Ing. Romana Olexová, PhD.

marketingová konzultantka, tvůrkyně obsahu a brand designérka

Status: k vašim službám Působnost: na dálku celý svět, osobně zejména Praha

Buduji značky, vytvářím marketingové strategie a tvořím obsah, který funguje. Ráda věci řeším komplexně a i ve zdánlivém chaosu najdu strukturu a řád.

  • Brand building – Pomohu vám vytvořit značku, kterou si vaše cílovka zamiluje.
  • Marketingová strategie – Připravím pro vás marketingové strategie a obsahové plány na vymezené časové období nebo pro konkrétní kampaně a cíle. Budete přesně vědět co udělat a kde začít.
  • Analýza trhu a konkurence – Vypracuji analýzy trhu a konkurence. Informace zasazené do kontextu jsou totiž nadevše a je drahé je nemít.
  • Tvorba obsahu – Vylepším obsah vašeho webu a zvýším počet konverzí (v angličtině, češtině, slovenštině). Všechno bude dávat smysl. Také vytvořím obsah pro vaše kampaně a potřebné marketingové materiály (texty a grafické návrhy newsletterů, bannerů, prezentací, letáků apod.). Všechno vám bude ladit.
  • Zviditelnění – Vybuduji online reputaci vaší značky: vyberu relevantní portály, srovnávače a platformy vhodné pro váš produkt, vytvořím poutavé prezentace a rozdistribuji je. Bude o vás slyšet.

Deadline je pro mě svatý – vše bude včas a dle domluvy.

Náhled vzorového výstupu (marketingová strategie)

Přehledný výstup marketingové strategie

Nedávné projekty, profesní historie a vybrané reference:

  • eM Client – Komplexní marketingová řešení, tvorba obsahu a budování značky pro globálního poskytovatele e-mailového softwaru. Koordinovala jsem projekty pro optimalizaci obsahu, redesign a update obsahu webových stránek, vytvořila veškerý marketingový obsah pro eM Client 8 (texty a design vícejazyčných newsletterů, bannerů, reklam, letáků, blogů, případových studií, video scénáře…) a optimalizovala marketingové procesy.
  • idioma Co. Ltd. – Marketingová řešení, vybudování marketingové infrastruktury a procesů, budování značky a správa obsahu (ve 14 jazycích) pro globálního poskytovatele překladatelských služeb s centrálou v Tokiu. Zastřešovala jsem nejen globální kampaně, ale i návrh interního CRM systému společnosti a založení nového obchodního oddělení.
  • Inspira Group – Efektivní produktové kampaně (Facebook, Instagram), copywriting, grafický design, e-mail marketing (Mailchimp), optimalizace obsahu a optimalizace publika pro cestovní kancelář.
  • Lucie Štasselová – Úspěšné budování značky a volební kampaň (2014–2018) pro městskou zastupitelku a náměstkyni primátora města Bratislavy.
  • SPOLU – občianska demokracia – Strategie značky, tvorba manuálu pro komunikaci na sociálních sítích, budování online komunity a tvorba obsahu pro slovenskou politickou stranu v rámci uvedení značky na trh (2017) a nejefektivnější podpisové kampaně pro založení strany v historii Slovenska.
  • Universität Wien a Ekonomická univerzita v Bratislavě – Spolupráce v rámci výzkumní stáže, jako assistant professor a post-doc fellow.
Ing. Romana Olexová, PhD.
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Ing. Romana Olexová, PhD.
Dalimilova 6
Praha 3
130 00
Mobil:774 573 450
Email:romana@roro.marketing
Web:www.roromarketing.com
LinkedIn:romanaolexova
Behance:roromarketing
Účet:66666657/5500 (Raiffeisen)
IČ:03477827 (plátce DPH)

Doporučení
z první ruky

Romana má vzácný dar kombinovat prvky, které na trhu není snadné najít: opravdovou kreativitu s citem pro zákazníka, obdivuhodnou proaktivitu a drive, který váš projekt nenechá bez řešení. Spouštět online kampaně pro časopis American Letters s Romanou bylo skvělé dobrodružství.

Michal Kovács

Slovak Porifessionals Abroad Program @ LEAF