Bc. Martin Schwarz

copywriter a obsahový stratég se specializací na technologie, sport a e-shopy

Status: k vašim službám Působnost: na dálku celá ČR, osobně hlavně Brno

Jsem Psavá rukapřes 12 let píšu pro technologické podniky, sportovní obchody a značky, e-shopy a startupy. Texty ode mě prokazatelně zvyšují návštěvnost a přihrávají nové klienty. Díky vyladěným textům a promyšlené obsahové strategií tě dostanu na stupně vítězů.

  • Copywriting a SEO – Napíšu ti texty, které představí tvoji značku v tom nejlepším světle, přivedou ti zákazníky a zaujmou první příčky ve vyhledávačích. Zpracuji pro tebe:
    • blogy a PR články
    • newslettery
    • tiskové zprávy
    • produktové popisy
    • texty na sociální sítě
    • slogany
    • e-booky a případové studie
    • texty pro videa
    • texty do aplikací
  • Texty pro webové stránky – Otextuji ti webové stránky nebo eshop s cílem zvýšit prodeje o desítky procent. Nejprve prolustruji tvoji konkurenci a navrhnu prodejní argumenty, které tě dostanou na výsluní. A pak už se budu mazlit s texty, jejich rozmístěním na webu, formou, velikostí i barvou, protože na každém detailu záleží.
  • 30minutová online konzultace – Zasekl ses při psaní a chceš popostrčit? Nebo potřebuješ rychlou zpětnou vazbu ke svým textům? Využij mou copywriterskou pohotovost v podobě online konzultace.
  • Obsahová strategie – Vymyslím ti hodnotný obsah, který ti bude trvale přinášet návštěvnost i bez investic do reklamy. Na úvod se seznámím s tvojí značkou, pak provedu rozbor konkurence, analýzu klíčových slov a obsahový audit webu. Na závěr dostaneš ucelenou obsahovou strategii o jakých tématech psát, jakým tónem a jaké kanály k tomu využít.
  • PR služby – Znám výborně mediální prostředí a postupy, jak nadchnout média pro tvoje témata. Naservíruji jim takový obsah, který rádi zveřejní i zadarmo. Teprve s PR začínáš? Vytvořím ti PR strategii, medialist a návod, jak směrem k médiím i veřejnosti komunikovat.

Od studia žurnalistiky, redaktorské a reportérské práce jsem se posunul až k reklamní textařině – copywritingu –, která mě nesmírně baví. Je skvělé, jaké výsledky dokážou přinést dobře mířená slova a vhodně zvolený obsah.

Vybrané reference:

  • Netbox – Pro internetového poskytovatele dlouhodobě píšu texty pro web i na blog. Například článek Jak funguje optický kabel si na Googlu drží první pozice na často hledané klíčové slovo optický kabel.
  • Bauer – Pod záštitou agentury Effectix jsem psal pro věhlasného výrobce hokejové výstroje.
  • Nastav.IT – Příprava blogových článků a landing pages pro společnost podnikající v oblasti IT služeb.
  • Podpisovna – Online podpisové aplikaci jsem zpracovával obsahovou strategii, texty na web nebo newslettery.
  • Cannavea – Pro e-shop zaměřený na prodej CBD produktů píšu produktové popisy nebo blogy. 
  • Intelsol – Pro firmu vyrábějící reklamní a dárkové předměty chystám webové texty, newslettery, články i příspěvky na sociální sítě. 
  • Žaluzie KOMFORT – Pravidelně vytvářím landing pages a jiné texty na web pro výrobce stínící techniky.
  • Elektroskútry blinkee.city – Psal jsem tiskové zprávy a PR články o elektroskútrech, které vyšly na několika webech a měly ohlas i v médiích.
  • AV MEDIA EVENTS – Dlouhodobě jsem spolupracoval na tvorbě textů pro sociální sítě lídra na českém trhu v oblasti pronájmu a obsluhy audiovizuální / IT techniky.
  • Kuki – Pro jednu z nejoblíbenějších internetových televizí v Česku i na Slovensku jsem textoval webové stránky, PFko a další materiály.

Příklady spolupráce:

  • Klient č. 1: Potřebuji blog s kvalitním SEO – Nejprve provedu analýzu klíčových slov a na jejím základě navrhnu témata, která čtenáři hledají. S ohledem na klíčová slova začnu psát texty, které i složitá témata vysvětlí srozumitelně a hlavně čtivě. Provedená analýza klíčových slov výborně poslouží i při tvorbě obsahové strategie.
  • Klient č. 2: Stydím se za texty na e-shopu – Důkladně se seznámím s tvým e-shopem, cílovými zákazníky a tvými očekáváními. A pak se pustím do textování. Obzvláště se zaměříme na tvorbu produktových kategorií a popisků produktů s ohledem na SEO, abychom získali co nejvyšší návštěvnost z organického vyhledávání přes Google a Seznam.
  • Klient č. 3: Chceme se dostat zadarmo do médií – Ano, lze to. Ale má to svá pravidla. Nachystám pro vás takové tiskové zprávy, po kterých média lační. Rovněž vytvořím obsáhlý medialist s kontakty na média, která se o tvůj obor zajímají, čímž zvýšíme šanci na úspěch.

Jak šel čas:

  • 2010 – Je mi 14 let a začínám dělat redaktora a reportéra hokejovému klubu Draci Šumperk.
  • 2011 – Na střední škole Informačních technologií zdokonaluji své textařské řemeslo a zlepšuji se jako hokejový komentátor.
  • 2015 – Studuji žurnalistiku v Olomouci, píšu pro web NHL.cz a textové online přenosy ze zápasů NHL pro onlajny.com.
  • 2018 – Dělám redaktora a později šéfredaktora pro časopis Svět průmyslu a zároveň pracuji jako sportovní redaktor pro Šumperský a jesenický deník. Přičichl jsem k PR, marketingu a copywritingu.
  • 2019 – S kamarády rozjíždíme LIFE TV zaměřené na zpravodajství ze šumperského sportu. Vlastním nákladem vydávám autorskou knihu Do New Yorku za hokejem. Píšu copy pro weby Onlinemarketak.cz a Profisportovni.cz.
  • 2020 – Působím jako copywriter v agentuře Effectix a jako markeťák v Netboxu. Píšu pro klienty ze světa sportu a technologií.
  • 2021 – Pod přívalem zakázek rozjíždím podnikání na volné noze a zakládám osobní značku Psavá ruka.
  • 2022 – Začínám dlouhodobé spolupráce s firmami Nastav.IT, Intelsol, Žaluzie KOMFORT nebo s e-shopem Cannavea. Kromě toho chystám školení copywritingu pro firmy. 
Bc. Martin Schwarz
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Bc. Martin Schwarz
Finská 2712/4
Šumperk (Olomoucký kraj)
787 01
Mobil:608 477 170
Email:info@psavaruka.cz
Web:psavaruka.cz
LinkedIn:martin-schwarz-782761174
IČ:09816119

Doporučení
z první ruky

Pan Martin Schwarz nám poskytuje služby v oblasti copywritingu a komunikace na sociálních sítích. Jeho schopnost plánovat a přizpůsobovat příspěvky podle aktuálních trendů a potřeb našeho projektu zlepšila komunikaci v rámci sociálních sítí a webových stránek. Díky jeho pečlivé úpravě a korekturám článků se také zvýšila kvalita našeho obsahu. Jeho práce je pro nás velkým přínosem.

Mgr. Jana Slusarčuková