikání.

  • Hotová praktická řešení pro malé a střední firmy.
  • Důraz na konkrétní výsledky.
  • Více než 8 let zkušeností.
  • Spokojení zákazníci.

Mým hlavním cílem je umožnit firmám rychlejší a efektivnější rozvoj a předejít lidským chybám, které mohou vzniknout z důsledků každodenní rutiny.

Mám více než 8 let zkušeností s komplexním spektrem firemních procesů, zahrnující například personální, obchodní a projektové agendy, společně s kompletní správou back office firmy.

V ČEM KONKRÉTNĚ VÁM MOHU POMOCI?

  • Digitální strategie – Digitální strategie je plán, jak správně využívat vhodné digitální technologie k dosažení vašich cílů a zajistit vám efektivní růst a dlouhodobou konkurenceschopnost.
  • Digitalizace – Adaptujte moderní technologie a nástroje do svého byznysu, jako efektivního pomocníka na cestě k růstu vaší společnosti.
  • Automatizace – Automatizujte nudné a rutinní činnosti. Věnujte svůj čas raději do růstu vašeho byznysu. Návratnost vaší investice je v řádu týdnů.
  • Výběr vhodné aplikace či softwaru – Pomohu vám vybrat tu správnou aplikaci či softwarové řešení, přesně podle potřeb vaší firmy a vašich zaměstnanců.
  • Optimalizace firemních procesů – Procesy jsou klíčovým pilířem vašeho byznysu. Ani sebelepší nástroj vás nespasí pokud nebudete mít správně nastavené procesy.
  • Vývoj na míru pomocí Low-code / No-code – Získejte aplikaci na míru vašim firemním potřebám. Díky Low-code / No-code nástrojům to dokážeme za zlomek běžných nákladů.

PROČ SI VYBRAT ZROVNA MĚ?

Hledání nejlepšího řešení je jako skládání puzzle, kde všechny dílky musí dokonale zapadnout, aby vytvořily smysluplný celek pro efektivní řízení vaší firmy.

Proto je klíčové mít na své straně zkušeného partnera, který má praktické zkušenosti a ví, co skutečně funguje.

Při poskytování řešení se vždy zaměřuji na komplexní pohled na vaše potřeby, ale současně dobře rozumím jednotlivým částem a jejich specifikům. Neztrácím z dohledu vaše vize a plány, abychom společně vytvořili flexibilní řešení, které podporuje váš dlouhodobý růst a nestává se brzdou v dalším rozvoji.

Mým cílem je pomoci vám najít nejlepší řešení, které splňuje vaše potřeby a zároveň je cenově dostupné. Rád bych vám ukázal, jak mohu přispět k vašemu úspěchu.

Nemusíte váhat a rovnou si můžete REZERVOVAT SCHŮZKU »

Rád vás osobně přesvědčím, jak vám mohu pomoci dosáhnout vašich cílů.

JAK PROBÍHÁ SPOLUPRÁCE?

Toto je ideální průběh spolupráce, který vede k vaší finální spokojenosti:

  • Krok 1: Nejdříve se potkáme – Začneme tím, že společně analyzujeme vaše současné procesy, nástroje, cíle a potřeby v oblasti digitalizace firemních procesů. Bude to základ pro vytvoření digitální strategie. Tím získáme jasný plán, který nám ukáže postup, časový rámec a potřebné zdroje pro úspěšnou implementaci.
  • Krok 2: Navrhnu řešení – S novou digitální strategií máme jasný směr. Provedu výběr možných softwarových variant, které vám představím. Pomohu vám s testováním těchto nástrojů, abyste měli jistotu, že budou vyhovovat vašim potřebám.
  • Krok 3: Vybereme vhodné řešení – Podpořím vás při výběrovém řízení a sestavím konkrétní zadání pro poptávku. To zajistí jasné srovnání cenových nabídek od různých dodavatelů, což eliminuje riziko nepředvídatelných nákladů.
  • Krok 4: Nasadíme do provozu – Nasazení vybraného řešení ve firmě bude bez problémů. Zajistím integraci a nastavení nástrojů podle vašich potřeb. Důležitým krokem je i důkladné testování, abychom zajistili správný chod. Teprve poté nové řešení spustíme do ostrého provozu.
  • Krok 5: Podpora a dlouhodobá spolupráce – Moje služby nekončí implementací. Věřím v dlouhodobou spolupráci a budování trvalých vztahů. Budu tu pro vás i po spuštění systému do ostrého provozu, abych pomohl s podporou, radami a dalším rozvojem vašeho digitálního prostředí.
Ing. Adam Bárta
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Ing. Adam Bárta
Plzeňská 540
Vejprnice (Plzeňský kraj)
330 27
Mobil:721 601 141
Email:adam@adambarta.cz
Web:www.adambarta.cz
Instagram:adambarta.cz
LinkedIn:adambart
YouTube:adambartacz
IČ:04759575

Doporučení
z první ruky

S Adamem jsem měl tu možnost spolupracovat na 2 projektech v prostředí e-commerce. Jeho úkolem bylo nastavení růstu zákaznické spokojenosti včetně nastavení systému a procesů. Co jsem na Adamovi vedle jeho profesních zkušeností ocenil, byla jeho teamovost a zájem věci dopodrobna vysvětlit při předávání projektu. Věříme, že jakmile posuneme Destilerku.cz o kousek dál, tak opět využiji Adamovu profesionalitu v oboru.

Pavel Švarc

zakladatel Destilerka.cz