Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Jan Homola > Galerie > Identita značky TERlife

Identita značky TERlife

Vytvoření loga a vizuálního stylu značky TERlife. Projekt a grafika webu, kresba ilustrací produktů a příslušenství. Fotografie pro marketingové účely – produktové, lifestylové i z montáže. Návrh a sazba reklamních tiskovin.

Zobrazuji položku č. 1 z celkem 11 položek v této galerii:

Identita značky TERlife
« Poslední Identita značky TERlife  (náhled aktuálně zobrazené položky)Web Dřevostavby MC  (zobrazit v plné velikosti)Produktová fotografie  (zobrazit v plné velikosti)Grafika pro PPC kampaň  (zobrazit v plné velikosti)Návrh salesfolderu  (zobrazit v plné velikosti) Následující »
Všechny náhledy galerie
Jan Homola

Jan Homola

grafik a fotograf — Webová grafika, UX/UI webů a aplikací, firemní grafika, loga, merkantilní a reklamní grafika, DTP, produktová fotografie, fotografie a vizualizace architektury, virtuální prohlídky, postprodukce fotek, kresby, ilustrace, animace. Přes 10 let praxe.
Status: k vašim službám ~ hvězdička 3 doporučení
Mobil: 737 827 015 ~ Email: homola.h@gmail.com ~ Web: www.airshots.cz
Místo: Brno ~ Působnost: Celá ČR, osobně Brno a okolí

2005 – 2020 © Robert Vlach a Jan Homola Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook LinkedIn Twitter Instagram YouTube SoundCloud RSS