Miroslav Beran

online marketér se specializací na Google Ads, Sklik a Favi

Status: k vašim službám Působnost: na dálku celá ČR, osobně Pardubický kraj

Přes 10 let pomáhám malým, středním i velkým eshopům se ziskovým online marketingem od úplného začátku. Specializuji se na Google Ads, Sklik, Favi a další agregátory či srovnávače. Efektivně nakládám se zdroji a jdu hlavně po zisku.

Hledám trpělivé klienty se smysluplnými dlouhodobými projekty (více jak 90 % z nich spravuji déle než 1 rok). Vím co dělat, ale hlavně čeho se vyvarovat. Projekty mi pod rukama rostou při stále stejně nízké ceně práce, která se pohybuje v řádu desetin až jednotek procent z obratu.

Jako certifikovaný Google Partner mohu novým inzerentům s čistými účty nabídnout rychlejší nastartování kampaní díky kreditu od Googlu ve výši 8.500 Kč! Pokud s Google Ads začínáte a využijete mých služeb, bude tento kredit automaticky připsán na váš účet a můžete ho celý do 60 dnů utratit. Více se dočtete na stránce Promoakce v programu Google Partners.

💥 Svoje zkušenosti sdílím na Patreonu. Můj Patreon je tu pro každého, koho zajímá, jak PPC dělají jiní — pro menší klienty, kteří si občas zkusí vytvořit kampaň sami, pro klienty kteří už správu mají a potřebují pohled zvenčí. Věřím, že se vám investice mnohonásobně vrátí, byť byste aplikovali jen jeden jediný tip z toho, co u mě najdete.

Dělám věci jinak než jste zvyklí:

  • Nic neskrývám – můj způsob myšlení a konkrétní pracovní postupy nejsou nic tajného. Sami se podívejte, jak spravuji kampaně v Google Ads, Sklik, nebo jakým způsobem zachraňuji ztrátové kampaně na Favi a jiných agregátorech. Nikdy nefakturuji bez reportingu práce s výkladem. Vždy víte, za co platíte. S klientskými penězi zacházím, jako by byly mé vlastní.
  • Šance pro menší weby – nečekejte minimální částky za práci, které prakticky znemožní růst těm nejmenším eshopům, nebo skryté poplatky. Objem práce vždy domlouvám individuálně s ohledem na stav projektu. Reflektuji sezónnost oboru a té přizpůsobuji fakturaci (snížení ceny mimo sezonu).
  • Hlavní je zisk – postupů, kterých lze při optimalizaci kampaní použít, je velké množství. Mým klíčem k úspěchu je výběr takových, které přinesou pro daný projekt nejlepší výsledky při uplatnění Paretova principu 80/20. Vím, s čím začít, abych vám vydělal peníze hned od začátku spolupráce.
  • Co mě charakterizuje – tah na bránu, samostatnost, pracovitost, rychlost.

Certifikace, ocenění, partnerství: Ověření Sklik, ověření Zboží, Google partner, Heureka partner, Mergado specialista, bronzový Shoptet partner, Specialista na Eshop-rychle.

Případová studie: PPC Sklik/Ads/Favi případová studie – PNO 5 %, cena konverze < 90 Kč, obrat do 50 M, cena PPC do 10.000 Kč/měsíc.

Vybrané reference:

