✍ Texty, které za vás AI nevytvoří.
Jako copywriterka a copyeditorka se věnuji tvorbě a úpravě textů. Využívám přitom 12leté praxe v marketingu a PR i z akademického prostředí v oboru české stylistiky či ekonomické žurnalistiky. Díky tomu dokážu připravit precizní, bezchybné a funkční texty odborného, populárně-naučného i komerčního charakteru.
Specializuji se hlavně na téma bydlení, konkrétně agendu bytového spoluvlastnictví, družstevního bydlení a správy budov.
Texty tvořím a edituji pro tištěná média nebo pro online prezentace, dále dělám korektury, navrhuji PR strategie a redakční či obsahové plány pro různá média.
Co vám nabízím?
- Tvorba textu
- Editace textu
- Jazykové a stylistické korektury
- Základní analýza klíčových slov, kontrola dodržování SEO principů a návrh tematických zpětných odkazů u online publikací
- Správa webového obsahu (vkládání obsahu na web včetně meta dat)
- PR služby
Jaké výstupy pro vás můžu připravit?
Nejsem ničím limitovaná, navrhnu vám vhodnou formu komunikace nebo vytvořím obsah podle zadání.
Zkušenosti mám:
- S tradičními tiskovými výstupy:
- články, reportážemi, rozhovory, editorialy
- tiskovými zprávami
- texty určenými do konferenčního sborníku (medailony, příspěvky, resumé)
- odbornými esejemi, statěmi či články
- psaním oficiálních textů (zdravice na konference, úvodní slovo, proslovy, scénář k moderování)
- drobnými reklamními texty – pozvánky, inzeráty, slogany
- úředními texty (různé typy žádostí – např. o dotace, o záštitu), odvolání, stížnosti, podněty k šetření
- S online formáty:
- texty na blog
- texty na web (např. příprava či úprava stávající landing page webu)
- tvorba elektronického zpravodaje
- textace celého webu od A do Z
- návrh popisků pro meta data (titulky, popisek webu, URL adresa, klíčová slova)
- příspěvky na sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- scénáře k YouTube formátům
- e-mailing – tvorba textů pro e-mailové rozesílky
Další služby, se kterými vám pomůžu:
- Redakční plán pro váš zpravodaj, časopis, bulletin (tištěný či digitální)
- Obsahový plán pro sociální sítě
- Příprava tiskovin – brožury, sborníky, letáky, pozvánky, inzerce aj. reklamní materiály
- Korektury – jazykové a stylistické
- Redakce textu (kontrola typografických zásad v textu, jednotnost textu aj.)
- Ve spolupráci s externím grafikem zajistím i výslednou grafickou podobu výstupu
- PR služby:
- návrh PR strategie (analýza cílové skupiny, mediální monitoring, návrh témat ke komunikaci, komunikačních kanálů, formátů, návrh harmonogramu)
- komunikace s vybranými mediálními partnery a navazování nových spoluprací
- příprava tiskových podkladů
Oblasti, se kterými mám zkušenosti:
- Legislativa, financování a dotace pro bytové domy
- Problematika rekonstrukcí a revitalizací bytových domů
- Stavební a technologické materiály vhodné pro bytové domy – zateplovací a izolační systémy, střechy, okna, dveře
- TZB – instalace (vzduchotechnika, vytápění, klimatizace, rozvody plynu a vody), elektronické rozvody (měření a regulace, zabezpečovací technika, elektrorozvody aj.) a další technická zařízení v budově (výtahy, osvětlení, protipožární zabezpečení)
- Udržitelnost bydlení, úsporná energetická opatření budov, sdílená energetika v bytových domech
- Odpovědnost k životnímu prostředí, adaptace budov na klimatické změny aj.
- Komunikace v domě, mezilidské vztahy, fungování SVJ a bytových družstev, správa a údržba bytového fondu (např. odpovědnost řádného hospodáře, problematika statutárního orgánu a další navazující agenda vyplývající z bytového spoluvlastnictví v novém občanském zákoníku a zákonu o obchodních korporacích)
- Témata spojená s realitami či developerskými projekty (např. prodej pozemků pro výstavbu RD)
- Akademické prostředí humanitních věd, odborná témata týkající se lingvistiky
Potřebujete pomoc napsat text na jiné téma? Ozvěte se, témata ani slova neznají limity.
Zkušenosti s cílovými skupinami:
- Zástupci společenství vlastníků (výbor, předseda SV)
- Bytová družstva
- Správcovské organizace
- Samospráva (města a obce, kraje)
- Široká veřejnost
- B2B i B2C
Zkušenosti mám s těmito informačními kanály:
- Weby
- Sociální sítě (Facebook, Instagram)
- Audiovizuální média (YouTube či TV vstupy)
- Tištěná média
- Osobní eventy – semináře, konference, tiskové konference aj.
Kolik stojí můj čas?
Moje hodinová sazba je 1000 Kč. Ne vždy se však hodinové nacenění hodí, pro ty případy (např. pro korektury) využívám sazbu za NS (1800 znaků) v rozmezí 70–150Kč v návaznosti na rozsah a typ textu. Nejraději však dělám nacenění projektové, ve kterém si sami vyberete rozsah nabízených služeb a dopředu budete vědět, kolik vás to bude stát.
Pracuji na dálku
Komunikovat spolu budeme elektronicky přes e-mail nebo přes video hovory, osobní setkání realizuji pouze v Brně. Kontaktovat mne můžete na WhatsAppu, e-mailu, SMS, telefonicky.