Jsem copywriter se specializací na složité obory a s přesahem do UX.
Nejčastěji spolupracuji s technologickými a SaaS firmami, výzkumnými organizacemi a klinikami. Mé portfolio zahrnuje mj. prodejní a vzdělávací texty z oblasti energetiky, strojového učení, estetické chirurgie, základního výzkumu, fintech sektoru, datové analytiky a průmyslové výroby.
Díky vysokoškolskému studiu chemie a molekulární biologie jsou mi blízká témata biotechnologií, medicíny a přírodních věd. Stavím na bohaté praxi – od roku 2015 jsem pracoval na více než stovce projektů. Pro řadu klientů zajišťuji komunikaci s externími specialisty.
Kombinací analytických metod a kreativy pro vás připravím obsah, který osloví vaše zákazníky a navýší prodeje. Z morálního přesvědčení nepíšu pro tabákové společnosti, politické strany a firmy nabízející nebankovní půjčky.
Zpracuji pro vás také newslettery, e-book či PR články.
Před tvorbou samotných textů se vás budu ptát: na vaši marketingovou strategii, nabízené produkty a služby, na vaše zákazníky. Proklepnu si vaši konkurenci, podívám se na technické nedostatky vašeho webu.
Výsledkem úvodního kola spolupráce bude kreativní zadání, ve kterém nastavíme cíle obsahu a ujasníme si vaše konkurenční výhody a argumenty, na které vaši zákazníci slyší.
Podle kreativního zadání vytvořím texty a naznačím rozložení jednotlivých prvků stránky. Na činnosti, na které sám nestačím, doporučím odborníky. Spolupracuji se špičkovými webdesignéry, grafiky, marketingovými experty a PPC specialisty.
Hodinu své práce si cením na 1.200 Kč. Nejsem plátce DPH. Přesnou cenovou nabídku stanovím dle zadání.
Mobil: | 721 953 046 |
---|---|
Email: | texty@tomassoukup.cz |
Web: | tomassoukup.cz |
LinkedIn: | tomas-soukup |
Účet: | 670100 – 2211576367/6210 (mBank) |
IČ: | 03452158 (neplátce DPH) |
S Tomášem jsme začali spolupracovat na základě kladné reference mého kolegy. Hned na začátku jsme mu svěřili zakázku pro našeho významného klienta z B2B segmentu a to v následujícím rozsahu: 1) Strategie copywritingu a obsahového marketingu (nový web) 2) Obsahový plán 3) Tvorba blogových postů 4) Copyediting stávajícího obsahu 5) Tvorba odborných článků 6) Vytvoření struktury a tvorba ebooku. Naše spolupráce začala v roce 2017 a vzhledem ke kvalitám Tomáše trvá dodnes. Je jeden z mála copywriterů, kteří vědí, že toto řemeslo není jen o psaní textů – přesně ví, co tomu předchází a že tvorba textů je až to poslední. Za tu dobu jsme rozšířili naši spolupráci i na další klienty, kteří podnikají v různých oblastech – vždy si s tématy skvěle poradil. Úžasné je, že jeho práce je měřitelná a výsledky, které předkládáme klientům, mluví za vše. Spolupráci s Tomášem rozhodně doporučuji.
Onlinemakers.cz