Zaujmout → vysvětlit → přesvědčit → prodat
To všechno dokážou slova, když víte, jak je použít. Nebo když si na to najmete mě.
Už přes 12 let píšu texty, do kterých promítám znalosti marketingu, psychologie a práce s jazykem. Díky tomu fungují.
Nejčastěji spolupracuju s různými SaaS platformami v B2B i B2C, často pomáhám s texty fintech projektům. Na volné noze ale nejvíc miluju pestrost, a tak mám v portfoliu také texty pro cestovní ruch, prémiový health club, plaveckou školu, digitální agenturu nebo třeba neziskový projekt. Ráda zákazníkům převyprávím i vaše téma.
Takhle pomůžu vašemu byznysu růst:
Cenu vašeho projektu odvodím z hodinové sazby 1 400 Kč. Ale chápu, že to samo o sobě moc neřekne. Jak to může vypadat?
Mobil: | 773 539 090 |
---|---|
Email: | nikola@kozohorska.cz |
Web: | https://webdocopy.cz/copywriting/ |
LinkedIn: | nikola-kozohorska |
Účet: | 1011012087/5500 (Raiffeisen) |
IČ: | 74167600 |
S Nikčou jsme spolupracovaly na tvorbě webu, newsletterů a contentu pro sociální sítě. Nikča je velmi seniorní z pohledu copy zkušeností, ovšem vyzdvihla bych zejména její vyzrálou osobnost. K práci vždy přistupovala tak, že si vyslechla zadání, často dost protichůdné a s naprostou rozvahou a pokorou představila vysoce kvalitní výstup. Dokázala z mnohdy chaotických vstupů vytvořit ucelený výstup, což považuji za nejvyšší přidanou hodnotu. Dokáže říct ne, které ovšem není výplodem ega a sebeprosazování, ale zkušenosti a zdravého pohledu na věc. Je mi potěšením, že mohu Nikču doporučit.
PR and Communication Manager, RIXO