Eva Kneblová

marketérka se specializací na dotazníky, průzkumy a analýzy trhu

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Nabízím profesionální marketing zaměřený na dotazníková šetření, průzkumy a analýzy trhu. Zpracovávám i reprezentativní průzkumy ve spolupráci s agenturami, které se specializují na sběr dat. Mé služby jsou tedy vhodné nejen pro firmy a agentury, ale také pro drobné freelancery, e-shopy, portály apod.

  • Desk Research – Od stolu, tedy v online prostoru, pro vás zmapuji prakticky jakýkoliv trh. Najdu relevantní dostupné průzkumy, studie, zjistím, jaká v něm působí konkurence, co vše svým zákazníkům nabízí, jak se propaguje. Pomůže vám to odlišit se v tom, jak a co komunikovat, zjistit, v čem můžete být lepší. Desk Research můžete využít jako samostatnou službu nebo jako součást většího výzkumného projektu.
  • Tvorba a revize dotazníků – Navrhnu dotazníky se správně naformulovanými otázkami i odpověďmi, zreviduji a otestuji vaše stávající dotazníky. Připravím dotazníková šetření v rámci UX a řešení webů a mobilních aplikací.
  • Marketingové průzkumy – Provedu komplexní analýzu trhu včetně interpretace dat. PR / mediální průzkumy (data pro články a infografiky, na odborné konference), průzkumy spokojenosti klientů (s nákupem, vyzkoušením nějaké služby apod.), průzkumy mezi zaměstnanci s přesahem do HR marketingu, „punkové“ focus groups a hloubkové rozhovory jeden na jednoho. Pomohu vám také s marketingovým využitím průzkumů a analýz (sepíši nebo odborně z hlediska dat zreviduji tiskovou zprávu, PR článek, vytvořím prezentaci nebo text infografiky). 
  • Workshopy dotazníkového šetření – Jak tvořit otázky, přes co sbírat data, jak je interpretovat…

Přečtěte si, jak vám mohu pomoci jako průzkumnice. A proč je důležité si na průzkum najmout odborníka. Mám téměř 20 let praxe v marketingu a průzkumu trhu, jak v agenturním prostředí, tak v menší české i velké nadnárodní společnosti. Dobře ovládám angličtinu a průběžně si doplňuji vzdělání v oboru.

Ukázky práce

Článek shrnující některé závěry uchazečského průzkumu

Rozhovor pro Na volné noze TV

Jaký bude postup při tvorbě dotazníku?

  1. Společně probereme cíle průzkumu.
  2. Seznámím se s vaší společností, kdo jsou vaši zákazníci a konkurenti, abych mohla vaše potřeby vnímat v širších souvislostech.
  3. Pobavíme se o tom, jakým způsobem budete sbírat data.
  4. Navrhnu první verzi dotazníku, ze které budeme vycházet.
  5. Společně zhodnotíme, zda dotazník umožní zjistit vše, co potřebujeme.

Profesní historie a reference

  • na volné noze od roku 2014
    • dotazníky a průzkumy ve vzdělávacích programech (například Society for all, Nadace partnerství)
    • průzkumy v oblasti rozvojových a inovačních strategií (Karlovarská agentura rozvoje podnikání, Jihomoravské inovační centrum)
    • průzkumy v oblasti průmyslové automatizace, energetiky
    • průzkumy mezi zaměstnanci, v oblasti HR marketingu (například dlouholetá spolupráce s marketingovou agenturou Proficio, výzkum pro výrobní společnost realizovaný v několika jazycích, kompletní HR marketingová strategie pro českou pobočku významné nadnárodní pojišťovny, zpracovaná na základě mnou realizovaných průzkumů (F2F rozhovory, dotazníkové šetření, desk research)
    • práce na průzkumech pro iniciativu Vím, co jím
    • práce na průzkumu BoomLab mapujícím mediální život Čechů, o kterém se můžete dočíst v mnoha článcích
    • práce na průzkumech pro KPMG Česká republika, KPMG CEE (Pulse of Economy)
    • pokračující spolupráce v oblasti průzkumů pro VUT v Brně
    • práce na koncepci, webeditoring a správa sociálních sítí webu pro fanoušky vědy a techniky www.zvut.cz
    • tvorba marketingových textů pro projekt agentury Czech Tourism
    • průzkum pro Moštárnu Hostětín
    • mentoring HR marketingové strategie
    • mentoring B2B marketingové strategie pro 3* hotel a další
    • průzkum v oblasti kancelářského prostředí
    • spolupráce s renomovanými PR a obsahovými agenturami
    • lektorka programu UX Well a platformy Travelbakers
    • průzkumy v oblasti zdravotnictví, dlouhodobá spolupráce s pacientskou organizací
    • průzkumy v cestovním ruchu (například spolupráce s Visit Plzeň)
  • hlavní zaměstnavatelé:
    • KPMG Česká republika, Marketing and Communications Specialist, zaměření na HR marketing, editorka interního časopisu
    • Vysoké učení technické v Brně, specialistka pro strategický marketing, nastavování marketingové strategie pro jednotlivé cílové skupiny a její naplňování, benchmarking
    • agentura strategického marketingu a výzkumu trhu Brand Brothers, marketingová specialistka a projektová manažerka, práce pro řadu českých i nadnárodních společností na různých druzích výzkumu
  • podílela jsem se také na řadě menších projektů, např. učebnici popularizující společenské vědy, moderování focus groups, výzkumu v oblasti talent managementu aj.

Vybrané absolvované odborné kurzy

  • Market Research Academy, modul Advanced, dvouměsíční kurz pro odborníky z praxe zaměřený na různé metody výzkumu trhu a jejich využití v marketingovém řízení, certifikát
  • Marketing CIMA A, Český institut pro marketing, mezinárodní certifikát Marketingový manažer
  • Firemní komunikace a řízení reputace, kurz spoluorganizovaný APRA, včetně absolvované stáže v PR agentuře
  • Brand Academy, Jak budovat značky s YYY agency, Digisemestr Online
  • Design Thinking, Jak nabízet žádoucí a úspěšné služby nebo řešit komplexní problémy (75 hodin, osvědčení vydané KISK FF, Masarykova univerzita)
  • Jak porozumět světu dat (75 hodin, osvědčení vydané KISK FF, Masarykova univerzita)
Eva Kneblová

Kontakty

Eva Kneblová
Banskobystrická 2072/178
Brno-Řečkovice
621 00
Mobil:776 218 544
Email:eva@marketacka.com
Web:www.marketacka.com
LinkedIn:marketacka
Facebook:jaknapruzkumy
IČ:02362945
DIČ:CZ8451153832

Doporučení
z první ruky

Eva Kneblová u nás pracovala 4 roky, z toho 2,5 roku měla na starosti marketingové aktivity celého VUT v Brně. Za dobu jejího působení vznikla řada velmi atraktivních projektů, které měly pozitivní dopad na image VUT v Brně. Jsme proto rádi, že můžeme využívat jejích schopností i nadále, byť už jen formou externí spolupráce. Kromě vysoké míry kreativity a její schopnosti okamžitě vniknout do problémů si na Evě cením zejména toho, že vidí věci v souvislostech (v praktickém marketingu využívá svého sociologického vzdělání) a pracuje často daleko za hranicemi zadaného úkolu. Na kvalitu jí odvedené práce se můžeme spolehnout, stejně tak na to, že v případně potřeby zpracuje požadovaný úkol v kriticky krátké době, a přesto bezchybně.

Jitka Vanýsková

tisková mluvčí VUT v Brně