Mgr. Gabriela Bajerová Zezulová

expertka na poskytování služeb „od srdce“, design služeb, týmovou spolupráci a rozvoj zaměstnanců

Miluji kvalitní služby, atmosféru hotelů, kaváren, restaurací, obchodů, fitness a vůni wellness. Baví mě inovace, nadšení zákazníci, pohodové silné týmy s vizí, zvyšující se počet pozitivních recenzí a do detailů promyšlené produkty, které dokáží překvapit a vytvořit neopakovatelný zážitek.

Mám oko na nedostatky, rozumím prostředí služeb, rychle poznám nesrovnalosti v týmu, vidím příležitosti i konkurenční výhody a umím spolu se zaměstnanci vypilovat proklientský servis na nejvyšší úroveň.

Otvírám lidem oči, zapaluji v nich vášeň pro vlastní rozvoj i jedinečné služby, stejně tak jako touhu odlišit se a získat solidní náskok před konkurencí.

Nejčastěji pro své klienty:

  • kontroluji stávající kvalitu služeb formou mystery checku/shoppingu
  • analyzuji současný stav a navrhuji nejvhodnější formy rozvoje
  • facilituji workshopy zaměřené na design služeb, inovace a kreativitu
  • vytvářím standardy včetně jejich implementace
  • vedu manažerské konzultace a poradenství
  • školím Soft a Customer care tréninky
  • tmelím lidi v rámci teambuildingů
  • nastavuji základní HR procesy v roli externího HR
  • buduji atraktivní značku zaměstnavatele
  • hledám konkrétní zaměstnance na pracovním trhu

Fotogalerie

Gabriela Bajerová Zezulová – expertka na poskytování služeb „od srdce“

Jak pracuji?

Zakládám si na individuálním přístupu, lidských vztazích a důvěře. Léta praxe mi ukázala, že ani osvědčené postupy nelze napasovat na každého.

Vždy se proto snažím maximálně pochopit vaši historii, zákaznickou zkušenost a prostředí, ve kterém působíte. Zajímají mě vaši lidé a dění ve firmě. Klíčové jsou pro mě vaše potřeby, očekávání, obavy a otevřenost ke změně.

Když najdeme společnou notu, nastavíme spolupráci tak, aby vám přinesla co nejlepší výsledky. Jsem velmi flexibilní, takže se nebráním kombinaci různých přístupů a forem.

Proč spolupracovat se mnou?

Mám za sebou stovky (možná tisíce) odškolených hodin a konzultací. Mnozí z mých klientů dosáhli viditelných úspěchů i za hranicemi svých firem, některým se změnil život nebo způsob podnikání. Mám kvalitní vzdělání a přesah do velkého množství souvisejících oborů.

Jen tak nějaká výzva mě nerozhodí.

S většinou klientů spolupracuji dlouhodobě, vidím výsledky a vím, že můj přístup funguje. Věřím v nekonečný lidský potenciál, vidím v lidech jejich kvality a umím jim je pomoci odhalit. Pro oblast služeb jsem navíc dostala do vínku jednu speciální superdovednost: Když jsem v roli mystery guesta, vždy se pokazí vše, co se pokazit může a někdy nejenom to…

Zákazníci, stejně jako srdce, jdou tam, kde si jich váží. — Michael Leboeuf

  • Záleží vám na tom, jaký má klient dojem z vaší služby a komunikace?
  • Chcete s klienty/hosty budovat dlouhodobější osobnější vztahy?
  • Chcete dostat prozákaznický přístup a péči na první místo?
  • Přemýšlíte, jak se prozákaznickým přístupem odlišit od konkurence?
  • Rádi byste udělali z vaší služby/nákupu/produktu zážitek?
  • Nechcete vynakládat zbytečné peníze za reklamu?
  • Chybí vám dostatečná zpětná vazba od klientů? Nebo nevíte jak s ní pracovat?
  • Potřebujete nadchnout zaměstnance pro službu zákazníkovi či profesionalizovat jejich přístup?
  • Chcete zlepšit cross-selling/upselling?
  • Přemýšlíte o vytvoření nové služby/produktu/designu e-shopu a chcete si jen urovnat myšlenky kde začít a jak to celé pojmout?
  • Hledáte kvalitní lidi do služeb?
  • Začíná vaše firma růst rychleji než na co je lidsky a kapacitně připravená?

Pojďme spolu vyladit vaše služby a produkty tak, aby byly nepřehlédnutelné, lehce rozpoznatelné a hlavně příjemně nezapomenutelné. Vše ale tak, abychom zachovali váš záměr a autentičnost. Společně vytvoříme z vašich služeb magnet a z vašich zaměstnanců a hostů/klientů/zákazníků ambasadory vaší značky.

