Ve vánočním období jsme utráceli i přes 40000 Kč za den a PNO jsme měli pod 20 %.
Po úvodních 3 měsících spolupráce jsme měli z Facebooku oproti minulému roku o 150 % vyšší obrat. Útrata za inzerci byla přitom stejná. Pavlova práce navíc přesahuje facebookovou reklamu (např. doporučení k optimalizaci webu, připomínky ke grafice…). Disponuje nepřeberným množství nápadů, které rychle a přesně implementuje.
Jakmile pustíme kampaně na nové produkty, je to okamžitě vidět na obratu. Oproti minulému roku nám prodej z Facebooku stoupl o více jak 300 %.
Tak chytré využití našeho nástroje Okruhy uživatelů v kampani s účelem Dosah jsem ještě neviděl.
Hned druhý měsíc po spuštění se nám díky facebookovým kampaním téměř ztrojnásobil obrat celého e-shopu. A to při PNO 15 %. Tak máme nyní starosti s rozšiřováním skladu. :)
Pavel nám pomohl rozjet nový projekt, který byl před tím víceméně mrtvý. Výsledky jsou super. Na spolupráci jsem pyšný.
Na spolupráci se mi líbí, že Pavel není jen facebookový specialista, ale jeho marketingové uvažování je komplexní a strategické. Přemýšlí nad tím, jako by byl majitel firmy. Musel jsem nabrat posilu na expedici, abychom zvládali posílat. :)
Kampaně si spravujeme sami a pana Mezihoráka používáme na pravidelné konzultace. Hned po jeho úvodní analýze a následných změnách se nám kampaně zefektivnily. Oceňujeme jeho odlišný pohled, kreativní nápady i celkovou hlubokou znalost problematiky kampaní.
Pavlovy kampaně nám snížily cenu za konverzi o více jak 180 %. Dostali jsme se na trhy, kde jsme dříve nebyli.
S Pavlovými facebookovými promoakcemi musíme opatrně. Jsou tak úspěšné, že nám paralyzují logistiku :)