Hydronic.cz – online reklamní strategie se zaměřením na sociální sítě

Kompletní tvorba online reklamní strategie se zaměřením na sociální sítě v rámci B2B segmentu trhu. Dále pak exekuce celé strategie včetně budování značky skrze Facebook a LinkedIn reklamu.

Hydronic.cz – online reklamní strategie se zaměřením na sociální sítě
PředchozíPojištěnídoma.cz – webové stránky a návrh online marketingové strategieKamennezdravi.cz – tvorba e-shopu na platformě ShoptetHydronic.cz – online reklamní strategie se zaměřením na sociální sítěHönigsberg & Düvel Datentechnik – kampaně na sociálních sítích pro letní event Pohádkový lesAutoplusmoto.cz – dynamické konverzní reklamy na Facebook a InstagramDalší
(položka 15 z 26)

Tomáš ČernovskýTomáš Černovský

marketér zaměřený na sociální sítě, který svým klientům vydělal přes miliardu korun — Výkonnostní marketing pro e-shopy a B2B firmy: kampaně na sociálních sítích a v PPC, online strategie, mentoring a konzultace. 11 let zkušeností, výsledky v řádu stovek milionů korun.

Status: k vašim službám 45 doporučení
Mobil: 723 333 859 Email: tomas@cernovsky.cz Web: cernovsky.cz
Místo: Praha Působnost: na dálku celá ČR, osobně zejména Praha, Středočeský a Liberecký kraj