Článek shrnující některé závěry uchazečského průzkumu

Informace, kdo se hlásí na univerzitu, jakých informačních zdrojů při rozhodování o výběru VŠ využívá nebo na jaké další školy si podává přihlášky, pomáhají v nastavování komunikace vzhledem k uchazečům. Moje práce začíná navržením dotazníku a končí...

http://www.vutium.vutbr.cz/udalosti/u1104.pdf

Článek shrnující některé závěry uchazečského průzkumu
PředchozíSněhová guerillaInteraktivní ročenka za rok 2011Článek shrnující některé závěry uchazečského průzkumu
(položka 3 z 3)

Eva KneblováEva Kneblová

marketérka se specializací na dotazníky, průzkumy a analýzy trhu — Marketing zaměřený na dotazníková šetření (tvorba a revize dotazníků), průzkumy, Desk Research a analýzy trhu a strategický marketing s přesahem do marketingové komunikace (reklamní texty, PR články). Přes 15 let praxe a dobré reference.

Status: k vašim službám 6 doporučení
Mobil: 776 218 544 Email: eva@marketacka.com Web: www.marketacka.com
Místo: Brno Působnost: celá ČR