Jak prodávat bez manipulace

18. ledna 2021

Jak prodávat bez manipulace? Madla Čevelová v tomto článku píše:

„Různé nátlakové a manipulativní techniky mají v marketingu dlouhou historii. Řada lidí a firem na nich staví dodnes. Na druhé straně potkávám spoustu volnonožců a živnostníků, kteří raději o své značce, službách a výrobcích vůbec nemluví, aby se jimi někdo náhodou necítil manipulován. Podle mě existuje třetí cesta: autentický marketing.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter)

Podobné novinky

Jak vybrat doménu

Na jaká pravidla myslet při výběru domény — ať už pro vlastní nebo klientský projekt? Do článku na serveru Podnikatel.cz přispěli svými pohledy i dva naši členové, sloganistka a názvotvůrce Lenka Paprok a webdesignér Vojtěch Bruk.

„Vybírat doménu je skoro jako vybírat jméno dítěti. Následky rozhodnutí s vámi budou po celý život projektu a stojí za to se nad tím pořádně zamyslet,“ popisuje v článku Vojtěch.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Kdo neroste, zaroste

„Bude čím dál důležitější mít přístup ke svému publiku. Bude to takový tvůj podnikatelský aset,“ říká Martin Kavka v podcastu Kdo neroste, zaroste! k tomu, proč se vyplatí mít svůj newsletter a že to rozhodně není mrtvé médium.

Hned v úvodu se Martin vrací taky k rozjezdu rodinného deskovkářství 4 Kavky a k „souboji“ s online tržištěm Temu, na který svým článkem před časem upozornila jeho žena Alice.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

6 důvodů, proč chcete být v médiích

Televize, rádio a tisk stále otevírají nové dveře lidem, kteří mají světu co říct.

Číst dál

Byznys a duše

Byznys mentorka a marketérka Madla Čevelová natáčí sympatickou videosérii Byznys a duše, kde zpovídá své klienty, přibližuje jejich podnikání a mj. se taky ptá, jaký jeden marketingový nástroj by si pro propagaci svého podnikání vybrali.

V aktuální epizodě byla hostem Petra Rybková, která se od copywritingu a marketingových konzultací postupně posunula ke zpěvu, vystupování a vyprávění příběhů.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Otto Bohuš o copywritingu

„Nejtěžší je vytvořit to, co je nejkratší, to znamená název. A druhý v pořadí je slogan“

Co jsou atributy dobrého textaře, ale taky kvalitního marketingového textu — a dokáže skvěle napsaný text prodat cokoliv? Otto Bohuš mluvil v podcastu Kamdu o copywritingu, roli AI i své kariérní cestě z agentury na volnou nohu.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí