Madla Čevelová — Osobní značka

12. října 2020

Madla Čevelová se v novém článku zaměřila na tři aspekty budování autentické osobní značky, o kterých se zase tak často nepíše:

„Když se řekne značka, dost možná se vám jako první vybaví logo. Jenže člověk, který podniká pod svým vlastním jménem na volné noze, většinou žádné logo nepotřebuje. Pokud ho má, většinou je za tím stejný příběh. Dělal si web na šabloně a do levého horního rohu neměl co dát…“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter)

Podobné novinky

Jak vybrat doménu

Na jaká pravidla myslet při výběru domény — ať už pro vlastní nebo klientský projekt? Do článku na serveru Podnikatel.cz přispěli svými pohledy i dva naši členové, sloganistka a názvotvůrce Lenka Paprok a webdesignér Vojtěch Bruk.

„Vybírat doménu je skoro jako vybírat jméno dítěti. Následky rozhodnutí s vámi budou po celý život projektu a stojí za to se nad tím pořádně zamyslet,“ popisuje v článku Vojtěch.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Kdo neroste, zaroste

„Bude čím dál důležitější mít přístup ke svému publiku. Bude to takový tvůj podnikatelský aset,“ říká Martin Kavka v podcastu Kdo neroste, zaroste! k tomu, proč se vyplatí mít svůj newsletter a že to rozhodně není mrtvé médium.

Hned v úvodu se Martin vrací taky k rozjezdu rodinného deskovkářství 4 Kavky a k „souboji“ s online tržištěm Temu, na který svým článkem před časem upozornila jeho žena Alice.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

6 důvodů, proč chcete být v médiích

Televize, rádio a tisk stále otevírají nové dveře lidem, kteří mají světu co říct.

Číst dál

Byznys a duše

Byznys mentorka a marketérka Madla Čevelová natáčí sympatickou videosérii Byznys a duše, kde zpovídá své klienty, přibližuje jejich podnikání a mj. se taky ptá, jaký jeden marketingový nástroj by si pro propagaci svého podnikání vybrali.

V aktuální epizodě byla hostem Petra Rybková, která se od copywritingu a marketingových konzultací postupně posunula ke zpěvu, vystupování a vyprávění příběhů.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Otto Bohuš o copywritingu

„Nejtěžší je vytvořit to, co je nejkratší, to znamená název. A druhý v pořadí je slogan“

Co jsou atributy dobrého textaře, ale taky kvalitního marketingového textu — a dokáže skvěle napsaný text prodat cokoliv? Otto Bohuš mluvil v podcastu Kamdu o copywritingu, roli AI i své kariérní cestě z agentury na volnou nohu.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí