Na Davidovi kromě naprosto bezproblémové profesionální spolupráce oceňuji hlavně jeho business focus. Oproti jiným konzultantům přemýšlí hlavně nad tím, jak vydělat peníze vám.
Redesign e-shopu a přechod z krabicového řešení byl pro nás výzvou a pan Kočí byl nedílnou součástí projektu. Od prvotní fáze, kde se hodně ptá, až po kompletní návrh wireframe e-shopu. Oceňuji i pomoc při kontrole developera a dodavatelů. Po redesignu zaznamenáváme meziroční nárůst konverzního poměru o 33,6 %.
David nám pomáhal s rozjezdem projektu AirBakers. Co mě na jeho přístupu opravdu zaujalo? Jeho schopnost najít řešení i tam, kde si ostatní lámou hlavu. Během spolupráce jsme bezpečně dorazili do cíle a ještě stihli selfie na vrcholu. A termíny? David je dodržuje tak přesně, že by i švýcarské hodinky záviděly. Kdybych měl možnost, hned bych s ním šel do další spolupráce.
David se připojil k našemu týmu redesignu e-shopu a od počátku bylo jasné, že ví o čem mluví. Díky správnému postupu při projektu, návrhu struktury, průběžnému připomínkování projektu a uživatelskému testování teď máme moderní, uživatelsky přátelský e-shop, který konečně přináší DOBRÝ BYZNYS. Tím to ale nekončí, David pro nás dál navrhuje kroky na jeho další rozvoj.
David pro nás zajistil návrh nového e-shopu a následné testovaní uživatelské přívětivosti s návrhem na implementaci změn, které z toho vyplývají. Na spolupráci s Davidem oceňuji především flexibilitu, jeho vlastní invenci a dobrou spolupráci v návaznosti na další členy našeho marketingového oddělení.
Bez toho abychom na začátku měli nějakou představu, jak e-shopy fungují, nám David pomohl postavit ten náš prakticky od nuly. Každá konzultace nás posunula dál a dokázal si poradit se všemi „výmysly“. S výsledkem jsme maximálně spokojení.
David problematice User Experience opravdu rozumí. I díky jeho doporučením se nám v roce 2020 podařilo zvýšit obrat e-shopu o 300 %. Navrhovaná opatření jsou podložená podrobnou analýzou a především precizně zpracovaným plánem implementace.
David nám pomáhal s optimalizací košíku při jeho redesignu. Jeho přístup k práci byl velice profesionální, dodržel domluvené termíny a výstup jeho práce byl velice přehledně a srozumitelně zpracovaný, takže jsme jej mohli po konzultaci rovnou předat na programátora. Výsledkem bylo poměrně znatelné snížení procenta odchodů z košíku a tedy více konverzí. S Davidem se určitě chystáme spolupracovat i nadále a můžeme ho pouze doporučit.
Spolupráce s Davidem Kočím na redesignu webových stránek MONETA byla skvělou zkušeností. David odborně kombinuje silné porozumění obchodním cílům s výjimečnou znalostí informační architektury a UX designu. Jeho schopnost vytvářet designové koncepty, které jsou nejen vizuálně přesvědčivé, ale také hluboce zakořeněné v uživatelském výzkumu a analytice, je působivá. Davidovy odborné znalosti v oblasti UX zajišťují, že každé jeho rozhodnutí je založeno na datech, je intuitivní a zaměřené na poskytování nejlepšího možného uživatelského zážitku a zároveň splňuje klíčové obchodní cíle. Vřele ho doporučuji pro jakýkoli projekt, kde je strategický, na uživatele zaměřený design nezbytný.
S Davidem jsem se setkal na několika projektech, většinou on jako UX a já jako analytik. Musím ocenit jeho strukturovaný přístup k práci a proklientský přístup. Pro každého klienta vždy zadá přesně to, co je dle jeho názoru nezbytné pro potvrzení/vyvrácení jeho hypotéz. Nedělá podle šablon, dělá to pro klienty a to je z těch zadání vidět. Je vidět, že je precizní ve své práci, ale zároveň dokáže pochopit limitace dané platformy a pracovat s nimi. I proto, mimo jiné, bych spolupráci s Davidem doporučil.