Jako ostřílená byznys partnerka nabízím pomoc s podnikatelskými strategiemi pro začínající podnikatele, živnostníky, startupy i firmy hledající nové příležitosti.
Pojďme se společně zamyslet nad tím, jak si v podnikání vedete, najít konkurenční výhody a směr vašeho dalšího dlouhodobě udržitelného růstu. Vše se selským rozumem a bohatou 19letou obchodní praxí.
Co s klienty nejčastěji v rámci spolupráce řeším:
- Analýzu současného stavu společnosti či podnikání, nalezení slabých míst a návrh na jejich odstranění.
- Vyhledání konkurenčních výhod a příležitostí k růstu.
- Kontrola správného zacílení, oslovení nových skupin potenciálních zákazníků.
- Pomoc s nastavením strategií, jejich rozkouskování do jednotlivých kroků a dohled nad plněním cílů.
- Revize hrubé marže a v případě potřeby vypracování postupu k jejímu zvýšení.
- Poradenství při výběru obchodních partnerů, distribučních kanálů či nastavení obchodních podmínek spolupráce.
- Delegování celých projektů či jejich dílčích částí do mých rukou.
Mám 19 let praxe v uvádění značek na trh, marketingu, B2B, obchodu a s vedením poboček nadnárodních společností. Během kariéry jsem si vyzkoušela práce na nejnižších pozicích, ze kterých jsem postupně profesně vyrostla až k vrcholnému managementu. Mohu tak nabídnout širokou škálu zkušeností a dovedností. Úkoly dokáži vnímat z různých úhlů pohledu a vidět je v souvislostech s ostatními procesy ve společnosti.
Během své pracovní historie jsem se věnovala například marketingové podpoře baterií VARTA nebo uváděla na trh značku REMINGTON, která se během několika let stala jedničkou ve vybraných kategoriích (podle průzkumu trhu GfK). Vedla jsem obchodní, marketingové i finanční týmy a dohlížela na milionové rozpočty. Od roku 2021 také rozvíjím vlastní obchodní značku.
Mé silné stránky: plánování, nastavování obchodních a marketingových strategií, identifikace jednotlivých kroků ke zdárnému dosažení stanovených cílů.
Pracovní zkušenosti:
- 2021–dodnes, Meranto, s. r. o. – spoluzakladatelka a jednatelka společnosti
- vyhledání a implementace zákonných požadavků v novém oboru
- vyjednání mezinárodní spolupráce, obchodních podmínek
- penetrace značek na trh
- vyhledání obchodních příležitostí
- péče o zákazníky, nastavení obchodních strategií
- 2019–2021, RRH Appliances Czech Republic s. r. o. – jednatelka firmy
- vedení obchodního, marketingového a finančního týmu
- řízení externích poskytovatelů finančních služeb
- měsíční reporting P&L, dohled nad plnění cílů
- plánování a dohled nad dodržováním rozpočtů
- strategické plánování
- 2016–2019, Spectrum Brands Czech spol. s r. o. – Business Unit Manager Appliances & Pet Care
- práce pro značky jako Remington, Russell Hobbs, Tetra, Eukanuba, Furminator, 8in1…
- zodpovědnost za rozvoj divizí
- vedení obchodních a marketingových týmů, strategické rozhodování
- finanční reporting, plánování a dohled nad plněním a dodržováním rozpočtů
- 2014–2016, Spectrum Brands Czech spol. s r.o. – Key Account Manager for Appliances
- práce pro značky jako Remington, Russell Hobbs, George Foreman a další
- zodpovědnost za zákazníky divize Appliances napříč všemi kanály – řetězce, online, nezávislý trh a B2B
- nastavení a implementace krátkodobých a dlouhodobých strategických plánů s obchodními partnery
- hledání nových obchodních příležitostí
- cenotvorba a sortimentní strategie, obchodní analýzy
- vedení týmu obchodních zástupců v ČR a SK
- 2004–2014, VARTA Baterie spol. s r. o. – Trade Marketing Manager for Remington Brand
- odpovědnost za uvedení značky na CZ/SK trhy
- nastavení a dodržování ročních marketingových plánů v souladu s centrálními strategiemi
- nastavení a implementace cenových strategií
- krátkodobé/dlouhodobé forecastování produktů
- příprava a exekuce zákaznických promo plánů v kooperaci s obchodním týmem
- implementace ATL a BTL aktivit
- monitoring trhů, trendů a konkurence
- 2002–2004, VARTA Baterie spol. s r. o. – Trade Marketing Manager for VARTA Consumer Batteries
- nastavení a dodržování ročních marketingových plánů v souladu s centrálními strategiemi
- příprava a exekuce zákaznických promo plánů v kooperaci s obchodním týmem
- implementace ATL a BTL aktivit