Pořádám školení G Suite. Stále jsem ale dostával otázky, co se na školení účastník naučí, jestli je vhodné spíše pro začátečníky nebo kované ajťáky a podobně. Prostě jsem to nebyl schopen na webu jasně popsat. Požádal jsem proto Karla o pomoc. Ten si přišel školení vyzkoušet na vlastní kůži, položil mi mnoho otázek a dodal nové texty na web. Výsledek předčil mé očekávání – musel jsem dokonce vypisovat další termíny školení mimo plán. Velmi mě také překvapil nárůst poptávek na školení ve firmách. Karel se umí vžít do zákazníka a mluví jeho jazykem.
Karel je odborník na SEO a SEM (ne, nezabývá se dveřními systémy, ale nadmíru dobře rozumí PPC reklamám ve vyhledávačích). Jenže to o sobě dneska tvrdí kdekdo. Co Karla Borovičku odlišuje od jiných konzultantů, čím si vydobyl (vskutku nemalé) renomé v českém online marketingu a proč s ním rádi spolupracujeme? Karel disponuje mimořádně pronikavým analytickým duchem. Myslí mu to matematicky, čímž mezi námi copywritery vzbuzuje posvátnou bázeň. Neulpívá na povrchu, při hledání hlubších důvodů s oblibou využívá metodu sokratovského tázání a stejně jako potměšilý athénský mudrc i on klienty často dohání k šílenství svým věčným „Proč“. Nervozita klientů se však rozplyne jako pára nad kotlíkem delfské věštkyně, jakmile jim Karlovy intelektuálně agresivní metody začnou vydělávat peníze. To je docela fajn happyend, ne? PS: Strategické spojenectví mezi NC a KB utužuje společná láska ke kávě jdoucí daleko za hranici „presíčka s mlíčkem“.
Napsání textů na můj web mi nepřišlo nijak zvlášť složité, psala jsem přeci o tom, co dělám a co mohu klientovi nabídnout. Po čase jsem však zjistila, že málokterý čtenář pochopí, co má web říci. Požádala jsem proto Karla, aby texty přepsal do stylu, kterému bude rozumět každý. Karel si nechal vysvětlit, co je obsahem mé práce a jaké lidi má web oslovit. Texty zcela přepracoval. Můj web nyní mluví jazykem, který snadno pochopí každý. A co víc, oslovují mě přesně ti zákazníci, o kterých jsme s Karlem mluvili na úvodní schůzce.
Karel mi pomohl s marketingovou strategií a předal mi řadu užitečných rad pro komunikaci s firmami. S jeho pomocí jsem upravil způsob naceňování služeb a přestal jsem věnovat úsilí nesystémovým a zbytečným věcem. Karel je profesionál, který mi dokázal pomoci nejen v rámci společného setkání, ale i online a po telefonu, čehož jsem si v době pandemie zejména vážil.
Kája Theodor mi nejdřív rozebral web na šroubky, uvedl mě do deprese, že všechno, co jsem do té doby vytvořila, bylo vlastně špatně, ale když jsem se z toho oklepala, a složila web zpátky podle jeho rad, tak se opravdu stal zázrak! Vyhledávače náš web přestaly ignorovat, začaly nás milovat tak, že nás upřednostňují před konkurencí a zákazníci na něj začali klikat a objednávat si naše služby. Za dva měsíce nám zakázky z webu přinesly jeden měsíční obrat naší firmy.
Karel Borovička nám pomohl rozjet web z pohledu SEO a násobně zvýšit návštěvnost z vyhledávačů. Půl milionu lidí navíc za necelý půlrok hovoří za vše. Ani po 4 letech jsme nemuseli provádět žádné významné změny, funguje to dál.
Spolupráce s Karlem nám dlouhodobě přináší výborné výsledky. Strategické konzultace i výchova pracovníků jsou jeho silnou stránkou. Těšíme se na další spolupráci!
Výsledky uživatelského testování, které realizoval p. Borovička, využíváme při zlepšování našeho serveru dodnes. Bylo velmi inspirativní pozorovat uživatele, jak pracují s webem při hledání své vysněné nemovitosti.
Chápu, že to se mnou není jednoduché, začínám další dvě stavby. Každá po milionu, jedna v Brně, druhá v Praze. Jedna dokonce se štukovou okrasnou fasádou, takže to bude pěkné do referencí, na nějaký článek, jak jsme se s tím poprali. Ta stavba v Praze, je na základě dobré PPC kampaně, za toto velice děkuji.
Místo 13 běhů kurzů máme naplněných 24. Během dvou měsíců.