Mgr. Martina Plátová

copywriterka, copyeditorka a lektorka psaní srozumitelných textů

To nejlepší z vás propíšu do textů. Vaše esence přitáhne ty správné zákazníky, s kterými porostete.

  • V prodejních textech hledám průsečík mezi vámi a vašimi zákazníky. Tam jsou ty nejlepší marketingové texty, v kterých jste vy sami, a které zároveň odpovídají na potřeby a otázky vašich zákazníků. Takové texty v prodeji fungují.
  • Věřím v magii slov, ale paty mám pevně zabořené do země. Při psaní mívám hlavu v oblacích, vzývám múzy a inspiraci. Při škrtání se vracím na zem a moje racio tvoří texty, které prodávají.
  • Při rešerši potřebuju pochopit, co děláte, proč a pro koho. Nově poskládám váš obraz tak, aby přilákal ty pravé zákazníky a byli jste to skutečně vy.
  • I složité věci umím vysvětlit srozumitelně. Vycházím z jednoduché rovnice: Když vám nebudou rozumět, nebudou ani nakupovat.

Potřebujete mě, když chcete:

  • Texty na web. Prozkoumám cílovou skupinu, váš produkt nebo službu, způsob práce, konkurenci. Zjistím, co vaši zákazníci řeší, s čím potřebují pomoct, jaké jsou jejich nejčastější otázky. Z informací vytvořím texty, které přesně cílí na konkrétní skupinu klientů.
  • Pravidelný blog. Nový obsah je skvělou metodou k přilákání i udržení zákazníků. Milují ho i vyhledávače. Pro firemní nebo osobní blog připravím publikační a obsahový plán a napíšu smysluplný obsah, aby byli spokojení zákazníci i vyhledávací roboti.
  • Newsletter s kvalitním obsahem. E-mailová schránka je trochu podceňovaná cesta k zákazníkovi, kterou máte zcela ve svých rukách. Nebolí vás změny algoritmu, ani vrtkavé trendy na sockách. Newsletter s obsahem, který vaši zákazníci chtějí číst, vám napíšu taky.
  • PR texty bez slovní vaty. Podpůrné marketingové texty se často nedají číst. Napíšu vám takové, které budou zákazníci číst s radostí. Informace, srozumitelnost a užitečnost jsou ingredience, které používám nejčastěji.
  • Konzultovat to, co už jste napsali vy nebo AI. Podívám se na vaše texty z pohledu jazykového i z toho marketingového. Robotím textům dodám lidskost a emoce. Najdu zádrhele a texty doladím tak, aby jim nešlo odolat.
  • Konzultovat to, co chcete napsat. Hlava plná nápadů, ale nevíte, jak to přesně uchopit. I v přípravné fázi psaní prodejních textů umím poradit, co bude fungovat marketingově, co jazykově, a do čeho se raději nepouštět.
  • Otextovat jiné marketingové materiály. Hodí se vám funkční e-mailová nebo SMS sekvence ke kampani? Řešíte banner, leták nebo článek do tištěných médií? I tohle pro vás napíšu.
  • Psát ve firmě srozumitelné texty. Nikoho nebaví číst třikrát stejný text, aby mu porozuměl. Kostrbaté formulace, zauzlovaná souvětí přes tři řádky, nesrozumitelná slova. Všichni jsme takové texty někdy četli, psát je ale nemusíme. I komplikované věci se dají napsat jednoduše, srozumitelně a lidsky. Na školení vám ukážu jak. Školím firmy, týmy ve státní správě, školství i jednotlivce.

Co oceňují mí zákazníci:

  • rychlost a hloubku ponoření se do tématu,
  • detailní promyšlenost textů,
  • marketingový přesah a široký rozhled,
  • respektující přístup a otevřenou komunikaci,
  • plnění termínů i jiných dohod.

📩 Rezervujte si krátkou online schůzku nebo mi napište na e-mail martina@prstyodinkoustu.cz.

Moje orientační ceny

Cena zakázek vychází z hodinové sazby 1111 Kč.

