Nikola Kozohorská

kreativní copywriterka

Zaujmout → vysvětlit → přesvědčit → prodat

To všechno dokážou slova, když víte, jak je použít. Nebo když si na to najmete mě.

Už přes 12 let píšu texty, do kterých promítám znalosti marketingu, psychologie a práce s jazykem. Díky tomu fungují.

Nejčastěji spolupracuju s různými SaaS platformami v B2B i B2C, často pomáhám s texty fintech projektům. Na volné noze ale nejvíc miluju pestrost, a tak mám v portfoliu také texty pro cestovní ruch, prémiový health club, plaveckou školu, digitální agenturu nebo třeba neziskový projekt. Ráda zákazníkům převyprávím i vaše téma.

Takhle pomůžu vašemu byznysu růst:

  • Webovými texty – Prezentujte se texty dotaženými do poslední tečky. Díky nim nezapadnete, navážete vztah se zákazníky, a hlavně prodáte.
  • E-mailingem – Posílejte maily, které vaši zákazníci otevřou. Pomůžu vám s tím – ať už jde o prodejní newsletter nebo potvrzení o odeslání objednávky.
  • Blogovými články – Dostaňte se do povědomí a získejte důvěru pomocí obsahu, který lidé budou chtít číst.
  • Školeními a mentoringem – Svoje know-how ráda předám vašim lidem nebo celým týmům. Budou pak psát srozumitelně, osloví svými texty správnou cílovku, a vy to uvidíte na číslech.
  • I jinak – Pro klienty vymýšlím také názvy a slogany, postarám se o textaci důležitých PPC kampaní, občas si vezmu pod křídla texty na sociální sítě (vede hlavně obsah na LinkedIn). Za sebou mám ale také texty pro crowdfundingovou kampaň, etikety pro wellness drinky nebo scénáře pro videa.

Proč chtít pro vaše texty mě

  • Vím, co funguje (a nebojím se to použít).
  • Když vám slíbím termín, taky ho dodržím.
  • Budu se vás ptát, ale jsem samostatná a nebudu vás zatěžovat s otázkami, na které si snadno najdu odpověď třeba na vašem webu.
  • Dokážu odhalit místa, kde vaše komunikace k zákazníkům drhne a řeknu vám o nich.

Na tohle jsem pyšná

  • Sportisimo – Jako inhouse copywriter jsem ve Sportisimu textovala téměř vše. Prodejní stránky, různé části webu, kampaně, newslettery, blogy i sítě.
  • RIXO – Pro RIXO jsem v jeho začátcích otextovala web a nastavila celou tonalitu. Dala jsem dohromady přívětivé transakční maily a spolupracovala na PPC kampaních.
  • Day1 – Prémiový pražský health club potřeboval dotaženou komunikaci – otextovala jsem web, mluvím ke členům v transakčních mailech, a vyhrála jsem si s textovými detaily napříč celým projektem.
  • Direct Fondee – Pro investiční platformu zajišťuju hlavně blogové články, textaci newsletteru a částí webu.
  • ONE BOND – Venture kapitálový fond má na svědomí hned několik úspěšných projektů. Mezi jinými jsou to YoungLink, Perpetu nebo Kousek Bytu, pro které jsem textovala web, a také úspěšný fintech Patron GO, kde jsem se podílela na tvorbě chatbotů.

Cena

Cenu vašeho projektu odvodím z hodinové sazby 1 400 Kč. Ale chápu, že to samo o sobě moc neřekne. Jak to může vypadat?

  • Jednostránkový web – okolo 7 000 Kč
  • Větší web (dejme tomu 5 stránek) – od 18 000 Kč
  • Blogový článek (cca 2 normostrany) – okolo 3 000 Kč
  • Newsletter – od 2 000 Kč
  • Konzultace a mentoring – 2 500 Kč / hod. (v ceně je moje příprava)
  • Školení – 9 000 Kč za workshop o délce 2–3 hodiny pro celý váš tým
Nikola Kozohorská

Kontakty

Nikola Kozohorská
Kabešova 943/4
Praha
190 00
Mobil:773 539 090
Email:nikola@kozohorska.cz
Web:https://webdocopy.cz/copywriting/
LinkedIn:nikola-kozohorska
Účet:1011012087/5500 (Raiffeisen)
IČ:74167600

Doporučení
z první ruky

Nikola stála u zrodu mých webových stránek a byla to nejlepší možná volba. Od začátku úzce spolupracovala se SEO specialistkou Martinou Zrzavou Libřickou, jejíž briefy se jí podařilo naplnit na výbornou. Nikola texty skvěle přizpůsobila wireframu vytvořeného webařkou, podle kterého je strukturovala tak, aby na sebe smysluplně navazovaly. Ukázala se jako skvělý týmový hráč, se kterým je radost spolupracovat. Při tvorbě textů jsem Nikole nechala volnou ruku, protože sama jsem si s nimi nevěděla rady. A bylo to skvělé rozhodnutí. Nikola si vyzkoušela mou službu před psaním textů, a tak přesně věděla, co zákazníka při rozhodování zajímá a tuto zkušenost do obsahu mého webu výborně zakomponovala. Zároveň se doptávala na věci, které nebyly zřejmé a sama se aktivně zajímala o to, jak mé služby probíhají, co obsahují balíčky (vymyslela jejich trefné názvy) a odhalila mi další zákonitosti, které se k tvorbě textu na webové stránky vztahují. Obsah textů je zvolen přesně podle tone of voice mé značky. Nikola si dala záležet, aby mé hodnoty a způsob práce byly protknuty celým textem na webu. Nikolu doporučuji všem, kteří chtějí mít texty a procesy s nimi spojené v dokonalé harmonii se svým podnikáním. Klienti díky dokonalému popisu služeb a často kladeným dotazům přesně ví, co od focení se mnou očekávat a zároveň jsou jasně provedeni celým webem. Nikola je také velmi přátelská osobnost, která svou profesionalitu umí využít na těch správných místech a tvorba textů pro web s ní byla čistá radost. Vřele spolupráci s ní doporučuji.

Zuzana Šounová

brandová a firemní fotografka