S panem Beranem byla spolupráce profesionální, pracoval samostatně a zodpovědně. K našemu projektu se dostal, když jsme měnili doménu a bylo to náročné období, ale postavil se k tomu čelem a vše postupně řešil krok za krokem. Doporučuji.
Spolupráci mohu doporučit, vše proběhlo rychle a dle naší dohody.
Pan Beran s námi zpočátku velmi málo komunikoval, až nám to přišlo trochu divné. On ale místo zbytečných řečí dokázal během 2 měsíců dosahovat nesmírně efektivních výsledků. Jasně se drží stanoveného PNO a kampaně jsou velmi ziskové. Když se mu něco nezdá, nebo vidí prostor pro zlepšení, na rovinu nám to řekne, takže se mu daří kampaně neustále zdokonalovat. Opravdový profesionál, za kterého mluví výsledky a ne slova jako u některých agentur.
Za sebe a i za naši firmičku mohu pana Berana, a vůbec tým Profitabilne.cz, vřele doporučit všem! Je znát, že tomu rozumí = žádné omáčky a průtahy. Zde můžete čekat jenom profesionalitu a dodržené termíny pro reporty. V Profitabilne.cz pracují jinak / myslí jinak… mají svoje „kung-fu“ i zásady, a to jim sakra funguje moc dobře = domluvené PNO či rozpočet dodržen. V podstatě svěřit p. Beranovi účty na Gads, Sklik a Zboží bylo to nejlepší rozhodnutí letošního roku. Lituji jenom toho, že jsem jeho blog neobjevil dříve (doporučuji přečíst) = to by mi ušetřilo spoustu času a nervů a hlavně peněz. I když jsem se snažil sebevíc vstřebat/naučit vše kolem nastavení kampaní, nelze to zcela naplno, když máte jiné povinnosti kolem eshopu + vnímat a aplikovat ty změny, které se dějí neustále ze strany Googlu či Seznamu. Pokud tedy ještě váháte, jestli p. Berana oslovit s nabídkou spolupráce, je ČAS - čas upustit od samozvaných PPCčkařů, kteří na vás pouze parazitují bez výsledků.
S panem Miroslavem Beranem spolupracujeme už více jak rok a jsme tomu velmi rádi. Na jeho blogu nelzu.cz jsem našel zajímavé články, které mě nakonec přivedly k zadání poptávky. Už z prvního telefonátu jsem měl pozitivní dojem, bylo zřejmé, že pan Miroslav k PPC přistupuje pragmaticky a že na prvním místě je u něj profitabilita. Svěřil jsem mu tedy kompletní správu PPC (Seznam/Google) na našem eshopu. Předtím jsme mnoho let spoléhali hodně na Seznam a Google, ale bohužel jsme opomíjeli fakt, že Seznam ztrácel podíl na trhu (a my na obratu), zároveň nám rostlo PNO, tak jsme naši pozornost obrátili na Google. Agentura, kterou jsem najal na správu Google Ads před panem Beranem, však „dokázala“ jen utratit rozpočet a PNO se pohybovalo na šílených 40 %, čili z této spolupráce profitovali jen oni, my jsme prodělávali. Po půl roce mi došla trpělivost s čekáním na to „až si to sedne“ a ukončil jsem s nimi spolupráci. Krátce poté jsem navázal spolupráci s panem Miroslavem a musím říci, že nám ukázal, že lze na Google dosáhnout velmi zajímavých výsledků, k čemuž jsem byl po předchozí zkušenosti trochu skeptický. Obrat nám nyní pravidelně roste, zatímco PNO má stále klesající tendenci… Samozřejmostí je pravidelný reporting o provedených pracích, návrhy co zlepšit, aktuální trendy apod. Pane Miroslave, vážíme si spolupráce s Vámi, máte naši plnou důvěru!
Po zhruba roce s jedním PPCčkařem jsem ihned po konzultaci přešel k panu Beranovi. Spolupráce byla od začátku super a nemohu si na nic stěžovat. Jsem pravidelně informován o všech změnách, dostávám doporučení a PNO a profitabilita se krásně drží. Jsem naprosto spokojen a rozhodně hodlám ve spolupráci pokračovat. Pokud váháte, Pana Berana doporučuji. :-)
Spolupráce s panem Beranem je pro mě velice přínosná a je pro mě vlastně vysvobozením po dlouhém období hledání dobrého správce kampaní. Dokáže spravovat kampaně tak, aby byly efektivní a přínosné a výborně dokáže předvídat vývoj situace. Při tom prodáváme sezónní zboží, takže je potřeba pružně reagovat na situaci na trhu v průběhu sezóny a často jsem se na něj obracela se specialitami, kdy bylo potřeba vypíchnout některý sortiment. Jednoduše popíši, co potřebuji z obchodního hlediska a dostanu návrhy, jak to nejlépe udělat a čeho se vyvarovat a pan Beran to zrealizuje. Takže vím, co můžu reálně očekávat od vložených prostředků a od té doby, co spolupracujeme, se mi zvýšily obraty na e-shopu a PNO zůstalo na dobré úrovni. K naší spokojenosti také výborně překlenul poměrně nejistou dobu, kdy docházelo v oblasti kampaní ke změnám jak na Seznamu, tak na Googlu. Na trhu těchto služeb pro reklamy na internetu nabízí své služby řada „odborníků“ a „specialistů“ a tak jsme si prošli obdobím, kdy jsme doslova vyhodili bez efektu obrovské sumy peněz a ztratili spoustu času a zjistili jsme to vždy až po několika měsících slibování. S panem Beranem je to ale zcela jiná úroveň, můžu porovnávat, spolupráci si velice pochvaluji a proto ostatním DOPORUČUJI!
Před začátkem spolupráce s panem Beranem jsem se o veškeré PPC kampaně staral sám. To bylo nejen časově náročné, ale hlavně to nevedlo ke kýženým výsledkům. Po tom, co jsem se konečně rozhodl pro předání otěží, se začaly dít divy. Pan Beran během pár dní nastavil několik nových kampaní. Netrvalo dlouho a bylo jasné, že tyto kampaně jsou nejen výkonnější, ale dokonce i efektivnější, než ty moje. Nyní naše spolupráce trvá již několik let a já jsem stále maximálně spokojený.
Moje doporučení panu Beranovi je velmi kladné. Kontakt na něho mi byl dán od kamaráda, kterému velmi pomohl a nyní jeho služeb využívám i já. Vlastním e-shop www.trigonshop.cz a díky velmi obětavé práci pana Berana se zisky společnosti výrazně zvýšily. Jsem moc ráda, že jsem na něho dostala kontakt a využívám jeho služeb již delší dobu.
Podnikám v medicínském turismu. Úspěšné PPC kampaně orientované na zahraniční západoevropské trhy nám slibovalo mnoho „odborníků“ v Česku. Po 18 letech jsem narazila na pana Miroslava Berana, náhodou jsem ho našla na internetu, zaujal mě jeho web nelzu.cz. A musím potvrdit, že Miroslav nelže. Neslibuje, jedná, je k rychle k dispozici, uzná, když se s nějakou problematikou ještě nesetkal. Ovšem nejvíc si cením jeho nápadů, jak dělat kampaně trošku jinak, levně a efektivně. Děkuji, Miroslave.