Vizuální identita pro Promoment

Primární logo jsem navrhla bezpatkovým hravým písmem a doplnila ho o detail hodin. Primární značka – hodiny – ilustruje claim značky „dárky pro výjimečný okamžik“ a symbolizuje čas – nejhezčí okamžiky v našich životech.

Vizuální identita pro Promoment
PředchozíVyužití loga v exteriéru | Váš Salon Michaely JančaříkovéVizuální identita pro Květiny KatkaVizuální identita pro PromomentTvorba nového loga a vizuálního stylu pro InterdePoužití nového loga Interde na poutači před prodejnouDalší
(položka 11 z 25)

Veronika HruškováVeronika Hrušková

tvůrkyně značek, webů a 3D vizualizací s přesahem do marketingu — Využijte sílu designu pro svůj byznys. Kompletní tvorba responzivních webů ve WordPressu, návrhy vizuálních identit, realistické 3D vizualizace. Dále marketingové konzultace, branding. Více než 20 let zkušeností, 300+ realizovaných projektů, reference.

Status: k vašim službám 15 doporučení
Mobil: 603 972 021 Email: jsem@veronikahruskova.cz Web: veronikahruskova.cz
Místo: Praha Působnost: celá ČR