Rozhovory s nakladatelem Tomášem Baránkem jsou vždy přínosné a tenhle pro podcast Inspiro bude konkrétně zajímavý pro ty z vás, kdo se věnujete osobnímu rozvoji nebo třeba přemýšlíte, že byste napsali knihu a vydali ji právě u Jan Melvil Publishing. Hned v úvodu Tomáš mluví o tom, co musí mít kniha, která má být bestsellerem, a hlavně přibližuje, jak probíhá komunikace nakladatelství s novým „nositelem know-how.“
„Jeden z prvních úkolů, které chceme po autorovi, je, aby vyjmenoval všechny ostatní knihy na stejné téma, které vyšly. A aby nám vysvětlil, proč zrovna jeho knihu by si měli koupit lidé, kteří už si pravděpodobně koupili ty předchozí. Na tomhle spousta autorů ztroskotá.“
Další velká část povídání se potom věnuje biohackingu, což je Tomovo dlouhodobé téma, a zároveň knihám z Melvil portfolia, které s ním nejvíce rezonovaly a měly dopad na jeho zdraví a životní styl. Padají konkrétní tipy pro osobní rozvoj, mj. pro kvalitnější spánek, a taky doporučení na tituly, které by v knihovně neměly chybět.
Naše oblíbené nakladatelství Jan Melvil Publishing spustilo Vyšší Melvilí — projekt, v jehož rámci budou vycházet online kurzy zaměřené na důležité poznatky z knih, které v Melvilu vydávají. Samozřejmě v podání expertů na dané téma. Součástí jsou videa, webináře, ale taky ukázky z knih a interaktivní úkoly.
„Přiznáváme, naše kurzy nejsou jednoduché. Stojí jistý čas a úsilí, ale o to víc vám poznatky a návyky zůstanou v hlavě a vy je nezapomenete praktikovat i v reálném životě,“ píše na webu spoluzakladatel Tomáš Baránek.
Venku už jsou první tři kurzy:
Vydávání knih na volné noze — nejen o tom je 10. epizoda našeho podcastu.
Barbora Baronová je literární dokumentaristka a nezávislá nakladatelka. Začínala jako copywriterka, ale díky asertivní cenotvorbě a zkušenostem ze světa si postupně našla cestu k vlastní tvorbě. Knihy, které vydává pod značkou wo-men, získaly řadu významných ocenění u nás i v zahraničí.
Sledujte na našem podcastu a YouTube:
Kreativní inkoust je nová facebooková skupina pro tvůrčí lidi s ambicí napsat knihu. Skupina má už přes 1.700 členů a slouží hlavně ke sdílení zkušeností. Natáčejí také rozhovory se zavedenými spisovateli, které jsou volně k dispozici na YouTube.
Jak vypadá práce a podnikání nakladatele? Nový rozhovor Na volné noze je zde!
Juraj Koudela je muž z Absyntu, vynikajícího nakladatelství, které na slovenském i českém trhu prosadilo žánr literární reportáže. Sám říká, že jim k tomu hodně dopomohla polská škola byznysu. Co to je a jak se dnes podniká v česko-slovensko-polském kulturním prostoru, o tom jsme si s Jurajem povídali nad knihami z Absyntu.
Sledujte na našem podcastu a YouTube:
Mimochodem, slovenské vydání knihy Na voľnej nohe s krásnou žlutou obálkou vyšlo právě u Absyntu 💛
Náš člen Roman Věžník napsal a vydal eknihu AHAbook s výmluvným podtitulem Cenotvorba (nejen) pro copywritery.
Roman se cenotvorbě systematicky věnuje a samozřejmě k ní má blízko i jako zkušený autor prodejních textů. O svých AHA momentech v cenotvorbě měl ostatně předloni přednášku i na našem think-tanku:
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.