Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Miroslav Beran > Doporučení

Doporučení z první ruky

Miroslav Beran — online marketér se specializací na Google Ads, Sklik a Favi

Zobrazuji č. 110 z celkem 11 doporučení prezentace Miroslav Beran:
Mgr. Martin Balko
Pan Beran je špičkový odborník na PPC, za kterého jsem neskutečně vděčný. Po mých 10ročních zkušenostech v oblasti SEO jsem se pravidelně setkával s různými PPC „specialisty“, až jsem vůči PPC nakonec pomalu zanevřel a mnoho věcí jsem si dělal sám. Protože mnozí specialisté dokázali akorát tak utratit kredit a to bylo všechno. Pan Beran na rozdíl od nich dokáže přinášet výsledky – dokáže navrhnout postupy a strategie, které dávají smysl, které pomáhají nejen k přímému zisku, ale i budovat hodnotný e-shop, komplexní strategii pro prodej a pro web. Líbí se mi, že se dívá na projekty z dlouhodobého hlediska a oceňuji zejména to, že se snaží budovat a podporovat hodnotu. Ne nějaký rychlý prachy s pochybnou kvalitou (ať už služeb nebo produktů), jak to dělá mnoho rychlokvašených specialistů. Pan Beran je skutečný unikát, odborník, který má neskutečnou výhodu i v tom, že provozuje vlastní eshop = a právě asi i díky tomu dokáže zacházet s klientovým rozpočtem velmi ohleduplně a citlivě. Protože sám velmi dobře ví, co to obnáší vybudovat funkční shop, živit ho a udržovat smysluplnou rentabilitu. A jsem mu velmi vděčný nejen za pomoc s mým webem, ale také za to, že mi pomohl změnit pohled na celý obor PPC = jen díky němu konečně prakticky vidím a cítím všechny výhody, bonusy a smysl PPC. Děkuji!

Mgr. Martin Balko

SEO specialista
Před panem Beranem jsem měl i jiné PPC specialisty. Poslední mě stál 250 tisíc za 2 roky a za ty peníze nedokázal vůbec nic, to nepočítám šílené rozpočty do reklamy. Eshop se nikam nepohnul, já měl chuť se na všechno vykašlat a hlavně peníze byly nenávratně pryč. Za tuto částku si mohu nyní koupit čas opravdového specialisty na 3 roky a výsledek je nesrovnatelný. Už třetí rok mě úspěšně sune ke stále větším obratům při stále stejně nízké měsíční útratě za práci a hlavně jako jediný dokázal splnit zadání a vejde se do 5% PNO. Má trochu svérázný přístup k práci, rozhodně jiný než ostatní, ale cítím, že když řekne „na to se vykašleme“, tak ví proč to říká. Naše spolupráce postupně přerostla dále než jen do obchodní roviny. Kdybychom se nedali takto dokupy, nevím zda bych měl ještě sílu a energii hledat někoho jiného. Je to unavující, protože lidí, kteří o práci jen kecají je dost, ale ti co opravdu dělají, se nedají sehnat.

Tomáš Walach

hrackyzadobrekacky.cz
S Miroslavem spolupracujeme již několik let a musíme upřímně říci, že se jedná o jednoho z nejlepších odborníků na Google Ads a Sklik, kterého můžete v ČR nalézt. Jeho výsledky jsou doslova vynikající. Miroslav má geniální mozek, který mu umožňuje vyšperkovat reklamy takovým způsobem, s kterým jsme se dosud nesetkali. Díky svému analytickému myšlení je dokáže optimalizovat doslova na dřeň, takže generují skvělé výsledky při velmi přijatelných nákladech. Navíc je to velmi slušný a férový člověk, s kterým je radost spolupracovat. Moc rádi jej doporučujeme dále, i když bychom si jej rádi ponechali jen pro sebe :-)

David Kristen

Kurzy pro radost – český portál s online kurzy
www.kurzyproradost.cz
Moje zkušenosti s panem Beranem! Vlastním eshop s pracovními oděvy. Již delší dobu jsem byl velmi nespokojený s firmou, která mi zajišťovala PPC reklamy. Nespokojený jsem byl zejména ze dvou důvodů: spouštěli malé množství kampaní a neúspěšné kampaně neobměňovali. Reklamy na Google i na Seznamu činily více jak dvacet procent z obratu, což bylo neúnosné. Velmi brzy po začátku spolupráce s panem Beranem šly tržby e-shopu výrazně nahoru, za výrazného snížení nákladů na reklamu. Nyní se PNO drží přibližně na deseti procentech. Jsem spokojen nejen s výsledky, ale i přístupem ke mně jako zákazníkovi.

