Rebranding pro eshop Bonneta

Cílem rebrandingu bylo oživení značky, snížení cílové skupiny na 40+, zdůraznění hodnot – lehkost, kvalita a elegance. Odlišení barevně od konkurence.

www.klobouky-barety.cz

Rebranding pro eshop Bonneta
PosledníRebranding pro eshop BonnetaTvorba loga pro eshop BonnetaNávrh loga pro eshop BonnetaTvorba webových stránek s poptávkovým formulářem | Váš Salon Michaely JančaříkovéResponzivní webové stránky pro Květiny KatkaDalší
(položka 1 z 16)

Veronika HruškováVeronika Hrušková

webdesignérka a tvůrkyně vizuálních identit — Pomoc s vizuální komunikací podnikatelů a firem: atraktivní weby, unikátní logotypy, vizuální identita, realistické 3D vizualizace a další. Více než 20 let zkušeností, 300+ realizovaných projektů, reference.

Status: k vašim službám 16 doporučení
Mobil: 603 972 021 Email: jsem@veronikahruskova.cz Web: veronikahruskova.cz
Místo: Praha Působnost: celá ČR