Lukáš Baier

robotizátor a automatizační poradce

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Ušetřím vám nervy a zjednoduším vaše firemní procesy.

Jsem robotizátor a automatizační poradce, který se věnuje zlepšování interních procesů pomocí chytrých aplikací a dokáže je šikovně propojit tak, aby fungovaly samy bez nutného zásahu lidské ruky.

Díky zjednodušení vašich firemních procesů budete mít vy i vaši zaměstnanci mnohem více času na podstatnější věci. Procesy, jako fakturace, generování leadů v CRM, reporting apod., za vás zvládne stroj. Zaměstnanci se mohou věnovat kreativnější práci, což má za následek vyšší přidanou hodnotu pro firmu. Roboti vám dovedou šetřit náklady, sníží chybovost, která vzniká lidským faktorem, a neberou si nikdy dovolenou. Chytré aplikace propojím prostřednictvím platformy Make (Integromat) a vy se už o nic nemusíte starat.

IT se věnuji už 8 let a dál se intenzivně vzdělávám, například v roce 2022 jsem si prošel kurzem Make Academy. Mám zkušenost s chytrými aplikacemi, jako jsou Notion, Trello, JIRA, Slack, Asana, Airtable a další.

All services are also available in English.

Příklady z praxe

  • Automatický dispečer – nasazení produktu, který spočítá nejefektivnější trasu kurýra v kombinaci s poptávkami, plánuje kurýrovi přestávku, predikuje poptávku po zboží apod.
  • Nasazení systému, který hlídá časové sloty a jejich kapacity – produkt pro jednoho z největších německých hráčů, Bringmeister, v grocery e-commerce oboru
  • Zavedení Microsoft 365 v celém DHL – pro 250 000 uživatelů s rozdílnými zkušenostmi, znalostmi a kulturními zvyklostmi
  • Zavedení Mobile App Managementu – aplikace pro desítky tisíc uživatelů přes MSFT Intune
  • Kooperace s vysokými IT představiteli – napříč 6 divizemi DHL, včetně prezentací na IT boardu
  • Raynet – automatizace vyplňování polí v CRM a automatické generování dokumentů
  • Tabidoo – tvorba administrativní aplikace a následné automatické generování dokumentů
  • Microsoft Word / Google Docs / PDF – automatické vyplnění obsahu a následné generování finální verze dokumentu
  • Previo – napojení API (automatická tvorba rezervace pokoje/ů na základě registračního formuláře, kontrola dostupnosti pokojů, přidání dalších položek/služeb na účet hosta atd.)

Jaká bude naše spolupráce?

  • Dobré vztahy s klientem. Vždy se vám snažím vyjít vstříc a přinést hodnotu navíc.
  • Profesionální přístup. Zkušenosti jsem sbíral v největší logistické společnosti DHL.
  • Velká proaktivita. Zastávám proaktivní přístup a rád se učím nové věci.

Praxe

  • 2022 – Product Owner ve firmě DODO
  • 2020–2021 – IT Consultant v DHL
  • 2019–2020 – Junior IT Consultant v DHL
  • 2017–2019 – IT Consultant Trainee v DHL
  • 2015–2017 – Project Coordinator v DHL

Vzdělání

  • 2015–2017 – inženýrský titul, hlavní obor Podniková ekonomika a management, vedlejší obor Poradenství
  • 2011–2014 – bakalářský titul, obor Veřejná správa a regionální rozvoj
Lukáš Baier

Kontakty

Lukáš Baier
Gen. Sedláčka 1851
Brandýs nad Labem (Středočeský kraj)
250 01
Mobil:775 678 749
Email:lukas@lukasbaier.cz
LinkedIn:lukas-baier

Doporučení
z první ruky

Lukáš prokázal pozitivní přístup jako trenér. Vždy musel řešit více úkolů najednou - všechny úspěšně zvládl díky svému profesionálnímu způsobu práce. Jeho silnými stránkami jsou budování vztahů a sítí, komunikace, zpochybňování statusu quo a kladení správných otázek. (Translated from the EN original)

Marcus Kronen

Head of Service Planning in Deutsche Post DHL