U konzultací je to 2002 Kč za hodinu, do které se vejde moje příprava i čas strávený přímo s vámi.

  • Příspěvek na LinkedIN – od 900 Kč
  • Text pro newsletter – od 2 000 Kč
  • Obsahový plán pro blog – od 2 100 Kč
  • Článek na blog (do 2 NS) – od 2300 Kč
  • Texty pro jednostránkový web – od 9 000 Kč
  • Texty na web do pěti stránek – od 19 400 Kč
  • Workshop psaní srozumitelných textů (živě, 5 hodin, max 8 účastníků) – od 14 000 Kč

Kdo jsem a k čemu vám to bude?

  • Bohemistka. Vím, jak čeština funguje a jak napsat text, který vede čtenáře k cíli.
  • Novinářka (bývalá). Komplikované věci vysvětluju srozumitelně. Dokud vám neporozumí, nenakoupí.
  • Vysoce citlivý člověk (HSP). Kreativita, empatie i schopnost vidět detaily mi umožňují rychlý ponor do vašeho tématu.
  • Čtenářka. Beletrie i odborných textů. Vím, jak stavět text, aby byl správně jazykově i marketingově a lidi ho chtěli číst.
  • Když nečtu ani nepíšu, pokouším ukulele nebo chodím po lese. Jako prevence vyhoření to zatím funguje.

Vybrané reference:

  • LIPNO SERVIS s. r. o. (Rodinný areál Lipno) – PR texty pro online i offline, newslettery, dílčí texty na web, tiskové zprávy
  • Asistenční jednorožec z. s. – úpravy webových textů pro neziskovku
  • Roska České Budějovice z. p. s. – texty na web pro pacienty s roztroušenou sklerózou
  • Martina Bareš Petrtýlová – texty na osobní web PR specialistky
  • Liftor s. r. o. (polohovací stoly a židle) – blog o zdravém pracovním prostředí
  • AutoMax Group s. r. o. (autochemie a autodoplňky) – blog o chemii pro auta
  • Český helsinský výbor z. s. – dílčí úpravy webových textů, texty propagačních materiálů
Mgr. Martina Plátová

Kontakty

Mgr. Martina Plátová
Petra Bezruče 417
Soběslav (Jihočeský kraj)
392 01
Mobil:605 920 784
Email:martinaplatova@gmail.com
Web:www.prstyodinkoustu.cz
LinkedIn:martinaplatova
IČ:74211111 (neplátce DPH)

Doporučení
z první ruky

Martina: Kreativní průvodkyně světem textů a komunikace. Poprvé jsem Martinu objevila, když mě zaujaly její poutavé texty. Brzy nato jsem využila jejího know-how při úpravě prodejní stránky a byla jsem nadmíru spokojena s výsledkem. Další setkání se uskutečnilo nad mým popiskem na LinkedIn a v podpisu. Díky Martině jsem dokázala doladit texty tak, aby co nejvěrněji odrážely mé zaměření a byly srozumitelné pro mé spojení. Třetí spolupráce nás zavála do světa Zpravodaje – Kompotu (pokud ho ještě neodebíráte, tak děláte chybu 😊), kde mi Martina pomohla představit techniku sketchnotingu a článek napsat tak čtivě, že dospělé článek zaujal. Navíc pochopili, že nemusí mít obavu z kreslení poznámek. Dokonce tak, že jsem později dostala zprávu od jedné čtenářky: „Zdenko, kreslí s vámi celá naše rodina.“ Celkově Martina exceluje v psaní textů. Oceňuji, jak pečlivě přemýšlí nad jejich strukturou a pracuje i z pohledu psychologie, identifikuje potenciální obavy klientů a umožňuje tak jejich rychlé odstranění již v úvodu. Martina je pro mě podporou v oblasti komunikace. Ráda doporučím její práci a obrátím se na ni i v budoucnu.

Zdenka Tomaidesová

sketchnoterka a lektorka vizuální komunikace, EDUX s. r. o.