Jsem expert na řízení B2B obchodů s více než 8letou praxí a zkušenostmi z firem, jako je PRECISMO, Compelson, Oracle, GoMerch či SALESDOCk.
Těm jsem dopomohl k trojnásobnému zvýšení obratu během jediného roku, k desetinásobnému zvýšení efektivity obchodníků či k získání klientů z 12 nových zemí.
Krátkodobě i dlouhodobě pomáhám B2B firmám hands-on přístupem tvořit a vylepšovat prodejní systémy tak, aby se obchodníci věnovali správným zákazníkům, používali k tomu ty nejlepší technologie i moderní postupy a management měl jistotu, že je v obchodu vše v pořádku.
Dokážu jim také značně usnadnit expanzi na zahraniční trhy.
✉️ Objednejte si 30 minut konzultace zdarma »
Rád pro vás zajistím:
- Systém v aktivitách – aby vaši obchodníci měli detailní návod, jak pravidelně uzavírat B2B zakázky a vy systém pro růst a opakované nabírání úspěšných obchodníků.
- Automatizaci – aby vaši obchodníci díky moderním technologiím dokázali měsíčně oslovit 9000 až 15 000 zástupců z vaší cílové skupiny v ČR i zahraničí.
- Reporting – abyste měli vždy po ruce tvrdá data o výkonnosti obchodu a věděli, na čem se právě pracuje a jak se komu daří.
Co přinese spolupráce obchodnímu týmu?
- Systém v aktivitách – obchodníci budou vědět:
- Kdo je a není zákazník (firma, osoba, země)
- Kde získat kontakty na nové zákazníky
- Koho mohou či nemohou oslovit
- Jak přesně domluvit schůzku
- Jaké přesné kroky vedou k uzavření obchodu
- Jak používat technologické nástroje pro svou práci
- Technologickou podporu – obchodníci budou používat:
- Databázi kontaktů pro oslovení včetně emailů, telefonních čísel a LinkedIn profilů – vše propojeno s CRM
- Nástroje pro automatizaci kontaktování klientů – a posílat tak 9000 až 15 000 emailů měsíčně a oslovovat stovky kontaktů na LinkedIn
- Dokumentaci k celému obchodnímu workflow
Co přinese spolupráce managementu?
- Důvěru v obchodníky – obchodníkům totiž bude jasné:
- Na jaké zákazníky má kdo cílit
- Jak úspěšně uzavřít obchodní případ
- Jaké nástroje a postupy k získání zákazníka použít
- Uvolnění kapacity – s obchodníky už nebudete muset řešit:
- Kde získat kontakty na nové zákazníky
- Jak nastavit funkce v CRM
- Jak spustit automatizaci a oslovovat zákazníky
- Jak napsat email a co odpovědět na LinkedInu
- Boost obchodních aktivit – obchodní tým bude:
- Vytvářet obchodní příležitosti na nových trzích
- Otevírat konverzace s klíčovými zákazníky a správnými osobami
- Zvládat oslovit více relevantních zákazníků za stejný čas
- Přehled o obchodních aktivitách – odpovědi na otázky typu:
- Jaké jsou obchodní výsledky?
- Jak plní obchodníci KPIs?
- Jaké kroky vedou k uzavření obchodů?
- Jakou máte úspěšnost?
- Kolik času je potřeba k uzavření jednoho obchodu?
- Jaká je průměrná velikost objednávky?
- Přehled o aktivitách obchodníků – odpovědi na otázky typu:
- Na čem který obchodník pracuje?
- Jak se mu daří?
- Jaký výhled mají obchodníci do budoucna?
- Data použitelná pro:
- Obchodní reporting pro management, board nebo investory
- Přípravu realistických plánů pro budoucí růst
- Kompletní dokumentaci a procesy pro onboarding nových obchodníků
Používám a implementuji tyto nástroje:
- CRM – Pipedrive, HubSpot
- Databáze kontaktů – LinkedIn, zoominfo, Apollo.io, cognism
- Automatizace – Pipedrive, HubSpot, ChatGPT, Dripify, Octopus, Dux-Soup, Lemlist, Woodpecker
- Dokumentace – Confluence, Notion
- Doplňky – Loom