Jsem Psavá ruka a přes 13 let píšu pro IT, technologické firmy, sportovní obchody a značky nebo společnosti podnikající v oblasti financí. Potřebuješ pomocí textů prodat své služby či produkty, ale psaní není tvůj šálek kávy, případně na něj nemáš čas? Zařídí to za tebe moje Psavá ruka.
- Copywriting a SEO – Někdy i změna jedné věty zvýší čtenost obsahu, a tím pádem také prodeje. Napíšu pro tebe texty, které ti přivedou zákazníky a zaujmou první příčky ve vyhledávačích. Zpracuji pro tebe například:
- blogy a PR články
- newslettery
- tiskové zprávy
- technické texty
- texty na sociální sítě
- slogany
- případové studie
- texty do reklam
- texty na LinkedIn profil
- Texty pro webové stránky – Otextuji ti webové stránky nebo eshop s cílem zvýšit prodeje o desítky procent. Nejprve prolustruji tvoji konkurenci a navrhnu prodejní argumenty, které tě dostanou na výsluní. A pak už se budu mazlit s texty, jejich rozmístěním na webu, formou, velikostí i barvou, protože na každém detailu záleží.
- Mentoring pro copywritery – Přešlapuješ s psaním na místě a nevíš, jak dál? Nebo potřebuješ nelítostnou zpětnou vazbu ke svým textům? Tyto a řadu dalších problémů ti pomohu vyřešit v rámci mentoringu pro copywritery. Během 13 let v oboru jsem překonával podobné překážky jako ty.
- Obsahová strategie – Vymyslím ti hodnotný obsah, který ti bude trvale přinášet návštěvnost i bez investic do reklamy. Na úvod se seznámím s tvojí značkou, pak provedu rozbor konkurence, analýzu klíčových slov a obsahový audit webu. Na závěr dostaneš ucelenou obsahovou strategii o jakých tématech psát, jakým tónem a jaké kanály k tomu využít.
- Správa sociálních sítí – Potřebuješ na Facebooku, Instagramu nebo LinkedInu oslovit zákazníky, ale zatím postupuješ metodou pokus-omyl? Vyřeším za tebe firemní sociální sítě od A do Z. Postarám se o návrh témat, plánování obsahu i textaci příspěvků. Budeš-li potřebovat, vezmu si na starost i komunikaci v komentářích. Díky spolupráci se zkušenými specialisty ti rád zajistím také grafiku a správu reklamních kampaní.
Od studia žurnalistiky, redaktorské a reportérské práce jsem se posunul až k reklamní textařině – copywritingu –, která mě nesmírně baví. Je skvělé, jaké výsledky dokážou přinést dobře mířená slova a vhodně zvolený obsah.