Ve vánočním období jsme utráceli i přes 40000 Kč za den a PNO jsme měli pod 20 %.
Na panu Mezihorákovi oceňuji především velkou zkušenost, spolehlivost a profesionalitu, která vysoce převyšuje i agentury, které jsme dříve zkoušeli. Efektivita kampaní se zlepšuje, obraty rostou, a to vše i díky přístupu pana Mezihoráka, který neustále přichází s novými nápady.
Hned druhý měsíc po spuštění se nám díky facebookovým kampaním téměř ztrojnásobil obrat celého e-shopu. A to při PNO 15 %. Tak máme nyní starosti s rozšiřováním skladu. :)
Na spolupráci se mi líbí, že Pavel není jen facebookový specialista, ale jeho marketingové uvažování je komplexní a strategické. Přemýšlí nad tím, jako by byl majitel firmy. Musel jsem nabrat posilu na expedici, abychom zvládali posílat. :)
Jakmile pustíme kampaně na nové produkty, je to okamžitě vidět na obratu. Oproti minulému roku nám prodej z Facebooku stoupl o více jak 300 %.
Po úvodních 3 měsících spolupráce jsme měli z Facebooku oproti minulému roku o 150 % vyšší obrat. Útrata za inzerci byla přitom stejná. Pavlova práce navíc přesahuje facebookovou reklamu (např. doporučení k optimalizaci webu, připomínky ke grafice…). Disponuje nepřeberným množství nápadů, které rychle a přesně implementuje.
Tak chytré využití našeho nástroje Okruhy uživatelů v kampani s účelem Dosah jsem ještě neviděl.
Pavel nám pomohl rozjet nový projekt, který byl před tím víceméně mrtvý. Výsledky jsou super. Na spolupráci jsem pyšný.
Kampaně si spravujeme sami a pana Mezihoráka používáme na pravidelné konzultace. Hned po jeho úvodní analýze a následných změnách se nám kampaně zefektivnily. Oceňujeme jeho odlišný pohled, kreativní nápady i celkovou hlubokou znalost problematiky kampaní.
Pavlovy kampaně nám snížily cenu za konverzi o více jak 180 %. Dostali jsme se na trhy, kde jsme dříve nebyli.