Přístup k zákazníkovi je jako váš rukopis. Je naprosto originální, specifický. Zákazník zapomene mnoho momentů z vaší služby, ale nikdy nezapomene, jak se při nákupu/pobytu atd. cítil. Pojďme lidem nabídnout zážitek i tam, kde jej nečekají.

Proč já?

  • Můj profesní život se už 16 let točí okolo vzdělávání a rozvoje lidí. Vidím u lidí potenciál, i když si ho sami ještě neuvědomují. Umím lidi nadchnout pro kvalitu a lehce odhalit co v týmu nefunguje a proč.
  • V oblasti služeb se pohybuji už více než 15 let, dobré služby jsou moje srdcovka a snad nic mě tak nerozčílí jako „odfláknutá nebo nedomyšlená“ služba.
  • Díky mnoha hodinám náslechů u klientů a mystery návštěv, jsem si vypěstovala cit pro dobrou a kvalitní službu i oko na detail.
  • Lektorovala jsem kurzy Péče o hosta a nastavovala standardy kvality pro mnoho hotelů, restaurací, lázní i wellness zařízení, která jsou zákazníky ceněna pro své kvalitní služby.
  • Znám prostředí a zázemí maloobchodu. Vedla jsem rozvojové programy pro ředitele hypermarketů, zákaznickou linku, ale i lidi z prodejen.
  • Mám zkušenosti s náborem zaměstnanců na manažerské i řadové pozice, takže si umím představit, jak těžké a časově náročné je najít kvalitní a zapálené zaměstnance.
  • Díky spolupráci s menšími klienty vím, že se personální práce a vzdělávání mnohdy smrskne na nábor, pracovní právo, docházku a mzdy.
  • Mám široký záběr a ráda prolínám témata, což mi umožňuje poskytnout komplexní a neotřelý pohled na věc.
  • Umím se rychle adaptovat v novém prostředí, ráda se učím a objevuji s klienty nové cesty.
  • Baví mě lidské příběhy, provokativní otázky i jednoduchý přístup.

S kým jsem měla/mám tu čest spolupracovat?

  • Balance Club Brumlovka (2022): mystery check kvality služeb, školení Proklientského přístupu pro zaměstnance a management.
  • Hotel Zámek Valeč (2022): mystery check kvality služeb.
  • Prague Season Hotel (2022): externí HR partner – nábor nových zaměstnanců.
  • Hotel Botanique (2020–nyní): rozvojové konzultace pro management a GM, audit spokojenosti managementu, pomoc při definování nové role HR manažerky.
  • Pinelli Hotels a.s. (2018–2021): externí HR partner – zaměstnanecký audit po převzetí hotelů novým vedením, nastavení nové organizační struktury, nábor nových zaměstnanců, pohovory se zaměstnanci po skončení zkušební doby, kariérní rozvoj zaměstnanců, koučink středního managementu top managementu.
  • Spa Resort Libverda / Lázně Libverda (2017–2018): mystery check kvality stávajících služeb, analýza tréninkových potřeb a následné tréninky Proklientského přístupu pro všechny zaměstnance v první linii. Poté speciální dovednostní tréninky pro recepci (ubytování hosta, řešení stížností, SOPs apod.) a střední management. Nastavení adaptačního procesu a procesu hodnocení.
  • Cosmopolitan Hotel (2017–2018): mystery visit, speciální video trénink zaměřený na zlepšení poskytovaného servisu (pro hotelovou recepci), úprava a implementace FO standardů.
  • Hotel Jurys Inn (2016–2018): konzultace HR Manažerka a GM, vedení JI Academy – tréninky pro zaměstnance v 1. linii
  • Hotel Leonardo (2014–2017): tréninky manažerských dovedností, individuální manažerské konzultace, průzkum zaměstnanecké spokojenosti a 360stupňová zpětná vazba pro management. Coaching GM.
  • Imperial Art Deco (2014–2015): mystery visits, on-job tréninky zaměřené na rozvoj zaměstnanců recepce, update SOPs, coaching FOM.
  • Augustiniánský dům (2013–nyní): kompletní vzdělávání zaměstnanců, nastavování personálních procesů, audit kvality služeb.

Zajímá vás víc? Ozvěte se a zajdeme na kávu.

Mgr. Gabriela Bajerová Zezulová
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Mgr. Gabriela Bajerová Zezulová
Suchý Vršek 2099/49
Praha 5
158 00

Doporučení
z první ruky

We have worked with Gabriela on our 360 profiles for the department heads team. Even though we are a smaller company, Gabriela was able to customize this project for us, facilitate it with the team and bring final results to my without any hitch.

Tomáš Nesvorný

General Manager Hotel Leonardo Prague