Miluji kvalitní služby, atmosféru hotelů, kaváren, restaurací, obchodů, fitness a vůni wellness. Baví mě inovace, nadšení zákazníci, pohodové silné týmy s vizí, zvyšující se počet pozitivních recenzí a do detailů promyšlené produkty, které dokáží překvapit a vytvořit neopakovatelný zážitek.
Mám oko na nedostatky, rozumím prostředí služeb, rychle poznám nesrovnalosti v týmu, vidím příležitosti i konkurenční výhody a umím spolu se zaměstnanci vypilovat proklientský servis na nejvyšší úroveň.
Otvírám lidem oči, zapaluji v nich vášeň pro vlastní rozvoj i jedinečné služby, stejně tak jako touhu odlišit se a získat solidní náskok před konkurencí.
Nejčastěji pro své klienty:
- kontroluji stávající kvalitu služeb formou mystery checku/shoppingu
- analyzuji současný stav a navrhuji nejvhodnější formy rozvoje
- facilituji workshopy zaměřené na design služeb, inovace a kreativitu
- vytvářím standardy včetně jejich implementace
- vedu manažerské konzultace a poradenství
- školím Soft a Customer care tréninky
- tmelím lidi v rámci teambuildingů
- nastavuji základní HR procesy v roli externího HR
- buduji atraktivní značku zaměstnavatele
- hledám konkrétní zaměstnance na pracovním trhu
Jak pracuji?
Zakládám si na individuálním přístupu, lidských vztazích a důvěře. Léta praxe mi ukázala, že ani osvědčené postupy nelze napasovat na každého.
Vždy se proto snažím maximálně pochopit vaši historii, zákaznickou zkušenost a prostředí, ve kterém působíte. Zajímají mě vaši lidé a dění ve firmě. Klíčové jsou pro mě vaše potřeby, očekávání, obavy a otevřenost ke změně.
Když najdeme společnou notu, nastavíme spolupráci tak, aby vám přinesla co nejlepší výsledky. Jsem velmi flexibilní, takže se nebráním kombinaci různých přístupů a forem.
Proč spolupracovat se mnou?
Mám za sebou stovky (možná tisíce) odškolených hodin a konzultací. Mnozí z mých klientů dosáhli viditelných úspěchů i za hranicemi svých firem, některým se změnil život nebo způsob podnikání. Mám kvalitní vzdělání a přesah do velkého množství souvisejících oborů.
Jen tak nějaká výzva mě nerozhodí.
S většinou klientů spolupracuji dlouhodobě, vidím výsledky a vím, že můj přístup funguje. Věřím v nekonečný lidský potenciál, vidím v lidech jejich kvality a umím jim je pomoci odhalit. Pro oblast služeb jsem navíc dostala do vínku jednu speciální superdovednost: Když jsem v roli mystery guesta, vždy se pokazí vše, co se pokazit může a někdy nejenom to…
Zákazníci, stejně jako srdce, jdou tam, kde si jich váží. — Michael Leboeuf
- Záleží vám na tom, jaký má klient dojem z vaší služby a komunikace?
- Chcete s klienty/hosty budovat dlouhodobější osobnější vztahy?
- Chcete dostat prozákaznický přístup a péči na první místo?
- Přemýšlíte, jak se prozákaznickým přístupem odlišit od konkurence?
- Rádi byste udělali z vaší služby/nákupu/produktu zážitek?
- Nechcete vynakládat zbytečné peníze za reklamu?
- Chybí vám dostatečná zpětná vazba od klientů? Nebo nevíte jak s ní pracovat?
- Potřebujete nadchnout zaměstnance pro službu zákazníkovi či profesionalizovat jejich přístup?
- Chcete zlepšit cross-selling/upselling?
- Přemýšlíte o vytvoření nové služby/produktu/designu e-shopu a chcete si jen urovnat myšlenky kde začít a jak to celé pojmout?
- Hledáte kvalitní lidi do služeb?
- Začíná vaše firma růst rychleji než na co je lidsky a kapacitně připravená?
Pojďme spolu vyladit vaše služby a produkty tak, aby byly nepřehlédnutelné, lehce rozpoznatelné a hlavně příjemně nezapomenutelné. Vše ale tak, abychom zachovali váš záměr a autentičnost. Společně vytvoříme z vašich služeb magnet a z vašich zaměstnanců a hostů/klientů/zákazníků ambasadory vaší značky.
