Honza pro mne odvedl naprosto perfektní práci – pracoval na vizuálním projektu „Proměny“ a během krátké chvíle byl schopen vytvořit velmi kvalitní práci. Navíc si umí ohlídat tým lidí, se kterými spolupracuje a umí si plánovat čas.
Honza vytváří pro OB CARE kliniku dobře cílené propagační materiály a správně propojuje on-line komunikaci s offline světem. Spolupráce s ním je přímá a velmi srozumitelná. Naslouchá nám a vytváří věci jak potřebujeme.
S Honzou spolupracuji na sociálním marketingu – vytváří mi obsah na sociální sítě. Pracuje rychle a je velmi flexibilní. Doporučuji!
Honza pracuje skvěle a má dobré nápady. Komunikace s ním je perfektní. Doporučuji!
S Janem pracujeme dlouhodobě na projektu social marketing pro celou OB Kliniku. Nově rozjíždíme diskusní skupiny na Facebooku a Youtube kanálu. Jan předkládá netradiční nápady, které vyčnívají v záplavě standardních.
S Janem jsem začala spolupracovat na základě doporučení ze známého salonu BLOK 3, kde se občas ukazoval. Spolupráce s ním je svižná, má zajímavé nápady a hezké grafické zpracování. Líbí se mi nadšenost do jeho projektů.
Honza má se správou sociálních sítí a vizuální komunikací bohaté zkušenosti, díky nimž dokáže navrhnout smysluplnou kampaň, dokonale odrážející potřeby klientů. Umí si poradit nejen s poutavým textem, ale zároveň jej doplní moderním a vkusným grafickým zpracováním podle posledních trendů. Je spolehlivým partnerem s nevšedními nápady, s kterými jsou projekty nepřehlédnutelné.
Váhal jsem mezi výběrem Jana Štrbána a reklamní agenturou! Jan jednoznačně vyhrál, má lidský přístup a skvěle pracuje s vizuálem. Začal pro nás vytvářet i tištěnou grafiku (menu, jídelní lístky) a spolupracuje na změně interiéru restaurace. Má dobré návrhy a postřehy.
Na Honzu jsem přišla přes stránku facebook.com/evadekorobchodskvetinami, pak jsem se podívala jak vedou téma: prodej květin ostatní – no a bylo vyhráno. Nemá v tomto ohledu konkurenci! Jan netlačí na pilu a jeho statusy jsou mix zábavy a komerčního sdělení…
Na Honzu jsem přišla přes kamarádku, která mi ukázala, jak vede Facebook profily ostatním. Nechala jsem si zaslat jeho komerční úspěšnost měřenou nástrojem Google Analytics – Honza skutečně ví co dělá. Je vidět, že je to dítě sociálních sítí :)