Bc. Gabriela Bartáková

HR konzultantka, personalistka, kariérní poradkyně a mentorka

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR, osobně především Morava (Olomouc, Vyškov, Brno, Ostrava atd.)

Jsem HR konzultantka s praxí ve strojírenských a výrobních společnostech a nabízím komplexní outsourcing personálních služeb.

  • Pro firmyChybí vám personální oddělení nebo jej máte, ale chcete mu dát nový směr? Jako konzultantka či externí personalistka vám pomůžu pečovat o zaměstnance, nastavit dlouhodobou strategii a budovat značku atraktivního zaměstnavatele. Postarám se například o:
    • analýzu HR procesů, jejich optimalizaci a zavedení do praxe
    • návrh personální strategie pro stabilizaci lidských zdrojů a snížení fluktuace
    • rozvoj týmů i jednotlivců a jejich silných stránek
    • nastavení efektivní komunikace napříč firmou
    • nastavení systému hodnocení a odměňování
  • Pro personalisty – Konzultace, školení a mentoring pro personalisty či manažery zodpovědné za lidské zdroje. Usnadnění a zefektivnění práce a náboru. Nejčastěji probíranými tématy jsou:
    • výběr zaměstnanců, vedení a hodnocení přijímacích pohovorů
    • nástup a adaptace nových zaměstnanců
    • motivace a udržení zaměstnanců
  • Pro uchazečeHledáte/měníte zaměstnání, nebo se na trh práce vracíte po rodičovské? Přemýšlíte, co budete dělat po škole? Chcete profesně růst? V rámci individuálního kariérního poradenství vás naučím využít veškerý váš potenciál, odkrýt silné stránky a skvěle je odprezentovat. K vybraným tématům pořádám také veřejné či uzavřené besedy (například pro studenty středních škol). Posunout vpřed vás můžu při:
    • volbě kariéry či dalšího vzdělávání
    • hledání zkrácených úvazků či práce s možností home office
    • tvorbě životopisu a motivačního dopisu
    • definování vašich silných stránek, předností a úspěchů, které personalisté ocení
    • přípravě na pracovní pohovor

Mám univerzitní vzdělání v oboru Andragogika v profilaci na personální managementdlouholeté HR zkušenosti z korporátu, malých i středních firem, či manažerských postů (působila jsem například jako ředitelka personální agentury). Baví mě práce s lidmi, kteří cítí potřebu být lepší dnes, než byli včera. Jsou otevřeni výzvám, reagují na potřeby změny. Nebojí se přiznat si chybu a hledají nové cesty ke zlepšení.

Co vám spolupráce se mnou přinese

  • Firmám zefektivnění personálních procesů, finanční úsporu, pohled zvenčí, nestrannost při rozhodování.
  • Personalistům pomocnou ruku, pocit, že v tom nejsou sami a mají se koho zeptat i na zdánlivě banální otázky.
  • Uchazečům ujasnění si svých hodnot a pomoc k dosažení pracovních výsledků a kariéry dle vlastních představ, a to ve firmě, kde se práce stane koníčkem.

4 hodnoty, na kterých si zakládám

  • DŮVĚRA – Základní esence celkového úspěchu podložená 100% mlčenlivostí.
  • OTEVŘENOST – Hovořím a jednám na rovinu, bez výmluv, polopravd a omáček.
  • ÚCTA – Vzájemný respekt a slušnost s dávkou lidskosti je vždy na prvním místě.
  • LOAJALITA – Váš zájem je mou prioritou a je vždy nadřazen mým osobním zájmům.

Rozhovor o podnikání

Bc. Gabriela Bartáková
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Bc. Gabriela Bartáková
Loučany 776 (Olomoucký kraj)
783 44
Mobil:606 779 039
Email:personalistka@gabrielabartakova.cz
Web:gabrielabartakova.cz
LinkedIn:bartakovagabriela
Facebook:personalistkaporuce
Účet:123 – 0425160237/0100 (Komerční banka)
IČ:64096891

Doporučení
z první ruky

Gabrielu jsem potkal náhodně na LinkedIn, když zveřejnila post o kandidátce 50+, která úspěšně prošla výběrovým řízením. Taky patřím do této věkové skupiny a přes půl roku jsem odpovídal na různé pracovní nabídky na LN. Neúspěšně. Pochopil jsem, že potřebuji kariérní koučku, která zná pracovní trh a aktuální požadavky firem, které hledají nové tváře. Tak jsem oslovil Gabrielu, a byla to dobrá volba. Kromě toho, že jsem jí převyprávěl svůj pracovní život a pozici jakou hledám, tak mě požádala o vyplnění dvou dotazníků – na silné a slabé stránky, a životní hodnoty. Bylo to zajímavé cvičení, kdy jsem si mohl utřídit své já. Společně jsme prošli moje odpovědi, a tak poznala můj osobní i rodinný prostor. A pak jsem ji nasdílel inzerát pozice, o kterou jsem měl zájem. Na základě všech informací Gabriela upravila můj životopis, po obsahové i formální stránce a připravila motivační dopis pro danou pozici. Společně jsme to opět prošli a udělali finální úpravy. Napsal jsem firmě, a přišla pozvánka na první pohovor. S Gabrielou jsme natrénovali, jak se představit, co a jak zdůraznit s dopadem pro danou pozici. A nakonec jsem dostal pracovní nabídku 😊 Příběh s úspěšným koncem. Jsem Gabriele nesmírně vděčný za její profesionální, ale taky lidský přístup, úsilí a čas, který věnovala přípravě, a povzbuzování v průběhu výběrka. Díky Gabriele jsem důkazem, že i kandidáti 50+ mají šanci uplatnit se a můžou být užiteční.

Peter Nebus

seniorní business konzultant