Eva Kneblová

marketérka se specializací na dotazníky, průzkumy a analýzy trhu

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Nabízím profesionální marketing zaměřený na dotazníková šetření, průzkumy a analýzy trhu. Zpracovávám i reprezentativní průzkumy ve spolupráci s agenturami, které se specializují na sběr dat. Mé služby jsou tedy vhodné nejen pro firmy a agentury, ale také pro drobné freelancery, e-shopy, portály apod.

  • Desk Research – Od stolu, tedy v online prostoru, pro vás zmapuji prakticky jakýkoliv trh. Najdu relevantní dostupné průzkumy, studie, zjistím, jaká v něm působí konkurence, co vše svým zákazníkům nabízí, jak se propaguje. Pomůže vám to odlišit se v tom, jak a co komunikovat, zjistit, v čem můžete být lepší. Desk Research můžete využít jako samostatnou službu nebo jako součást většího výzkumného projektu.
  • Tvorba a revize dotazníků – Navrhnu dotazníky se správně naformulovanými otázkami i odpověďmi, zreviduji a otestuji vaše stávající dotazníky. Připravím dotazníková šetření v rámci UX a řešení webů a mobilních aplikací.
  • Marketingové průzkumy – Provedu komplexní analýzu trhu včetně interpretace dat. PR / mediální průzkumy (data pro články a infografiky, na odborné konference), průzkumy spokojenosti klientů (s nákupem, vyzkoušením nějaké služby apod.), průzkumy mezi zaměstnanci s přesahem do HR marketingu, „punkové“ focus groups a hloubkové rozhovory jeden na jednoho. Pomohu vám také s marketingovým využitím průzkumů a analýz (sepíši nebo odborně z hlediska dat zreviduji tiskovou zprávu, PR článek, vytvořím prezentaci nebo text infografiky). 
  • Workshopy dotazníkového šetření – Jak tvořit otázky, přes co sbírat data, jak je interpretovat…

Přečtěte si, jak vám mohu pomoci jako průzkumnice. A proč je důležité si na průzkum najmout odborníka. Mám téměř 20 let praxe v marketingu a průzkumu trhu, jak v agenturním prostředí, tak v menší české i velké nadnárodní společnosti. Dobře ovládám angličtinu a průběžně si doplňuji vzdělání v oboru.

Ukázky práce

Článek shrnující některé závěry uchazečského průzkumu

Rozhovor pro Na volné noze TV

Jaký bude postup při tvorbě dotazníku?

  1. Společně probereme cíle průzkumu.
  2. Seznámím se s vaší společností, kdo jsou vaši zákazníci a konkurenti, abych mohla vaše potřeby vnímat v širších souvislostech.
  3. Pobavíme se o tom, jakým způsobem budete sbírat data.
  4. Navrhnu první verzi dotazníku, ze které budeme vycházet.
  5. Společně zhodnotíme, zda dotazník umožní zjistit vše, co potřebujeme.

Profesní historie a reference

  • na volné noze od roku 2014
    • dotazníky a průzkumy ve vzdělávacích programech (například Society for all, Nadace partnerství)
    • průzkumy v oblasti rozvojových a inovačních strategií (Karlovarská agentura rozvoje podnikání, Jihomoravské inovační centrum)
    • průzkumy v oblasti průmyslové automatizace, energetiky
    • průzkumy mezi zaměstnanci, v oblasti HR marketingu (například dlouholetá spolupráce s marketingovou agenturou Proficio, výzkum pro výrobní společnost realizovaný v několika jazycích, kompletní HR marketingová strategie pro českou pobočku významné nadnárodní pojišťovny, zpracovaná na základě mnou realizovaných průzkumů (F2F rozhovory, dotazníkové šetření, desk research)
    • práce na průzkumech pro iniciativu Vím, co jím
    • práce na průzkumu BoomLab mapujícím mediální život Čechů, o kterém se můžete dočíst v mnoha článcích
    • práce na průzkumech pro KPMG Česká republika, KPMG CEE (Pulse of Economy)
    • pokračující spolupráce v oblasti průzkumů pro VUT v Brně
    • práce na koncepci, webeditoring a správa sociálních sítí webu pro fanoušky vědy a techniky www.zvut.cz
    • tvorba marketingových textů pro projekt agentury Czech Tourism
    • průzkum pro Moštárnu Hostětín
    • mentoring HR marketingové strategie
    • mentoring B2B marketingové strategie pro 3* hotel a další
    • průzkum v oblasti kancelářského prostředí
    • spolupráce s renomovanými PR a obsahovými agenturami
    • lektorka programu UX Well a platformy Travelbakers
    • průzkumy v oblasti zdravotnictví, dlouhodobá spolupráce s pacientskou organizací
    • průzkumy v cestovním ruchu (například spolupráce s Visit Plzeň)
  • hlavní zaměstnavatelé:
    • KPMG Česká republika, Marketing and Communications Specialist, zaměření na HR marketing, editorka interního časopisu
    • Vysoké učení technické v Brně, specialistka pro strategický marketing, nastavování marketingové strategie pro jednotlivé cílové skupiny a její naplňování, benchmarking
    • agentura strategického marketingu a výzkumu trhu Brand Brothers, marketingová specialistka a projektová manažerka, práce pro řadu českých i nadnárodních společností na různých druzích výzkumu
  • podílela jsem se také na řadě menších projektů, např. učebnici popularizující společenské vědy, moderování focus groups, výzkumu v oblasti talent managementu aj.

Vybrané absolvované odborné kurzy

  • Market Research Academy, modul Advanced, dvouměsíční kurz pro odborníky z praxe zaměřený na různé metody výzkumu trhu a jejich využití v marketingovém řízení, certifikát
  • Marketing CIMA A, Český institut pro marketing, mezinárodní certifikát Marketingový manažer
  • Firemní komunikace a řízení reputace, kurz spoluorganizovaný APRA, včetně absolvované stáže v PR agentuře
  • Brand Academy, Jak budovat značky s YYY agency, Digisemestr Online
  • Design Thinking, Jak nabízet žádoucí a úspěšné služby nebo řešit komplexní problémy (75 hodin, osvědčení vydané KISK FF, Masarykova univerzita)
  • Jak porozumět světu dat (75 hodin, osvědčení vydané KISK FF, Masarykova univerzita)
Eva Kneblová

Kontakty

Eva Kneblová
Banskobystrická 2072/178
Brno-Řečkovice
621 00
Mobil:776 218 544
Email:eva@marketacka.com
Web:www.marketacka.com
LinkedIn:marketacka
Facebook:jaknapruzkumy
IČ:02362945
DIČ:CZ8451153832

Doporučení
z první ruky

Evu Kneblovou mohu směle zařadit mezi ty nejlepší spolupracovníky, se kterými jsem kdy pracoval. Její zodpovědnost za výsledek, pracovitost či zápal pro věc není rozhodně běžnou charakteristikou dnešních manažerů. Výborné osobnostní charakteristiky navíc doplňuje vysokou mírou odbornosti a skvělými pracovními výsledky. Nejlepší výsledky podává tam, kde na sebe může vzít zodpovědnost a může pracovat kreativně.

Petr Fusek

Executive Director, B-inside s.r.o.