Nabízím profesionální marketing zaměřený na dotazníková šetření, průzkumy a analýzy trhu. Zpracovávám i reprezentativní průzkumy ve spolupráci s agenturami, které se specializují na sběr dat. Mé služby jsou tedy vhodné nejen pro firmy a agentury, ale také pro drobné freelancery, e-shopy, portály apod.
- Desk Research – Od stolu, tedy v online prostoru, pro vás zmapuji prakticky jakýkoliv trh. Najdu relevantní dostupné průzkumy, studie, zjistím, jaká v něm působí konkurence, co vše svým zákazníkům nabízí, jak se propaguje. Pomůže vám to odlišit se v tom, jak a co komunikovat, zjistit, v čem můžete být lepší. Desk Research můžete využít jako samostatnou službu nebo jako součást většího výzkumného projektu.
- Tvorba a revize dotazníků – Navrhnu dotazníky se správně naformulovanými otázkami i odpověďmi, zreviduji a otestuji vaše stávající dotazníky. Připravím dotazníková šetření v rámci UX a řešení webů a mobilních aplikací.
- Marketingové průzkumy – Provedu komplexní analýzu trhu včetně interpretace dat. PR / mediální průzkumy (data pro články a infografiky, na odborné konference), průzkumy spokojenosti klientů (s nákupem, vyzkoušením nějaké služby apod.), průzkumy mezi zaměstnanci s přesahem do HR marketingu, „punkové“ focus groups a hloubkové rozhovory jeden na jednoho. Pomohu vám také s marketingovým využitím průzkumů a analýz (sepíši nebo odborně z hlediska dat zreviduji tiskovou zprávu, PR článek, vytvořím prezentaci nebo text infografiky).
- Workshopy dotazníkového šetření – Jak tvořit otázky, přes co sbírat data, jak je interpretovat…
Přečtěte si, jak vám mohu pomoci jako průzkumnice. A proč je důležité si na průzkum najmout odborníka. Mám téměř 20 let praxe v marketingu a průzkumu trhu, jak v agenturním prostředí, tak v menší české i velké nadnárodní společnosti. Dobře ovládám angličtinu a průběžně si doplňuji vzdělání v oboru.