Projekty: nabbi.sk, zahradnictvi-spomysl.cz, obalia.cz, obalia.sk, houseland.cz, houseland.sk, hrackyzadobrekacky.cz, led21.cz, mujandilek.cz, kaprpro.cz, hernicentro.cz, kytaryaparatury.cz, mojedrogerie.cz diamantovani.cz, hezke-vlasy.cz, topautopotahy.cz, hammock.cz, plenkybobanek.cz, kviktisk.cz, caskrmeni.cz,reseniinterieru.cz, hookler.cz, pracovniledosvetleni.cz, klenotyeva.cz, rafni.cz, krumlovanka.cz, peknynabytek.cz, tomido.cz, truckjobs.cz, dumsvetel.cz, fablo.cz, fotbalovyraj.cz, horsespirit.store, colorika.cz, fleppi.cz, neplatnajem.cz, markmodern.cz, navsechno.cz, vavex.cz, vitalfresh.cz, konekt-hadice.cz, vsenavareni.cz, ozdobdort.cz, trigonshop.cz, geoserver.cz, mdum.cz, mojra.cz, eoshop.cz, svetdrezu.cz, e-scooters.cz, svetelnestudio.cz, mame-skladem.cz, mbytshop.cz, decoronline.cz, , cisteni-myti-natery-fasad.cz, mamiee.cz, mbyt.cz, ivadekor.cz, jankasrdcem.cz, strihnupsa.cz, dempsey.cz, obalinda.cz, caszit.cz, kobercovna.cz, padne.cz, fitprosport.cz, adalux.cz, galanterie-eshop.cz, galanteria-eshop.sk, melichar.cz, modali.cz, canna-shop.cz, pitbull-shop.cz, zento.cz, sambalshop.cz, hooray.cz parfumylacno.sk, pracovniobchod.cz, veloklasik.cz, hwkitchen.cz, stavbadilna.cz, puhy.cz, i-puzzle.cz, i-puzzle.sk, i-puzzle.it, i-puzzle.pl, 7billion.cz, shop.spidla.cz, grow.cz, hammock.cz, govitalife.cz, Sambalshop.cz, giftlab.cz, ekorozec.cz, golftrackingacademy.com, skluzavkynazahradu.cz, bronvit.cz, biolevel.cz, nabytekzlesa.cz, gazu.cz, lekonopi.cz, wafarex.cz, dmservis.cz, koupimnawebu.cz, majkl3d.cz, eltrox.store, apotekatcm.cz, foxstyle.cz, photoheger.com, ledmarket.sk, iledmarket.cz, oleamo.cz, arduino.cz, get-inspired.eu, onlinebio.cz, decoronline.sk, decoronline.hu, decoronline.ro, vepell.cz, gurufarm.cz, brichac.cz, woodenmoment.cz, educocentrum.cz, yzy.cz, seniorfitnes.cz, partysek.cz, sportuju.cz a další.

Miroslav Beran
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Miroslav Beran
Jana Zajíce 953
Pardubice
530 12
Mobil:733 577 670
Email:miros.beran@seznam.cz
Web:nelzu.cz
LinkedIn:miroslav-beran
WhatsApp:420733577670
Datovka:56piw7a
Účet:2000247571/2010 (FIO)
IBAN:CZ32 2010 0000 0020 0024 7571
IČ:01160095 (plátce DPH)
DIČ:CZ8402083360

Doporučení
z první ruky

Pan Beran je špičkový odborník na PPC, za kterého jsem neskutečně vděčný. Po mých 10ročních zkušenostech v oblasti SEO jsem se pravidelně setkával s různými PPC „specialisty“, až jsem vůči PPC nakonec pomalu zanevřel a mnoho věcí jsem si dělal sám. Protože mnozí specialisté dokázali akorát tak utratit kredit a to bylo všechno. Pan Beran na rozdíl od nich dokáže přinášet výsledky – dokáže navrhnout postupy a strategie, které dávají smysl, které pomáhají nejen k přímému zisku, ale i budovat hodnotný e-shop, komplexní strategii pro prodej a pro web. Líbí se mi, že se dívá na projekty z dlouhodobého hlediska a oceňuji zejména to, že se snaží budovat a podporovat hodnotu. Ne nějaký rychlý prachy s pochybnou kvalitou (ať už služeb nebo produktů), jak to dělá mnoho rychlokvašených specialistů. Pan Beran je skutečný unikát, odborník, který má neskutečnou výhodu i v tom, že provozuje vlastní eshop = a právě asi i díky tomu dokáže zacházet s klientovým rozpočtem velmi ohleduplně a citlivě. Protože sám velmi dobře ví, co to obnáší vybudovat funkční shop, živit ho a udržovat smysluplnou rentabilitu. A jsem mu velmi vděčný nejen za pomoc s mým webem, ale také za to, že mi pomohl změnit pohled na celý obor PPC = jen díky němu konečně prakticky vidím a cítím všechny výhody, bonusy a smysl PPC. Děkuji!

Mgr. Martin Balko
Mgr. Martin Balko

SEO specialista