Vizuální identita pro Promoment

Primární logo jsem navrhla bezpatkovým hravým písmem a doplnila ho o detail hodin. Primární značka – hodiny – ilustruje claim značky „dárky pro výjimečný okamžik“ a symbolizuje čas – nejhezčí okamžiky v našich životech.

Vizuální identita pro Promoment
PředchozíVyužití loga v exteriéru | Váš Salon Michaely JančaříkovéVizuální identita pro Květiny KatkaVizuální identita pro PromomentTvorba nového loga a vizuálního stylu pro InterdePoužití nového loga Interde na poutači před prodejnouDalší
(položka 4 z 25)

Veronika HruškováVeronika Hrušková

webdesignérka a tvůrkyně vizuálních identit — Pomoc s vizuální komunikací podnikatelů a firem: atraktivní weby, unikátní logotypy, vizuální identita, realistické 3D vizualizace a další. Více než 20 let zkušeností, 300+ realizovaných projektů, reference.

Status: k vašim službám 15 doporučení
Mobil: 603 972 021 Email: jsem@veronikahruskova.cz Web: veronikahruskova.cz
Místo: Praha Působnost: celá ČR