Doporučení z první ruky

Pavel Mezihorák — specialista na Facebook a Instagram – držitel oficiální Facebook certifikace


Zobrazuji č. 1-10 z celkem 20 doporučení

Ve vánočním období jsme utráceli i přes 40000 Kč za den a PNO jsme měli pod 20 %.

Filip Hemerka
www.fotodeky.cz

Na panu Mezihorákovi oceňuji především velkou zkušenost, spolehlivost a profesionalitu, která vysoce převyšuje i agentury, které jsme dříve zkoušeli. Efektivita kampaní se zlepšuje, obraty rostou, a to vše i díky přístupu pana Mezihoráka, který neustále přichází s novými nápady.

Oldřich Antoš
www.realfoot.cz

Hned druhý měsíc po spuštění se nám díky facebookovým kampaním téměř ztrojnásobil obrat celého e-shopu. A to při PNO 15 %. Tak máme nyní starosti s rozšiřováním skladu. :)

Petr Svátek
www.hitec-eshop.cz

Na spolupráci se mi líbí, že Pavel není jen facebookový specialista, ale jeho marketingové uvažování je komplexní a strategické. Přemýšlí nad tím, jako by byl majitel firmy. Musel jsem nabrat posilu na expedici, abychom zvládali posílat. :)

Michal Babka
DokonalaLaska.cz
www.dokonalalaska.cz

Jakmile pustíme kampaně na nové produkty, je to okamžitě vidět na obratu. Oproti minulému roku nám prodej z Facebooku stoupl o více jak 300 %.

Ivana Dušková
4dox.cz
www.4dox.cz

Po úvodních 3 měsících spolupráce jsme měli z Facebooku oproti minulému roku o 150 % vyšší obrat. Útrata za inzerci byla přitom stejná. Pavlova práce navíc přesahuje facebookovou reklamu (např. doporučení k optimalizaci webu, připomínky ke grafice…). Disponuje nepřeberným množství nápadů, které rychle a přesně implementuje.

Denys Vlasenko
Kamerov.cz
www.kamerov.cz

Tak chytré využití našeho nástroje Okruhy uživatelů v kampani s účelem Dosah jsem ještě neviděl.

Roman Konvalinka
Facebook, Inc., Marketing & Strategy Expert, Dublin

Pavel nám pomohl rozjet nový projekt, který byl před tím víceméně mrtvý. Výsledky jsou super. Na spolupráci jsem pyšný.

Jan Štěpánek
Honzovy-longboardy.cz
www.honzovy-longboardy.cz

Kampaně si spravujeme sami a pana Mezihoráka používáme na pravidelné konzultace. Hned po jeho úvodní analýze a následných změnách se nám kampaně zefektivnily. Oceňujeme jeho odlišný pohled, kreativní nápady i celkovou hlubokou znalost problematiky kampaní.

Jan Kočař
Naine.cz
www.naine.cz

Pavlovy kampaně nám snížily cenu za konverzi o více jak 180 %. Dostali jsme se na trhy, kde jsme dříve nebyli.

Petr Šigut
www.hlidacky.cz