P. Malý

pracovniobchod.cz
Práce s p. Beranem je vlastně pro mě jako zadavatele absolutní vítězství. Vyzkoušela jsem spolupráci s firmami i jednotlivci, vždy jsem se setkala s tím, že mi jako výsledek své práce předložili počet návštěv, počet zobrazení, ale nikoho nezajímala ziskovost, která je pro každého z nás důležitá. V tomto ohledu je p. Beran jedinečný, nejde mu pouze o to práci získat a vykonat, ale jde mu o skutečné zlepšení hospodářských výsledků eshopu. Pro nás zpracovává PPC kampaně, tuto práci přebral po firmě, která marně působila 2 roky. Během prvního roku se zvedl obrat eshopu o více než 100 %. Za spolupráci jsem já osobně vděčná a pana Berana mohu jen doporučit.

Jana Šplíchalová

jednatelka spol. m-byt s.r.o.
www.mbytshop.cz ~ jana@m-byt.com ~ 602 405 456
Spolupráce je zatím krátká, nicméně výsledky práce na kampaních jsou již zřejmé a výrazné. Komunikace byla vždy příjemná a srozumitelná. Pan Beran má mou důvěru a věřím, že mé kampaně jsou ve správných rukou.

Pavel H.

majitel internetového obchodu
Do péče k panu Beranovi jsem se dostala díky osobnímu kontaktu a doporučení. Slovo péče používám úmyslně, protože pan Beran o můj eshop opravdu pečuje. Když jsme se domlouvali na spolupráci, tak jsem říkala, že budu ráda, kdyby při správě kampaní dělal přesně to, co by dělal, kdyby se jednalo o jeho eshop. A přesně to se děje. Opravdu si vážím podnětů a doporučení, kterými přispívá k mému podnikání. Skvěle řídí reklamní kampaně a tlumí nesmysly, které se tam nahromadily v čase. Je to odborník a opravdu specialista v tom pravém slova smyslu. Vnímá realitu podnikání, dívá se na vše komplexně a to, co dělá a doporučuje, mi dává smysl. Jsem vděčná, že s ním mohu spolupracovat a věřím mu. Děkuji.

Markéta Laube

mamiee.cz ~ 602 267 575
Miroslav je první PPC specialista, který umí nastavit kampaně od samého počátku jako ziskové. Nemusí se čekat, až si kampaně sednou (u většiny PPC specialistů čekáte do nekonečna). Díky jeho přístupu jsem konečně mohl začít používat PPC, protože začaly dávat ekonomicky smysl. Je obdivuhodné, jak umí využít svěřený rozpočet. Díky!

Jan Půhoný

www.puhy.cz
S panem Beranem spolupracuji přes rok a s naším e-shopem dokázal divy. Pár bodů pro popis naší spolupráce: 1) Převzal náš jen pomalu rostoucí e-shop v červenci 2019, tedy na začátku okurkové sezóny a čísla začala okamžitě skákat nahoru. Od té doby dosahuje každý měsíc dvojnásobný obrat co stejný měsíc rok předtím. 2) Zajišťuje Sklik, Google Ads, Favi, Biano, Heuréku – za to všechno chce méně peněz než jakákoli jiná agentura, co jsem potkal (a že jsem jich pár vystřídal). Když přišel Covid, tak aby svým klientům pomohl, sám od sebe snížil cenu a už se o tom nikdy nezmínil. 3) Drží PNO na dohodnuté hranici, v našem případě pod 15 %. Často je to tak, že já ho „přemlouvám“, abychom to zkusili ještě více popustit, ale pro něj je ziskovost svatý grál a tak to má být. 4) Je upřímný a komunikuje věcně – vždy vím, na čem jsem, na čem pracuje a proč a také, jaké jsou výsledky. Říká mi i co potřebuje, abych dělal, aby to šlo ještě lépe. Komunikace je tak vzájemná a já mám pocit, že mám k podnikání partnera, spíše než službu. 5) Nekouká na hodiny, prostě dělá, co je zapotřebí. Když nám trochu vyjelo Favi, tak jsem mu to v 11 večer napsal, on mi o půlnoci odepsal, že jde na to a ve 3 bylo hotovo – vyloučil produkty, které měly málo konverzí a lidé na ně jen tak klikali a PNO skutečně obratem stáhnul. Spolupráci s panem Beranem si opravdu nemohu vynachválit. Neslibuje nemožné, říká, jak věci jsou, pracuje a dodává výsledky. Každému mohu jen doporučit!

Jiří Švejcar

Decoronline.cz
www.decoronline.cz
Na spolupráci s p. Beranem oceňujeme především promyšlenost strategie při správě zbožáků a katalogů s reálnými pozitivními výsledky. Od začátku spolupráce se nám podařilo přiměřeně snížit PNO na jednotlivé kanály. Resp. pracovat s náklady efektivněji bez poklesu tržeb, což bylo naším cílem.

Ján Pazdúr

jednatel
Návrat na úvodní stránku této osobní webové prezentace >
Stránka: 1 2 Další »
2005 – 2020 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook LinkedIn Twitter Instagram YouTube SoundCloud RSS