Přístup k zákazníkovi je jako váš rukopis. Je naprosto originální, specifický. Zákazník zapomene mnoho momentů z vaší služby, ale nikdy nezapomene, jak se při nákupu/pobytu atd. cítil. Pojďme lidem nabídnout zážitek i tam, kde jej nečekají.
Proč já?
- Můj profesní život se už 16 let točí okolo vzdělávání a rozvoje lidí. Vidím u lidí potenciál, i když si ho sami ještě neuvědomují. Umím lidi nadchnout pro kvalitu a lehce odhalit co v týmu nefunguje a proč.
- V oblasti služeb se pohybuji už více než 15 let, dobré služby jsou moje srdcovka a snad nic mě tak nerozčílí jako „odfláknutá nebo nedomyšlená“ služba.
- Díky mnoha hodinám náslechů u klientů a mystery návštěv, jsem si vypěstovala cit pro dobrou a kvalitní službu i oko na detail.
- Lektorovala jsem kurzy Péče o hosta a nastavovala standardy kvality pro mnoho hotelů, restaurací, lázní i wellness zařízení, která jsou zákazníky ceněna pro své kvalitní služby.
- Znám prostředí a zázemí maloobchodu. Vedla jsem rozvojové programy pro ředitele hypermarketů, zákaznickou linku, ale i lidi z prodejen.
- Mám zkušenosti s náborem zaměstnanců na manažerské i řadové pozice, takže si umím představit, jak těžké a časově náročné je najít kvalitní a zapálené zaměstnance.
- Díky spolupráci s menšími klienty vím, že se personální práce a vzdělávání mnohdy smrskne na nábor, pracovní právo, docházku a mzdy.
- Mám široký záběr a ráda prolínám témata, což mi umožňuje poskytnout komplexní a neotřelý pohled na věc.
- Umím se rychle adaptovat v novém prostředí, ráda se učím a objevuji s klienty nové cesty.
- Baví mě lidské příběhy, provokativní otázky i jednoduchý přístup.
S kým jsem měla/mám tu čest spolupracovat?
- Balance Club Brumlovka (2022): mystery check kvality služeb, školení Proklientského přístupu pro zaměstnance a management.
- Hotel Zámek Valeč (2022): mystery check kvality služeb.
- Prague Season Hotel (2022): externí HR partner – nábor nových zaměstnanců.
- Hotel Botanique (2020–nyní): rozvojové konzultace pro management a GM, audit spokojenosti managementu, pomoc při definování nové role HR manažerky.
- Pinelli Hotels a.s. (2018–2021): externí HR partner – zaměstnanecký audit po převzetí hotelů novým vedením, nastavení nové organizační struktury, nábor nových zaměstnanců, pohovory se zaměstnanci po skončení zkušební doby, kariérní rozvoj zaměstnanců, koučink středního managementu top managementu.
- Spa Resort Libverda / Lázně Libverda (2017–2018): mystery check kvality stávajících služeb, analýza tréninkových potřeb a následné tréninky Proklientského přístupu pro všechny zaměstnance v první linii. Poté speciální dovednostní tréninky pro recepci (ubytování hosta, řešení stížností, SOPs apod.) a střední management. Nastavení adaptačního procesu a procesu hodnocení.
- Cosmopolitan Hotel (2017–2018): mystery visit, speciální video trénink zaměřený na zlepšení poskytovaného servisu (pro hotelovou recepci), úprava a implementace FO standardů.
- Hotel Jurys Inn (2016–2018): konzultace HR Manažerka a GM, vedení JI Academy – tréninky pro zaměstnance v 1. linii
- Hotel Leonardo (2014–2017): tréninky manažerských dovedností, individuální manažerské konzultace, průzkum zaměstnanecké spokojenosti a 360stupňová zpětná vazba pro management. Coaching GM.
- Imperial Art Deco (2014–2015): mystery visits, on-job tréninky zaměřené na rozvoj zaměstnanců recepce, update SOPs, coaching FOM.
- Augustiniánský dům (2013–nyní): kompletní vzdělávání zaměstnanců, nastavování personálních procesů, audit kvality služeb.
Zajímá vás víc? Ozvěte se a zajdeme na kávu.