Článek shrnující některé závěry uchazečského průzkumu

Informace, kdo se hlásí na univerzitu, jakých informačních zdrojů při rozhodování o výběru VŠ využívá nebo na jaké další školy si podává přihlášky, pomáhají v nastavování komunikace vzhledem k uchazečům. Moje práce začíná navržením dotazníku a končí...

http://www.vutium.vutbr.cz/udalosti/u1104.pdf

Článek shrnující některé závěry uchazečského průzkumu

Eva KneblováEva Kneblová

marketérka se specializací na dotazníky, průzkumy a analýzy trhu — Marketing zaměřený na dotazníková šetření, průzkumy a analýzy trhu. Desk Research, tvorba a revize dotazníků, marketingové průzkumy, workshopy dotazníkového šetření. Téměř 20 let praxe a dobré reference.

Status: k vašim službám 7 doporučení
Mobil: 776 218 544 Email: eva@marketacka.com Web: www.marketacka.com
Místo: Brno Působnost: celá ČR