Alice Kavková v novém videokurzu odhaluje, jak dostat vaše téma, značku či firmu do médií, která zná každý.
Další mistrovský videokurz v produkci Na volné noze.
Cesta do médií s Alicí Kavkovou vás naučí přemýšlet o propagaci vlastní práce novým způsobem a ukáže vám, že do velkých a respektovaných médií se můžete dostat i bez drahé reklamy nebo PR služeb.
Více se dozvíte na stránce kurzu nebo z krátkého traileru na YouTube:
Hledáte úspěch přes noc? Jste na špatném místě. Cesta do médií s Alicí Kavkovou není žádná laciná zkratka, díky které vás obratem pozvou před kameru. Naučí vás něco důležitějšího – jak a proč začít přemýšlet o propagaci vlastního tématu, značky či firmy.
A přesně tím mi Alice na samém začátku svůj kurz prodala. Komplexně uchopené téma s jasným přínosem pro každého podnikatele nebo tvůrce.
„Ano, takovou věc chci natočit!“
Druhý zásadní faktor pro mě byla předchozí zkušenost. Z mnoha projektů, spoluprací a vzájemných rozhovorů totiž dobře vím, že když se Alice do něčeho pustí, můžete počítat s jejím maximálním nasazením.
Nemusí vám to říkat, mluví za ni výsledky: Rozjezd úspěšného deskovkářství 4 Kavky, 30.000 prodaných výtisků vlastního bestselleru Retrohraní a pravidelné mediální výstupy napříč celým spektrem: ČT, Český rozhlas, Nova, Novinky.cz, DVTV, Respekt, CzechCrunch, CNN Prima News, Vlasta, Televize Seznam, Stream, Deník, Lidové noviny, Právo, Ekonom, Podnikatel.cz, Reportér Magazín a další.
Z toho, že je vystudovaná divadelní herečka a dlouholetá redaktorka a reportérka se pak vlastně stal jen příjemný bonus, který korunoval hladký průběh natáčení. A taky dodal nejednu veselou hereckou vsuvku, což sledující určitě ocení.
Nudnou nalejvárnu nezáživné teorie proto rozhodně nečekejte.
Cesta do médií je srozumitelný a ucelený videokurz, kde získáte klíčové doporučení a rady, jak dlouhodobě budovat svou značku a jak ji dostat do klasických, velkých médií i bez toho, že byste si platili reklamu nebo drahé PR agentury. Kurz o tom, jak novináře zaujmout a oslovit. Alice sdílí osvědčené praktiky ze své mnohaleté praxe, díky kterým si vytrénujete hlas a zlepšíte celkový projev, stejně jako se dělí o nepsané zásady mediálních vystoupení a co si pohlídat, ať před diváky či posluchači neuděláte trapas.
To celé s jasným cílem: abyste na konci nebyli jen další překvapený amatér, ale připravený profesionál, který ví, co dělá – a co díky tomu může dokázat.
Objevit se v populárním podcastu na YouTube nebo Spotify je pro mnoho lidí velká věc, ale před tradičními médii se i velkým influencerům často rozklepou kolena. Viděl jsem to opakovaně, když některý z mých oblíbených tvůrců dorazil do debaty nebo talkshow na BBC, v americké NBC, nebo i do naší ČT. Přitom si sami dlouhodobě pěstují publikum milionů odběratelů a denně stojí před kamerou.
Význam a váha tradiční televize ani rádia prostě jen tak nezmizí.
Dodneška si živě vybavuju, jaký stres mě přepadl ve chvíli, kdy jsem dostal nabídku promluvit ve Snídani s Novou. V první chvíli jsem to, jako typický introvert, kategoricky odmítl. Přestože šlo o mé oblíbené téma, kde cítím pevnou půdu pod nohama, představa vystoupení na obrazovce, kterou sledují tisíce lidí, mě děsila.
Na mém klidu nepřidalo ani to, že jsem dříve v médiích pracoval. I když jsem měl zkušenost z pozice rešeršéra zpravodajství, koukat na vše ze zákulisí a skutečně stát před kamerou jsou dvě naprosto odlišné věci. Přesto jsem nakonec, i když trochu „pod nátlakem“ přátel, kývl.
Když se na to dívám zpětně, můj výkon nedopadl špatně. Záměr prezentovat značku, kvůli které jsem tam šel, jsem ale naplnil jen napůl. Mít tehdy za sebou Cestu do médií – a ne jen směs rad sesbíraných z internetu – mohlo to dopadnout o poznání lépe. A možná bych si ještě před odchodem udělal selfíčko s moderátory.
Měl bych menší trému? Asi ne. Rozhodně bych ale vyrazil o 100 % lépe připraven a vytěžil z nabídnuté šance maximum; pro svou práci i osobní značku.
Nic to každopádně nemění na faktu, jak velký ohlas vystoupení mělo. Když Alice v úvodu kurzu prohlašuje, že velká klasická média zná každý, včetně vaší sousedky, nekecá. Po mých 15 minutách slávy v televizi se ozvali i příbuzní, které jsem roky neviděl. Nemluvě o nových kontaktech z oboru.
Že jsem byl ve stejné době v několika menších online médiích přitom zachytila jen moje nejbližší komunita. A to jsem se ještě musel hodně snažit a jednotlivé rozhovory či články promovat, aby si toho někdo všiml.
