✍ Texty, které za vás AI nevytvoří.
Jako copywriterka a copyeditorka se věnuji tvorbě a úpravě textů. Využívám přitom 12leté praxe v marketingu a PR i z akademického prostředí v oboru české stylistiky či ekonomické žurnalistiky. Díky tomu dokážu připravit precizní, bezchybné a funkční texty odborného, populárně-naučného i komerčního charakteru.
Specializuji se hlavně na téma bydlení, konkrétně agendu bytového spoluvlastnictví, družstevního bydlení a správy budov.
Texty tvořím a edituji pro tištěná média nebo pro online prezentace, dále dělám korektury, navrhuji PR strategie a redakční či obsahové plány pro různá média.
Nejsem ničím limitovaná, navrhnu vám vhodnou formu komunikace nebo vytvořím obsah podle zadání.
Potřebujete pomoc napsat text na jiné téma? Ozvěte se, témata ani slova neznají limity.
Moje hodinová sazba je 1000 Kč. Ne vždy se však hodinové nacenění hodí, pro ty případy (např. pro korektury) využívám sazbu za NS (1800 znaků) v rozmezí 70–150Kč v návaznosti na rozsah a typ textu. Nejraději však dělám nacenění projektové, ve kterém si sami vyberete rozsah nabízených služeb a dopředu budete vědět, kolik vás to bude stát.
Komunikovat spolu budeme elektronicky přes e-mail nebo přes video hovory, osobní setkání realizuji pouze v Brně. Kontaktovat mne můžete na WhatsAppu, e-mailu, SMS, telefonicky.
Mobil: | 730 518 803 |
---|---|
Email: | pavla.pilchova@seznam.cz |
Web: | https://issuu.com/pilchova |
LinkedIn: | pavlapilchova |
WhatsApp: | 420730518803 |
Datovka: | fuy9nq3 |
IČ: | 22487999 |
Potřebujete napsat odborný článek nebo spíše populárně naučný text? Potřebujete připravit pozvánku na konferenci, na seminář či jakoukoli jinou akci? Potřebujete připravit tiskoviny typu časopis, zpravodaj, sborník či brožuru? Pavla je přesně člověk, kterého hledáte. Roky jsme s Pavlou spolupracovali, kdy nám zajišťovala copywritingovou a PR agendu vč. následné postprodukce. Připravovala celou řadu pozvánek na semináře, workshopy, webináře či konference, zajišťovala kompletní přípravu všech tiskových podkladů, od návrhu po finální realizaci, komunikaci s grafikem i tiskárnou. Jako vedoucí vydání a zástupce šéfredaktora měla na starosti realizaci tištěného časopisu o nákladu 25 tisíc kusů vč. zajištění adresné distribuce, časopis po dobu jejího vedení vždy vyšel v dohodnutém termínu a přicházeli na něj vždy pozitivní ohlasy. Pavla navrhovala redakční obsah, komunikovala s redakcí a inzerenty, domlouvala a objednávala tiskárnu, komunikovala s grafikem i s distribuční společností, zajišťovala distribuci povinných výtisků do knihoven a také komunikovala s mediálními partnery. K další svěřené agendě patřila i PR komunikace, podařilo se jí úspěšně navázat spolupráce na lokální úrovni, kdy nám média pravidelně otiskovali pozvánky na semináře i populárně naučné články na téma správa a údržba domů. Kreativně se podílela také na tvorbě YouTube obsahu, od přípravy po samotnou realizaci a vystupování v různých video formátech. Nejvíce si vážím jejího smyslu pro detail, je důsledná a zodpovědná, nikdy svou práci neodevzdala nedodělanou.
Pro náš dům, z.s.