Doporučení z první ruky

Pavel Mezihorák — specialista na Facebook a Instagram – držitel oficiální Facebook certifikace


Zobrazuji č. 11-20 z celkem 20 doporučení

S Pavlovými facebookovými promoakcemi musíme opatrně. Jsou tak úspěšné, že nám paralyzují logistiku :)

Martin Stibor
www.koralky.cz

Produkty, které společně vybereme do kampaní, se díky Facebooku opravdu začnou výrazně prodávat. Facebook se pro nás stal prodejním kanálem.

Jiří Dluhoš
GreenStore.cz
www.greenStore.cz

Kromě skvělých výsledků, že nám Facebook výrazně zvedl obrat, také oceňuji, jak pan Mezihorák komunikuje. Reaguje rychle, jeho reporty jsou srozumitelné, dokáže vše vysvětlit. Víme, co děláme a proč to děláme. Máme přehled, jak se která investice vyplácí. Moc si spolupráce vážíme.

Eva Olivová
Hutermann.cz
www.hutermann.cz

Naše facebooková stránka byla vždycky hezká, ale díky Pavlovi začala vydělávat. Cením si pravidelných reportů – konečně víme, jaká kampaň je opravdu profitabilní a jaká ne. Komunikace s Pavlem je rychlá a vždy profesionální.

Patrik Šilhavý
Dogg.cz
Ing. Tomáš Fojtík

Díky Pavlovi jsem zdokonalil své schopnosti jak tvořit efektivní facebookovou reklamu. Pavel je opravdu specialistou ve svém oboru.

Ing. Tomáš Fojtík
konzultant, tvůrce a správce PPC kampaní
David Artur Fiedler

Pavel je jasná volba č. 1 mezi machry přes Facebook. Opravdu se postará o profitabilitu vašich sítí, avšak zároveň klade důraz na správné uchopení marketingu na Facebooku v kontextu online marketingu jako celku. Snaží se nad tématem přemýšlet a využít Facebook tam, kde přináší nejsladší plody :). Velmi doporučuji.

David Artur Fiedler
expert na sociální sítě a e-mail marketing

Jako startupu nám Pavel pomohl rozjet prodeje z nuly tak, že se nám podařilo získat silného investora.

Filip Štepnička
Wood-factory.cz

Kampaně pana Mezihoráka mi otevřely oči v tom, jak zásadně se Facebook může podílet na našem obratu a růstu.

Radek Ambrož
Mrakyhracek.cz
www.mrakyhracek.cz

Náš sortiment rozhodně nepatří mezi běžné spotřební zboží. I tak se facebookové kampaně staly pilířem našeho marketingu. Obrat z Facebooku nám meziročně narostl téměř o 400 % a obrat celého e-shopu o více než 150 %.

Zdeněk Zíma
Naradi-Praha.cz

S panem Mezihorákem děláme kampaně hlavně na českém webu, ale v poslední době jsme rozjeli i zahraničí, jako je Slovensko, Maďarsko a Rumunsko a zdá se, že i tam jsou jeho služby velmi relevantní a výkon je naopak lepší než v Česku, takže nebojte se zkusit i zahraničí.

Dominik Škoda
CEO
www.gourmetkava.sk