Na druhou stranu, každý výstup se počítá a zpětně jsem za ně vděčný bez ohledu na velikost či dosah. Ztotožňuju se totiž se slovy Alice, která říká: „Nikdy nevíte, jak které mediální vystoupení zafunguje. Je to jako složené úročení, všechno se sčítá nebo spíš násobí a s každým zásahem roste dosah.“
Můžete být sebelepší odborník, jenže pokud o vás a vaší práci nikdo neví, kdo ocení vaše dovednosti a výsledky? Pravda je jednoduchá: zviditelnění se samo od sebe neudělá. Naštěstí to ale není tak těžké, jak to na první pohled vypadá. Hlavní je začít – třeba i vlastním blogem, aktivní účastí na akcích nebo networkováním s kolegy.
Jak v reakci na kurz píše nakladatelka a literární dokumentaristka Bára Baronová: „Systematickou prací, která vás navíc bude bavit, lze dosáhnout velkého mediálního záběru, který se propíše do vaší značky i zájmu o vaše produkty. Nevzdávat marketing stojí opravdu za to.”
A právě tady nastupuje Alice Kavková. Díky jejím zkušenostem, vedení a roky prověřeným radám se vaše Cesta do médií promění z náročného bludiště v jasně značenou trasu. Alice vás naučí, jak nejen rozkleskat svoje téma, ale skutečně ho dostat tam, kde ho lidé uvidí a ocení – do médií, na oči vašim klientům i kolegům z oboru.
Koukněte tedy na stránku kurzu a budeme se těšit na vaše ohlasy na něj!
Tady je na závěr pár dalších ohlasů od špičkových profesionálů, kteří už videokurz viděli:
„Stop! Přestaňte hledat, našli jste tu pravou! Věřte, že Alice vás o tom přesvědčí během pouhých několika vteřin. Její energie je supernakažlivá — okamžitě ji na vás přenese a budete chtít, aby kurz nikdy neskončil. Alice má totiž obrovský dar. Své bohaté zkušenosti předává s lehkostí, humorem a nenuceností. Dozvídáte se přitom ohromně cenné informace, ale bez pocitu, že vás někdo driluje. Navíc je přesně ten typ člověka, se kterým byste po kurzu chtěli jít na kafe a další hodiny si povídat. Je inspirující, motivující a ví, o čem mluví. Pokud chcete skutečně pochopit média, najít k nim a do nich cestu a osvojit si mediální dovednosti bez tápání a stresu, kurz s Alicí je suverénně nejlepší volba!“
— Andrea Trojková (Němcová), matadorka českých médií, bývalá šéfeditorka zpravodajství a publicistiky ČRo Radiožurnál a Plus, CNN Prima News, pořadu Střepiny na TV Nova aj.
„Popravdě jsem si myslela, že ve videokurzu Cesta do médií mě nic nepřekvapí. S Alicí se totiž známe a spoustu triků jsem z ní už podloudně vytáhla u kafe. Nakonec jsem ale na ni uhranutě zírala, jako bych sledovala MasterClass s Cameron Diaz. Strhující dávka inspirace, vědomostí a know-how. S Alicí cestu do médií dáte!“
— Klára Smolíková, úspěšná autorka mnoha dětských knih, lektorka čtenářské a mediální gramotnosti
„Je absolutně neuvěřitelné, kolik hodnotných, užitečných a jinde nedostupných informací vměstnala Alice Kavková do hodinu a půl dlouhého videokurzu! Sází jednu radu za druhou, přidává zkušenosti, argumenty, příběhy i příklady, to vše srozumitelně a s nezaměnitelným hereckým nadáním. Tenhle videokurz si nejen zamilujete, ale budete se k němu neustále v myšlenkách i jinak vracet, abyste celý jeho obsah náležitě vstřebali. Vaše cesta do médií začíná právě tady a teď.“
— Robert Vlach — podnikatelský poradce a producent kurzu
„Kurz Cesta do médií s Alicí Kavkovou je svižný a svěží a zábavný, a přitom obsahuje všechny důležité informace. Hodí se i pro začátečníky, ale hodně si z něj odnesou i lidé, kteří už nějakou vlastní zkušenost s médii mají. Sama jsem pracovala jak v médiích, tak v PR agentuře, a na základě svých zkušeností můžu potvrdit, že Alice v ničem nekecá a její doporučení jsou pravdivá, užitečná a funkční. Ocenila jsem i to, že se v kurzu věnuje různým typům médií (tištěná, televize, rádio) a všechny principy ilustruje na konkrétních příkladech ze svého byznysu.“
— Madla Čevelová, byznys mentorka a poradkyně
„Sama se pravidelně setkávám se stereotypem, kdy mi někdo tvrdí, že marketing nezvládne, protože je to věda. A právě pro všechny tyto pochybovače Alice vytvořila tenhle marketingový workshop. Nabízí v něm jednoduché návody, triky a nástroje, jak dělat marketing lehce, nenásilně, zdarma – a hlavně s radostí. Snadnou systematickou prací, která vás navíc bude bavit, lze dosáhnout velkého mediálního záběru, který se propíše do vaší značky i zájmu o vaše produkty. Nevzdávat marketing stojí opravdu za to.”
— Barbora Baronová, literární dokumentaristka, nakladatelka a lektorka self-publishingu
Děkujeme, pokud jste dočetli až sem. Už teď pro vás chystáme další skvělé videokurzy z naší produkce. Registrovaní členové Na volné noze mohou na všechny videokurzy využít členskou slevu, takže pokud jste na volné noze a ještě jste to nestihli, přidejte se k nám.
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.