marketérka se specializací na dotazníky, průzkumy a analýzy trhu
Nabízím profesionální marketing zaměřený na dotazníková šetření, průzkumy a analýzy trhu a strategický marketing, s přesahem do marketingové komunikace. Zpracovávám i reprezentativní průzkumy ve spolupráci s agenturami, které se specializují na sběr dat. Mé služby jsou tedy vhodné nejen pro firmy a agentury, ale také pro drobné freelancery, e-shopy, portály apod.
Desk Research – od stolu, tedy v online prostoru, pro vás zmapuji prakticky jakýkoliv trh. Najdu relevantní dostupné průzkumy, studie, zjistím, jaká v něm působí konkurence, co vše svým zákazníkům nabízí, jak se propaguje. Pomůže vám to odlišit se v tom, jak a co komunikovat, zjistit, v čem můžete být lepší. Desk Research můžete využít jako samostatnou službu nebo jako součást většího výzkumného projektu.
Tvorba a revize dotazníků – Navrhnu dotazníky se správně naformulovanými otázkami i odpověďmi, zreviduji a otestuji vaše stávající dotazníky. Připravím dotazníková šetření v rámci UX a řešení webů a mobilních aplikací.
Marketingové průzkumy – Provedu komplexní analýzu trhu včetně interpretace dat. PR / mediální průzkumy (data pro články a infografiky, na odborné konference), průzkumy spokojenosti klientů (s nákupem, vyzkoušením nějaké služby apod.), průzkumy mezi zaměstnanci s přesahem do HR marketingu, „punkové“ focus groups a hloubkové rozhovory jeden na jednoho.
Marketingové strategie a doporučení – Provedu marketingový audit a poradím, komu přesně nabízet nový produkt nebo službu, jak komunikovat jejich výhody a kde o nich dát vědět, na co se zaměřit ve vztahu k cílovým skupinám.
Reklamní texty – Pomohu vám s marketingovým využitím průzkumů a analýz (sepíši tiskovou zprávu, PR článek, vytvořím prezentaci nebo text infografiky). Nejnověji jsem vytvářela texty například pro Amande hotel a z renomovaného vinařství Sonberk psala vlastní blog Rok ve vinařství, projekt v roce 2019 pokračuje ve spolupráci s Víno Loigi.
Přečtěte si, jak vám mohu pomoci jako průzkumnice. A proč je důležité si na průzkum najmout odborníka. Mám přes 15 let praxe v marketingu a průzkumu trhu, jak v agenturním prostředí, tak v menší české i velké nadnárodní společnosti. Dobře ovládám angličtinu a průběžně si doplňuji vzdělání v oboru.
Seznámím se s vaší společností, kdo jsou vaši zákazníci a konkurenti, abych mohla vaše potřeby vnímat v širších souvislostech.
Pobavíme se o tom, jakým způsobem budete sbírat data.
Navrhnu první verzi dotazníku, ze které budeme vycházet.
Společně zhodnotíme, zda dotazník umožní zjistit vše, co potřebujeme.
Profesní historie a reference
na volné noze od roku 2014
kompletní HR marketingová strategie pro českou pobočku významné nadnárodní pojišťovny, zpracovaná na základě mnou realizovaných průzkumů (F2F rozhovory, dotazníkové šetření, desk research)
práce na průzkumech pro iniciativu Vím, co jím
práce na průzkumu BoomLab mapujícím mediální život Čechů, o kterém se můžete dočíst v mnoha článcích
práce na průzkumech pro KPMG Česká republika, KPMG CEE (Pulse of Economy)
pokračující spolupráce v oblasti průzkumů pro VUT v Brně
práce na koncepci, webeditoring a správa sociálních sítí webu pro fanoušky vědy a techniky www.zvut.cz
tvorba marketingových textů pro projekt agentury Czech Tourism
průzkum pro Moštárnu Hostětín
mentoring HR marketingové strategie
mentoring B2B marketingové strategie pro 3* hotel a další
průzkum v oblasti kancelářského prostředí
spolupráce s renomovanými PR a obsahovými agenturami
lektorka programu UX Well
hlavní zaměstnavatelé:
KPMG Česká republika, Marketing and Communications Specialist, zaměření na HR marketing, editorka interního časopisu
Vysoké učení technické v Brně, specialistka pro strategický marketing, nastavování marketingové strategie pro jednotlivé cílové skupiny a její naplňování, benchmarking
agentura strategického marketingu a výzkumu trhu Brand Brothers, marketingová specialistka a projektová manažerka, práce pro řadu českých i nadnárodních společností na různých druzích výzkumu
podílela jsem se také na řadě menších projektů, např. učebnici popularizující společenské vědy, moderování focus groups, výzkumu v oblasti talent managementu aj.
Vybrané absolvované odborné kurzy
Market Research Academy, modul Advanced, dvouměsíční kurz pro odborníky z praxe zaměřený na různé metody výzkumu trhu a jejich využití v marketingovém řízení, certifikát
Marketing CIMA A, Český institut pro marketing, mezinárodní certifikát Marketingový manažer
Firemní komunikace a řízení reputace, kurz spoluorganizovaný APRA, včetně absolvované stáže v PR agentuře
Kontaktní informace
Eva Kneblová Banskobystrická 2072/178 Brno-Řečkovice 621 00
Protože jsem viděl desítky zfušovaných dotazníků, tak jsem u paní Kneblové využil mikroslužbu vytváření dotazníků pro mou firmu. Navrhl jsem si obecnou strukturu dotazů podle mých potřeb a paní Kneblová mi je pomohla doladit tak, aby byly jasné a dostal jsem na ně odpovědi, které potřebuji. Protože abyste se dostali k informacím, které chcete, musíte vědět jak se zeptat – a to paní Kneblová ví. Komunikace je vždy velmi příjemná, včasná a přínosná. Pozitivně hodnotím i velmi dobré zapracování zpětné vazby ode mě jako klienta. Výsledný dotazník tak odpovídal přesně mým představám. Těším se na další spolupráci.