Radim Hasalík

srdcař online marketingu

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Pomáhám začínajícím podnikatelům, malým i středním firmám s internetovým marketingem. Od strategického nastavení přes opravu nalezených chyb až po dlouhodobý rozvoj. Pomocí výkonnostního online marketingu přináším klientům reálné a měřitelné výsledky v podobě poptávek nebo tržeb. Úzce spolupracuji s týmem specialistů. Prohlédněte si přes 170 doporučení od zákazníků.

Hledám trpělivé klienty, kteří chtějí růst postupně a mají reálná očekávání. Chci řídit váš marketing a postupně systematicky zlepšovat každou jeho část.

Je za mnou více než 20 let zkušeností, 400+ vlastních zákazníků a unikátní znalosti z oboru internetového marketingu. Svůj první web jsem spustil v patnácti letech. Nejvíce zkušeností jsem získal na vlastních webových projektech. Založil jsem jeden z prvních blogovacích systémů v ČR a vybudoval největší podnikatelskou komunitu na Facebooku.

Online marketingem žiji. Rád testuji věci na vlastní kůži, dávám do toho svůj čas i peníze. Poznatky z praxe předávám klientům. Mluvím s vámi srozumitelně a bez odborné hantýrky. Snažím se pochopit i váš byznys. Mám zkušenosti s marketingem na firemní zákazníky (B2B) a spotřebitele.

Udržuji si přehled o všech oblastech online marketingu. To pomáhá začínajícím i menším firmám. Do jisté míry nahradím velkou část specialistů. Své kolegy přizvu ke spolupráci, jakmile to váš rozpočet umožní. Umím nacházet způsoby, které šetří desítky až stovky tisíc korun. Věřím tomu, že růst lze postupně.

Zakousnu se s vervou i do velkých projektů, protože jsem jich pár už zažil: ESET, DATART, Seznam.cz, SIKO Koupelny, Bontonland, Junák ČR, VEKRA, Royal Canin a mnohé další.

V čem vám pomohu?

  • Stanovení dlouhodobé vize a její uvedení do praxe.
  • Vztahy s dodavateli, programátory, online agenturou / specialisty / zaměstnanci.
  • Online strategie, pojetí značky a odlišnost od konkurence.
  • Nalezení toho, co je důležité pro vaše zákazníky.
  • Viditelnost ve vyhledávačích (SEO).
  • Správa reklamních kampaní (PPC).
  • Zasílání legálních e-mailů (e-mailový marketing).
  • Vyhodnocování výsledků pomocí webové a datové analytiky.
  • Návrhy uživatelských zlepšení webů/e-shopů a zvyšování ochoty zákazníků nakoupit/odeslat poptávku.

Jak pracuji?

  • Poznám vaše podnikání. Kdo je a není váš zákazník. Jaká je vaše konkurence? Co umíte dobře a co vám nejde? Proč vlastně podnikáte? Jaká je vaše motivace?
  • Společně stanovíme priority. Představte si své podnikání jako loď. Vy si na začátku myslíte, že je třeba jen lépe napnout plachty. A já najdu v podpalubí díry…
  • Dám dohromady webový tým. Pokud to váš rozpočet umožní, přizvu si na pomoc specialisty na jednotlivé oblasti online marketingu. Zastřeším jejich práci, abychom měli jeden správný směr. Zapojím vás i vaše zaměstnance.
  • Měřím spolupráci a výsledky.

Zvažujete spolupráci? Tohle mám za sebou:

  • Přiložím ruku k dílu a makám. Nejsem jen konzultant. Stál jsem za změnou názvu NejlevnějšíNářadí.com na hrdé ProMistry.cz. S týmem specialistů jsme podpořili nárůst objednávek u e-shopu Svět Koupelny. Obchod Šetřílek jsem pomocí vlastních kampaní dostal z nuly na 25 000 objednávek. Poskytovateli připojení Připojen.cz jsem webem, značkou i strategií zajistil růst z jedné do 25 vesnic. Adamovi Wojnarovi jsem webem a strategií vyprodal kapacity Hurádosvěta.cz.
  • Na volné noze jsem zvýšil počet svých zákazníků ze čtyř na 400+. Stojí za tím jasná strategie a to, co se snažím dělat u svých klientů. Mám za sebou stovky hodin konzultací, 144 auditů webů, 23 odborných kurzů od těch nejlepších specialistů na českém i zahraničním trhu. Tisíce hodin vlastního vzdělávání.
  • Založil jsem a provozuji největší české facebookové skupiny pro podnikatele a živnostníky s více než 30 000 členy. Facebook se mnou uspořádal první živé vysílání v rámci Evropy. Byl jsem také pozván na setkání s viceprezidentkou Facebooku, která je druhým nejvýše postaveným člověkem v této sociální síti.
  • V DATARTu jsem se svým týmem zajišťoval výrazný zdroj objednávek pro český a slovenský e-shop. Část návštěvnosti eshopu ovlivňovala také výsledky kamenných prodejen. Spravoval jsem rozpočet v řádu milionů korun. Za dobu mého působení zvýšila firma celkový obrat na 5,8 miliardy korun.
  • Pro ESET jsem se podílel na globálním projektu migrace redakčního systému a nového vzhledu webu. Odcházel jsem z firmy s kvartálním hodnocením spokojenosti 95 %.
  • Pro Seznam.cz jsem testoval weby s milionovou návštěvností a odhaloval chyby, které bránily v používání stránek.
  • Napsal jsem první a nejrozsáhlejší českou metodiku důvěryhodného webu. Jsem citovaný studenty vysokých škol. Pravidelně přednáším na Vysoké škole ekonomické v Praze v rámci praktického cvičení předmětu Marketing na Internetu. Vystupoval jsem v médiích: TV Prima, ČT24, ČT1, iHned.cz, iDNES, Živě.cz, Lupa.cz a mnoha dalších.
  • V ČR jsem spustil jeden z prvních blogovacích systémů. Ze čtyř uživatelů dosáhl projekt 3 000 registrovaných účtů.
  • Abych mohl začít testovat YouTube marketing na vlastní kůži, strávil jsem 300 hodin v online rádiu a zaplatil si profesionální moderátorský kurz.

Mrkněte se na reference a vyjádření zákazníků.

Radim Hasalík
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Radim Hasalík [ mapka ]
Systematický Marketing, s.r.o.
Korunní 2569/108 - Vinohrady
Praha 10
101 00
Mobil:773 950 233
Email:radim@hasalik.cz
Web:www.radimhasalik.cz
Facebook:hasalik
Instagram:hasalikradim
LinkedIn:radimhasalik
Twitter:radimhasalik
YouTube:radimhasalik
Messenger:hasalik
WhatsApp:420773950233
Skype:parminut.cz
Účet:1333373053/0800 (Česká spořitelna)
IČ:14440393 (plátce DPH)
DIČ:CZ14440393

Doporučení
z první ruky

Na základě dřívějších zkušeností jsme zastávali názor, že internetoví konzultanti pouze opakují stará známá fakta s cílem dostat z klienta co nejvíc peněz. Spolupráce s Radimem Hasalíkem mě příjemně zaskočila a změnila tento náš pohled. Po spuštění nové aplikace e-shopu nás upozornil na chyby spojené s přechodem, pojmenoval nedostatky ve sledování efektivity kampaní i nového systému a doporučil prvky, které bychom měli do stránek implementovat. Díky jeho radám jsme zvýšili konverzi příchozích návštěvníků v poměru k objednávkám a uvědomili jsme si chyby v návrhu webu, které jsme dříve neviděli.

Zdeněk Polách

ředitel internetového obchodu, Bontonland