Doporučení z první ruky

Mgr. Romana Voříšková — podnikatelská konzultantka a autorka videokurzu Jak nastartovat svoje prosperující podnikání


Zobrazuji všechna 4 doporučení

Spoluprací s Romanou získáte nejenom přístup k jejímu know how, vycházejícímu z dlouholeté rozmanité praxe, ale také parťáka, o kterého se můžete opřít. Dokáže ve vás odhalit potenciál a motivovat vás, abyste se vydali jej naplňovat. A když se náhodou ocitnete před překážkou, dá vám na ni nový pohled. Ať už se jedná o rozvoj vašeho produktu, zádrhele v procesu fungovaní projektu nebo v komunikaci s vašimi spolupracovníky.

Zuzana Dobšíčková
kreativní ředitelka koralky.cz a contentka.cz
Ing. Josef Antoš

S Romanou jsme se potkali při vyhotovování webových stránek fleradesign.cz a zijtevesvezahrade.cz. Jsem moc rád, že to byla právě ona, kdo projekty vedl, protože je velmi pečlivá, vždy má přehled o veškerém dění v projektu a neustále se snaží projekt zlepšovat. Často přichází s novými nápady, vždy ověřuje jejich náročnost na vyhotovení a případný efekt, jaký by to na projekt mělo. Oba projekty byly vedené s maximálním zápalem a důrazem na výsledek. Spolupráci s Romanou bych doporučil každému, kdo chce mít profesionálně odvedený projekt.

Ing. Josef Antoš
webdesignér a vývojář webových aplikací

S Romanou jsem se poprvé potkal ve Slevomatu, který založila spolu s Tomášem Čuprem. I při dalších setkáních nad jinými projekty jsem vždy obdivoval (a obdivuju) její focus na důležité věci, strategické myšlení a otevřenou hlavu plnou nápadů.

Lukáš Hvozdecký
textař s jednou nohou volnou

S Romanou jsem měl možnost pracovat v samých začátcích Slevomat.cz, kde byla členem zakládajícího týmu. Myslím, že v tak trochu extrémním prostředí, kdy firma za rok vyroste ze 3 ke stovce zaměstnanců a z 0 nuly na 200 konkurentů na rychle rostoucím trhu, dostanete jedinečnou příležitost při denní komunikaci získat přehled o silných stránkách člověka. Velmi cenné zkušenosti, které Romana může (a měla by) předat dál, jsou zejména v oblasti uvádění nových produktů, služeb a konceptů na trh. Zde může skvěle uplatnit obchodní cítění, smysl pro detail a schopnost vcítit se do zákazníka. Osobně mohu jen doporučit, speciálně pokud se chystáte spustit novou službu nebo projekt.

Pavel Bulowski
co-founder of Meiro